4191
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
22 oktober 2008
JAG MED PÅ LÖRDAG, oj förlåt att jag skrek ;D Vilken tid ca Taway? big_smile

Vi kanske får se Crille sittandes i STCC-Saaben, med folk som försöker dra honom ur den, dock så protesterar han vilt, och fullt förståeligt big_smile
Senast redigerat av Mechanimal (22 oktober 2008)

"When innovation meets passion!"

296 Inlägg
22 oktober 2008
Mechanimal skrev:

Vi kanske får se Crille sittandes i STCC-Saaben, med folk som försöker dra honom ur den, dock så protesterar han vilt, och fullt förståeligt big_smile

Vet inte. Tänkte börja montera FMIC på min bil på lördag så det blir nog inte före 14.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
22 oktober 2008
Jag förstår. Hoppas det går bra med FMIC-andet smile Jag dyker väl upp till stället runt 14-15-tiden då, mkt möjligt med storasyster.

Volvofreak
356 Inlägg
22 oktober 2008
gentoo skrev:
Vet inte om det redan har skrivits om det, men, är det någon mer än jag som tänkte dyka upp på Örebro Motorshow i helgen?

http://www.orebromotorshow.se/

Ska till sthlm på lördagen!

Nån som är sugen o följa med på Söndagen ist?
Annars kan ja ju höra med eer som gick på lördagen om det var nåt att ha!

// Andreas
S40N T5-04

135 Inlägg
22 oktober 2008
Jag drar nog dit på fredan när alla andra jobbar;)

Har aldrig varit inne i nya mässhallen så ska bli kul o se hur det ser ut.
Visst är det lite dyrt men det vekar ju som det finns mycket kolla på.

172 Inlägg
23 oktober 2008
Mechanimal skrev:

HAHA det skulle se rätt roligt ut:D i mina tankar ser det roligt ut redan nu:D I be there!

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

FREAK !
250 Inlägg
23 oktober 2008
jag kan tänka mig att hänga på på lördag

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Örebroare i exil
970 Inlägg
23 oktober 2008
Ska dit nån av dagarna jag med nu när man har gratis inträde och allt smile Kanske skulle passa på på fredag då det förmodligen är som minst folk och trängsel

Hej FRA!

Unknown_Orebro
23 oktober 2008
Glöm inte bort att om ni vill träffa oss från Örebro och diskutera framtiden så kom till Pitchers den 25/10 kl 23.00. Dricka några bira och snacka lite finns det ju alltid tid för.

Mvh Woody "Unknown Örebro"

156 Inlägg
23 oktober 2008
Crille_9_5 skrev:
gentoo skrev:
Vet inte om det redan har skrivits om det, men, är det någon mer än jag som tänkte dyka upp på Örebro Motorshow i helgen?

http://www.orebromotorshow.se/

Självklart...

Kommer stå och jobba där hela helgen tongue

Kikar förbi och säger hej!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 oktober 2008
Jag är halvt förstörd efter en natt i Karlskoga, så orkar ej till motorshow. Men hoppas ni har kul!

Meister
6 763 Inlägg
25 oktober 2008
Jag kom precis ifrån mässan och de va tur att man hade fribiljett för de va iaf inte värt 120kr.. Ballaste där va STCC-Saaben och robbans rod. Sen var de riktigt kul att köra stcc-spelet big_smile

Meister
6 763 Inlägg
25 oktober 2008
SchumiSRM skrev:
camaro67 skrev:
Jag kom precis ifrån mässan och de va tur att man hade fribiljett för de va iaf inte värt 120kr.. Ballaste där va STCC-Saaben och robbans rod. Sen var de riktigt kul att köra stcc-spelet big_smile

Håller med dig till 100%, tack farsan för fribiljetterna smile Vad fick du för tid i STCC? Körde på 1:10 nånting och vann ett 2 varvs race med nästan ett varv, i och för sig har jag testat lite hemma då kanske wink  Dock kul att det börjar rulla på med lite motorgrejor i stan, det var ju en på ett annat forum som skulle dra igång världens grej i somras men han har inte hörts av sen!?

Någonstans i huvet får jag fram 0.56 tider men de verkar vara väldigt lågt om du åkte på 1.10. Men de var något som strulade när vi körde för jag hade pole och blev aldrig omkörd men ändå så blev jag 3:a. Så något jävlades iaf så jag vet inte riktigt vad de blev för tider men helt klart roligt var de. Men till en annan gång så kan man ju hoppas på att de är mer byggen som är med big_smile

569 Inlägg
25 oktober 2008
Tyckte inte att det hela var så spännande, kändes mest som en stor bilaffär med flertalet bilmärken tongue Kul med stcc men jag orkade inte köa tongue Roligt att det händer något i Örebro iallafall!

Björn J - Projekttråd V40

12 Inlägg
26 oktober 2008
SchumiSRM skrev:
SchumiSRM skrev:
camaro67 skrev:

Någonstans i huvet får jag fram 0.56 tider men de verkar vara väldigt lågt om du åkte på 1.10. Men de var något som strulade när vi körde för jag hade pole och blev aldrig omkörd men ändå så blev jag 3:a. Så något jävlades iaf så jag vet inte riktigt vad de blev för tider men helt klart roligt var de. Men till en annan gång så kan man ju hoppas på att de är mer byggen som är med big_smile

Hade stora problem med bromsarna så jag vet inte vad jag brukar åka på i och för sig, ska testa lite snabbt smile

Edit: körde du 56 tider har du slagit banrekordet med STCC bilar med 11 sekunder smile  Körde 1:07 med Volvon nyss, så det kan ha varit 1:06 kanske?

Men e ni säkra på att ni körde samma bana då?, för när jag var där så körde dom olika banor tongue

Med.lem
3 759 Inlägg
26 oktober 2008
Nån som såg när jag invigde omegan på mässan igår?

Kylarn pallade inte hmm

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
26 oktober 2008
Mr_EmCom skrev:
Nån som såg när jag invigde omegan på mässan igår?

Kylarn pallade inte hmm

jasså, det var du som åkte runt runt runt min bil, haha

Jonas

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 oktober 2008
SchumiSRM skrev:
Rosenblad skrev:
SchumiSRM skrev:

Edit: körde du 56 tider har du slagit banrekordet med STCC bilar med 11 sekunder smile  Körde 1:07 med Volvon nyss, så det kan ha varit 1:06 kanske?

Men e ni säkra på att ni körde samma bana då?, för när jag var där så körde dom olika banor tongue

He he, kom och tänka på det sent i går kväll...jag körde Gelleråsen smile

Men vad ska det spela för roll? Man får väl bara gasa mer. roll

Meister
6 763 Inlägg
26 oktober 2008
SchumiSRM skrev:
Rosenblad skrev:
SchumiSRM skrev:

He he, kom och tänka på det sent i går kväll...jag körde Gelleråsen smile

De förklarar saken. Jag åkte på falkenberg tongue Kan de ha varit så att du använde kopplingen istället för bromsen? Jag gjorde de i början men sen tittade man ner och såg att de va fel pedal tongue

Sök