Ska dit nån av dagarna jag med nu när man har gratis inträde och allt Kanske skulle passa på på fredag då det förmodligen är som minst folk och trängsel
Glöm inte bort att om ni vill träffa oss från Örebro och diskutera framtiden så kom till Pitchers den 25/10 kl 23.00. Dricka några bira och snacka lite finns det ju alltid tid för.
Jag kom precis ifrån mässan och de va tur att man hade fribiljett för de va iaf inte värt 120kr.. Ballaste där va STCC-Saaben och robbans rod. Sen var de riktigt kul att köra stcc-spelet
Jag kom precis ifrån mässan och de va tur att man hade fribiljett för de va iaf inte värt 120kr.. Ballaste där va STCC-Saaben och robbans rod. Sen var de riktigt kul att köra stcc-spelet
Håller med dig till 100%, tack farsan för fribiljetterna Vad fick du för tid i STCC? Körde på 1:10 nånting och vann ett 2 varvs race med nästan ett varv, i och för sig har jag testat lite hemma då kanske Dock kul att det börjar rulla på med lite motorgrejor i stan, det var ju en på ett annat forum som skulle dra igång världens grej i somras men han har inte hörts av sen!?
Någonstans i huvet får jag fram 0.56 tider men de verkar vara väldigt lågt om du åkte på 1.10. Men de var något som strulade när vi körde för jag hade pole och blev aldrig omkörd men ändå så blev jag 3:a. Så något jävlades iaf så jag vet inte riktigt vad de blev för tider men helt klart roligt var de. Men till en annan gång så kan man ju hoppas på att de är mer byggen som är med
Tyckte inte att det hela var så spännande, kändes mest som en stor bilaffär med flertalet bilmärken Kul med stcc men jag orkade inte köa Roligt att det händer något i Örebro iallafall!
Någonstans i huvet får jag fram 0.56 tider men de verkar vara väldigt lågt om du åkte på 1.10. Men de var något som strulade när vi körde för jag hade pole och blev aldrig omkörd men ändå så blev jag 3:a. Så något jävlades iaf så jag vet inte riktigt vad de blev för tider men helt klart roligt var de. Men till en annan gång så kan man ju hoppas på att de är mer byggen som är med
Hade stora problem med bromsarna så jag vet inte vad jag brukar åka på i och för sig, ska testa lite snabbt
Edit: körde du 56 tider har du slagit banrekordet med STCC bilar med 11 sekunder Körde 1:07 med Volvon nyss, så det kan ha varit 1:06 kanske?
Men e ni säkra på att ni körde samma bana då?, för när jag var där så körde dom olika banor
Edit: körde du 56 tider har du slagit banrekordet med STCC bilar med 11 sekunder Körde 1:07 med Volvon nyss, så det kan ha varit 1:06 kanske?
Men e ni säkra på att ni körde samma bana då?, för när jag var där så körde dom olika banor
He he, kom och tänka på det sent i går kväll...jag körde Gelleråsen
De förklarar saken. Jag åkte på falkenberg Kan de ha varit så att du använde kopplingen istället för bromsen? Jag gjorde de i början men sen tittade man ner och såg att de va fel pedal