3487
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

615 Inlägg
23 november 2008
Mr_EmCom skrev:
Fizzer skrev:
Mr_EmCom skrev:
Min bil kokade inte en ända gång :bananna
Kanonkväll.
big_smile

Sen vill jag skicka en arg lapp till alla som kör åt fel håll på mässan!

NaCkott på sånt!!
roll

Hörde rykten om nån fräsh 745:a som voltade på mässan, stämmer det?

Voltade? :S Nja det vete fan, men en fräsh 740 drog in i bakdelen på en parkerad bil och blev rätt mos i fronten.

Camaroraggarn ringde och sa att det låg en 745a på taken när vi var och åt.

Oh fifan yikes

Let's stance!

Meister
6 763 Inlägg
23 november 2008
Fizzer skrev:
Mr_EmCom skrev:
Fizzer skrev:

Voltade? :S Nja det vete fan, men en fräsh 740 drog in i bakdelen på en parkerad bil och blev rätt mos i fronten.

Oh fifan yikes

Haha lurad! De blev ju inte tråkigare att driva med dig när du gick igång totalt och skulle dit så fort som möjligt lol Sen är jag inte raggare..

Förövrigt så va mässan katastrof igår. Att de inte blev mer än 2 krockade bilar är ett under. bilar överallt folk som sprang runt m.m. De kommer att hända mer saker där i vinter. Tyvärr.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
23 november 2008
camaro67 skrev:
Fizzer skrev:
Mr_EmCom skrev:

Oh fifan yikes

Haha lurad! De blev ju inte tråkigare att driva med dig när du gick igång totalt och skulle dit så fort som möjligt lol Sen är jag inte raggare..

Förövrigt så va mässan katastrof igår. Att de inte blev mer än 2 krockade bilar är ett under. bilar överallt folk som sprang runt m.m. De kommer att hända mer saker där i vinter. Tyvärr.

jag var där i fem minuter sen drog jag, bilar över allt! Marieberg var mycket bättre

Jonas

Meister
6 763 Inlägg
23 november 2008
Volvo__Mannen skrev:
camaro67 skrev:
Fizzer skrev:

Oh fifan yikes

jag var där i fem minuter sen drog jag, bilar över allt! Marieberg var mycket bättre

Japp vi åkte dit en sväng åxo. Eftersom att jag åkte med JRudin så var man ju tvungen att ta något lugnande så själv fick man ju inte köra någe.

Volvoskadad
6 017 Inlägg
23 november 2008
någon mer än jag som tyckte de var grymt med den blåa bussen som åkte brett tongue

Jonas

615 Inlägg
23 november 2008
Volvo__Mannen skrev:
någon mer än jag som tyckte de var grymt med den blåa bussen som åkte brett tongue

Mjo han var ganska kaxig mellan husen på sladdrundan när jag låg bakom, men ibland tyckte jag han gick lite överstyr. Han var rätt nära kollision ett antal gånger. Men fortfarande duktigt att ratta den.

Let's stance!

238 Inlägg
23 november 2008
Scorpio skrev:
Några som ska ut ikväll? pyser nog ut. kanske en blå crx om ska ut med

blå crx tycker inte om kyla och halt väglag:P

den vill bara spinna och turbo laddar för fullt hela tiden.

och vi måste plocka ner denna berta för lite genomgång..

syns till sommaren då jäklar.

blir det 240hästar i 695kilo 1 bars ladd.

hej då crx turbo berta.syns till sommaren..yikesbig_smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
23 november 2008
Fizzer skrev:
Volvo__Mannen skrev:

Mjo han var ganska kaxig mellan husen på sladdrundan när jag låg bakom, men ibland tyckte jag han gick lite överstyr. Han var rätt nära kollision ett antal gånger. Men fortfarande duktigt att ratta den.

Lagom okontrollerat var det sett ifrån mina rätt fulla ögon. Men det är inte lätt att hantera ett sådan klumpeduns, men övning ger färdighet och som tur var hände ingen olycka för hans del.

