Fika? Va? Nej ut och slira på sommarfälgarna blir det, som så många andra helger, och kul blir det. Ingen som vill göra en sällskap och nyttja det allra sista av sommardäcken? Jag kommer befinna mig på den vanliga breddgraden, also known as Mässan. Nej jag kommer inte burna eller dylikt på mässan och jag uppmuntrar det ej heller. Jag vet att OpelMTX vill
haha ja det är inget och snåla på Jag Dimman och Ärnst kommer iafl:)
Fika? Va? Nej ut och slira på sommarfälgarna blir det, som så många andra helger, och kul blir det. Ingen som vill göra en sällskap och nyttja det allra sista av sommardäcken? Jag kommer befinna mig på den vanliga breddgraden, also known as Mässan. Nej jag kommer inte burna eller dylikt på mässan och jag uppmuntrar det ej heller. Jag vet att OpelMTX vill
fy satan. Snö och halt på skogsvägarna här i trakterna. Hamna själv i diket idag tog "bara" 3 timmar att komma upp Bakdäcken hängde 1 meter över backen inte lätt att backa då Inte ens "valpen" fick upp bilen..
Ja stackars dem som har sommardäck på Fast det har varit läge för byte för länge sedan.
Jag har fortfarande sommardäck på, utan mönster på drivande axelns däck, men vafan, jag klarar mig hittills Och ett badkar på taket vill vi se!
Det är ju på egen risk kompis, men vore jag du skulle jag ordna vinterdäck
Vinterdäck inköpes på tisdag då nästa lön kommer, därför jag frågade ifall någon ville ut och hjälpa mig ta slut på sommardäcken nu i helgen Så vill jag ju se en annan bmw ute också.. en viss 528
Jag har fortfarande sommardäck på, utan mönster på drivande axelns däck, men vafan, jag klarar mig hittills Och ett badkar på taket vill vi se!
Det är ju på egen risk kompis, men vore jag du skulle jag ordna vinterdäck
Vinterdäck inköpes på tisdag då nästa lön kommer, därför jag frågade ifall någon ville ut och hjälpa mig ta slut på sommardäcken nu i helgen Så vill jag ju se en annan bmw ute också.. en viss 528
Haha, gör inte som jag gjorde med Mercan bara - punka ;D Men jag finns där för att hjälpa till innan jag åker för att jobba som vanligt. 528:an lär du se överallt, han är så kär i den.