faan fick du hem service på fram rutan faan du får inte uppdatera så här nu fick ja ju mek lust igen, ser jävligt bra ut måste ja säga och vad va det ja såg? att du hade städat i garaget faan mats det tar sej, nu får du snart bjuda upp mej på en kopp kaffe igen det börjar ju finnas mer att kolla på nu än när ja va där uppe siste
Ruta med hemkörning?! Vilken lyx! E inte det minsta avundsjuk på ditt jobb med o klä inredningen däremot på bromsarna o coiloverserna. Roligt o se att det går framåt
Haha på den sista bilden me nya bromsarna ser de ut som om de hänger en lambdasond men antar att de e sidoblinkersen;)....ser iaf grymt bra ut! Hoppas man får se bilen på elmia:)
Hahaha ja garaget är städat eftersom glasmästarna skulle komma, ja klart man har hemservice hos glasmästaren, dom är klockrena!!! Roligt att ni gillar mitt jobb, jag har fått grym kick nu och inom några dagar ska den stå på marken igen lite mer välklädd har inte fått svar från elmia än, men hoppas iaf
fy faan mats, vaad har ja sagt om att lägga in såna här porrbilder ser så jävla härligt ut ja länktar redan efter nästa update och det är härligt att se dej i full fart
Haha jaaa vad elakt va! men till helgen vet jag en annan som säkert kommer lägga ut rätt härliga bilder med!!!
vem vet det kan även komma in en liten smyggis i morgon i morgon hämtar ja ut färgen, har lagt på en bas nu får se om den blir som ja tänkt mej fast har bara provat på en backspegel
Nu börjar det se riktigt trevligt ut, vill se mer närbilder av ljudbygget. Har du lackat högtalar gallren fram på brädan eller är dom bytta mot nya från en bil med svart inredning?
----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)