2440
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Volvofreak
356 Inlägg
31 oktober 2008
Ja åker ut o rullar en sväng vid 22 .)

// Andreas
S40N T5-04

251 Inlägg
31 oktober 2008
blir nog samma här, men ja kan inte åka längre än till 12 sen blire körförbud på bilfan:/

296 Inlägg
31 oktober 2008
DaAddez skrev:
Ja åker ut o rullar en sväng vid 22 .)

Gör du det, en annan har inte ens gått från jobbet än... Iof så jobbar jag åt mig själv nu samt att kontoret är tomt så min väl tilltagna kontorsstereo går varm big_smile Inte så sugen på att ta ut bilen i slasket dock. Blir till att dra hem och vila inför SCF i morgon!

Meister
6 763 Inlägg
1 november 2008
Volvo__Mannen skrev:
camaro67 skrev:
Lazurblau_Metallic skrev:

han tänkte göra det men han har bara orkat slippat ner sin motorhuv

Japp. Funderar på om man skulle köpa lite bromsvättska och pensla på och sen gå på med högtrycken och blåsa bort skiten tongue

hehe funkar de bra eller? tongue

Hehe de funkade inte alls sad Hittade dessutom en burk med bums som lär ha ett antal årtionden på nacken i garaget men de gjorde inte heller någon nytta sad

Kan man hoppas på lite snö till kvällen så man kan ut och roa sig lite?

neckwomen_88
1 november 2008
Några tips på aktiviter för kvällen? behöver inte nödvändligtvis vara bil-relaterat

atm är det hannibal på tv, och sommarbilen står numera i garage för vintern så någe ut och åka är ju inte aktuellt...

4 586 Inlägg
1 november 2008
neckwomen_88 skrev:
Några tips på aktiviter för kvällen? behöver inte nödvändligtvis vara bil-relaterat

atm är det hannibal på tv, och sommarbilen står numera i garage för vintern så någe ut och åka är ju inte aktuellt...

jag var på Strike igår det var grymt kul

615 Inlägg
2 november 2008
camaro67 skrev:
Fizzer skrev:
ånnaboda har 2dm snö..... wink

what? I skogen eller i backen?

Var 2dm överallt där uppe inatt. Hela parkeringen var täckt med hårdpackad snö, idag har det mesta smält bort sad

Let's stance!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
2 november 2008
camaro67 skrev:
Volvo__Mannen skrev:
camaro67 skrev:

Japp. Funderar på om man skulle köpa lite bromsvättska och pensla på och sen gå på med högtrycken och blåsa bort skiten tongue

hehe funkar de bra eller? tongue

Hehe de funkade inte alls sad Hittade dessutom en burk med bums som lär ha ett antal årtionden på nacken i garaget men de gjorde inte heller någon nytta sad

Kan man hoppas på lite snö till kvällen så man kan ut och roa sig lite?

hehe, de finns inga genvägar alltså tongue

Jonas

FREAK !
250 Inlägg
3 november 2008
kilsbergen är full med snö för dom som har fungerande bilar dvs ,  detta  inkluderar ikke mig då den kommer ut i vår nångång

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Med.lem
3 759 Inlägg
3 november 2008
nicx skrev:
kilsbergen är full med snö för dom som har fungerande bilar dvs ,  detta  inkluderar ikke mig då den kommer ut i vår nångång

Jasså vad har hänt?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

615 Inlägg
4 november 2008
Projekt V700 är igång, önska mig lycka till xD
Senast redigerat av Fizzer (4 november 2008)

Let's stance!

236 Inlägg
5 november 2008
Fizzer skrev:

Lycka till, lägg gärna ut bilder under arbetets
gång så man får se hur det går för dej // Carola

615 Inlägg
5 november 2008
SuperNova skrev:
Fizzer skrev:

Lycka till, lägg gärna ut bilder under arbetets
gång så man får se hur det går för dej // Carola

Ja lite bilder kan jag väl fixa smile
Men bara så att ni inte har fel förhoppningar här så tänkte jag säga att jag inte tänker göra detta så jätteseriöst, det blir inte något elmiabygge precis tongue

Gör detta bara för skoj skull, och resultatet får bli som det blir big_smile

Let's stance!

236 Inlägg
5 november 2008
Fizzer skrev:
Ja lite bilder kan jag väl fixa smile
Men bara så att ni inte har fel förhoppningar här så tänkte jag säga att jag inte tänker göra detta så jätteseriöst, det blir inte något elmiabygge precis tongue

Gör detta bara för skoj skull, och resultatet får bli som det blir big_smile

Ser fram imot bilder smile ser lite jobbigt ut att hållas med det du tänker göra..

3 390 Inlägg
5 november 2008
Starta en projekt tråd istället för att skriva om vad som händer med bilen och eventuella bilder här.  Har redan varit på i denna tråd om att det är för mycket offtopic....

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

615 Inlägg
5 november 2008
WeDo skrev:
Starta en projekt tråd istället för att skriva om vad som händer med bilen och eventuella bilder här.  Har redan varit på i denna tråd om att det är för mycket offtopic....

MVH
Mod

Det är lugnt smile
Ska inte bli nått stort projekt, vet inte ens om jag vill starta nån projekttråd, känns mest pinsamt med tanke på hur resultatet kommer att bli big_smile
Men slänger inte upp något i den här tråden iaf smile

Let's stance!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
7 november 2008
Ut och snurra runt lite på stan efter jobbet tror jag bestämt, eller halka runt kanske jag borde säga big_smile

"When innovation meets passion!"

Sök