3574
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Kanon..
1 473 Inlägg
16 oktober 2008
taway skrev:
captain-morgan skrev:
Mechanimal skrev:

Jag är HELT klart på en ljudtävling i en förhoppningsvis avsevärt längre tunnel big_smile Älskar tunnlar <3 ;D

Ja, låter fint som satan i tunnlar smile
Får leta på någon lång tunnel till nästa sesong smile

Ja, men var ska vi hitta det i Örebro, bygger du en? smile Det viktigaste är i alla fall att vi då hittar en jury som älskar boxerljud! tongue

EDIT: Stava...

Hmm..
Rudbeckstunneln ska ju bli 60 meter längre så, räcker inte det?

296 Inlägg
16 oktober 2008
leksak skrev:
taway skrev:
captain-morgan skrev:
Ja, låter fint som satan i tunnlar smile
Får leta på någon lång tunnel till nästa sesong smile

Ja, men var ska vi hitta det i Örebro, bygger du en? smile Det viktigaste är i alla fall att vi då hittar en jury som älskar boxerljud! tongue

Hmm..

Jo men "inom tre år" tror jag inte blir redan nästa säsong trots att jag är en jävla tidsoptimist smile

Kanon..
1 473 Inlägg
16 oktober 2008
taway skrev:
leksak skrev:
taway skrev:

Hmm..

Jo men "inom tre år" tror jag inte blir redan nästa säsong trots att jag är en jävla tidsoptimist smile

De lär ju börja med tunneln först så kanske smile

296 Inlägg
16 oktober 2008
leksak skrev:

Det hoppas vi få. Annars får man helt enkelt göra tunneln "längre" med att rulla genom tunneln i friläge och 6000rpm smile
Senast redigerat av taway (16 oktober 2008)

Kanon..
1 473 Inlägg
17 oktober 2008
taway skrev:
leksak skrev:

Det hoppas vi få. Annars får man helt enkelt göra tunneln "längre" med att rulla genom tunneln i friläge och 6000rpm smile

6000rpm e tomgång.
12krpm så börjar det likna nåt.

296 Inlägg
17 oktober 2008
leksak skrev:
taway skrev:
leksak skrev:

6000rpm e tomgång.

Haha jo men nu har jag inte en Ariel Atom 3 med Hayabusa-motor tongue

Kanon..
1 473 Inlägg
17 oktober 2008
taway skrev:
leksak skrev:
taway skrev:

6000rpm e tomgång.

Haha jo men nu har jag inte en Ariel Atom 3 med Hayabusa-motor tongue

haha..
Ja ska visa er hur de ska låta i sommar tongue ..

"Unloaded"
1 557 Inlägg
17 oktober 2008
Jag ska köpa en Mazda 787B och bräcka er alla med mina 4 rotorer yikes haha big_smile Ursäkta OT.

"When innovation meets passion!"

Kanon..
1 473 Inlägg
17 oktober 2008
Rad4 med yoshimurapipa på 12krpm.. mmmm....

295 Inlägg
17 oktober 2008
ja vilken diskution de värkar vara.. tunnel hit o dit o varva o jaa.. finns de inge vättigt o snacka om? träffat o sånna skojsigheter.. kanske kan åkta ihop nån stans.. bara o bräcka nån annan stad.. kan ju vara skoj.. typ åka ett Örebro jäng o bara dra nånstans.. kolla hur deras fre,lördags kvällar är..

296 Inlägg
17 oktober 2008
vw-mannen skrev:
ja vilken diskution de värkar vara.. tunnel hit o dit o varva o jaa.. finns de inge vättigt o snacka om? träffat o sånna skojsigheter.. kanske kan åkta ihop nån stans.. bara o bräcka nån annan stad.. kan ju vara skoj.. typ åka ett Örebro jäng o bara dra nånstans.. kolla hur deras fre,lördags kvällar är..

Nu händer det ju inte så mycket längre så vi måste ju hålla liv i tråden genom att drömma om långa tunnlar i Örebro!

"Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m." => "m.m." kan innefatta väldigt mycket som rör Örebro och en  eventuell förlängning av vår roligaste tunnel måste självklart upp på tapeten! wink

De senaste fredag/lördagkvällarna jag varit ute är det max 5 intressanta bilar ute i hela stan så mycket till träffar är det inte längre...

Ja "Örebro on tour" vore kul, men det lär inte bli av i år misstänker jag...

Kanon..
1 473 Inlägg
17 oktober 2008
Nää nu låter vi den här tråden gå i ide över vintern!

Chaufför
418 Inlägg
17 oktober 2008
Ska ta ett varv sen ikväll iaf tongue Efter att jag jobbat. Ca 21.

Kör Scania!!

Volvofreak
356 Inlägg
17 oktober 2008
Själv jobbar jag 16-00.45 fre o lördag..  åker ut o kikar om det är någon ute då!!

// Andreas
S40N T5-04

132 Inlägg
18 oktober 2008
det kan bli en liten tur till mässan efter 22:30 iaf.. får se hur länge man orkar....

744 Inlägg
18 oktober 2008
nå är de nån som kan styra upp den däringa film kvällen  hehe vore astrevligt  me storbild å bus film från året som varit  hadde ja haft nå större en en 32 så hade vi sj klart kunat vara här några st  men de kan bli trångt .. sj väntar man på på nya bilen  som kommer i mitten eller slutet av december  inget värsting åk men praktiskt  hehe .. camaron ska bara fixas iårdning  sen ska den säljas te våren  ska åka billigt nu ... så va händer ikväll då ?

www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114490
Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
http://volvocustomclub.forum24.se/volvocustomclub.html

102 Inlägg
18 oktober 2008
ja va händer ikväll??

"Unloaded"
1 557 Inlägg
18 oktober 2008
UT OCH KÖRA SOM FAN, ursäkta att jag skrek, men ja, ut och köra smile Livet är för kort.

"When innovation meets passion!"

Bimmer Freak
162 Inlägg
18 oktober 2008
Kommer även jag att befinna mig där ute nånstans tongue.
Hoppas att de kommer några andra tappra själar ut på staden gator ikväll...smile

Member of Unknown Örebro

Sök