När krocka den där 740:in då?

236 Inlägg
23 november 2008
J-P-R skrev:

Vet inte riktigt vad klockan var 23 kanske..
Killen hade haft körkortet i 3dagar, dom gjorde upp allt på
plats, han åkte och hämtade penger till Perra så var det hela över.
Dock fick jag höra att han hade otur med sig, han krockade sin epa,
fick tbx den och voltade en vecka senare å nu detta.
Senast redigerat av SuperNova (23 november 2008)

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
23 november 2008
SuperNova skrev:
J-P-R skrev:

Okej, vi dök upp en stund senare så missade detta. Folk brukar ju vara duktiga att fota, någon som tog en bild på eländet?

Låter som mer än bara otur om man krockar så ofta. Nåväl, bra att det löste sig.

1 Inlägg
23 november 2008
den röda 740 turbon som smällde är det en kompis som äger och det var innerskärm,lyse,blinkers,huv + lite smått plast som är trasigt och angående den där blå ford transiten så var det väldigt snyggt kört han sladda lätt ifrån alla andra volvo raggare smile

317 Inlägg
24 november 2008
klart man ska ut ikväll, vi kommer åka ut ett gäng på ca 5bilar:P

Vi kan billjud - www.brl.se - Vi kan billjud

Med.lem
3 759 Inlägg
24 november 2008
camaro67 skrev:
Fizzer skrev:
Mr_EmCom skrev:

Oh fifan yikes

Hehe det var nog Lazurblau_Metallic du lurade mest, han blev helt galen och vile dra på en gång tongue

Ang att de kommer ske fler olykor så Ja sålänge som folk ränner runt på "avslutningssvängen" där det är glashalt och miffon som kör åt fel håll så kommer det garanterat bli 3-4 olyckor per helg...

Så onödigt att behöva dra tills sig polisen nu när vi faktist har så skoj... sad

Blev det nån form av "bana" vid marigeberg också?
Vi åkte dig vid typ halv 12 och då var det bara typ 6 bilar där, varav en 940 som jag retade lite smått wink
Senast redigerat av Mr_EmCom (24 november 2008)

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Meister
6 763 Inlägg
24 november 2008
Gustav skrev:
klart man ska ut ikväll, vi kommer åka ut ett gäng på ca 5bilar:P

Va de ni som stod vid den där blommaffärn vid marieberg? Kul är de iaf men på sina ställen är de lite för halt. När de spinner på 5:an med en gammal sur 740 då är de halt big_smile

597 Inlägg
24 november 2008
Vem har lyckats klippa en stolpe vid marieberg?? den som är på k rauta! den var lite sne lol men men riktigt rolig helg:D otur för den som hadde den röda bmw som börja koka! sad sen ska ju snön vara borta till torsdagen säger smhi sad "love the game and drift away"

#silence i kill you#

mickenyman.se
687 Inlägg
25 november 2008
SuperNova skrev:
J-P-R skrev:

eller så kan grabben inte köra tongue

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
25 november 2008
SchumiSRM skrev:
Ska köra online racing i Rejsa.nu ligan och STCC spelet så tyvärr hinner jag inte ut, jösses så roligt med bakhjulsdrift igen smile  Klipp nya dubbdäck sattes på i går så jag var tvungen att testa 245:an lite förut och man sitter och ler hela tiden smile  Ska snöröja COOP parkeringen i Lillån i vinter så pass upp när jag kommer med stooora traktorgrävaren med snöblad fram wink  Har aldrig kört en sådan förr...hehe.

Drar du oss i pulkan bakom traktorn då?
När vi lagat den då. roll
Vi körde slut på aluminiummedarna igår...

563 Inlägg
25 november 2008
haha rolig kväll igår! Hittade några riktigt roliga ställen som vi ställde upp koner på smile
Tog däremot en reflexpinne med baken =P haha!

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

Sök