OK såg riktigt bra ut, har du lackat hela vägen vid rutan? Klart annorlunda mot alla enfärgade. Man fick lite ideér där. När man ser dig och Jimmy klä om inredningen så blir man klart sugen att prova på dörrsidorna med efter bagaget. Funderar på att klä om lådan på nytt i annan förg( blev lite för "svart" bak) så tänkte beställa lite mer skin ska photoshopa lite och se om nått kan passa.
Blev det några hemsnickrade kopplingsblock?
Senast redigerat av 9-3 aero (17 februari 2010)
----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)
Tackar för erbjudandet men Degerfors käns rätt avlägset, bor i mälardalen (litet ställe som heter Stallarholmen) så det är nog ca 20mil :)Blir en bit att åka men kör det i hoppsig helt så är det bra att ha en backupp. Men sidorna bak i skuffen blev riktigt bra så man kanske klarar även dörrsidorna.
Senast redigerat av 9-3 aero (17 februari 2010)
----> SAAB 9-5 Aero <----
Uppdatering med ny bas och låda pågår
--> Sound By Loke 2.0 <--> 3.0 på G :)
haha nej bromsarna är mums mums!! hoppas jag får bak-kittet snart, väntat sedan november.. :S
Ja du jimmy, nånstans har min energi kommit från, kanske börjar se det efterlängtade ljuset långt där framme
Ja om du lyckats klä om sidorna bak så lär du absolut klara av dörrsidorna, självklart ska du prova!! efteråt kommer det kännas lätt som en plätt eller så har man stött på motstånd sedan löst problemet.. Ja det blev egna kopplingsblock, och granna blev dom Tack alla!!
helvette, kollat igenom hela tråden på 2dagar nu. de sämsta va att ja skulle bah dra en snabbtitt innan sängdags, tjena mittbena de gick ju bra!
Ja måste bah säga att ja e så otroligt impad av din passion asså du ger dig aldrig, de e mkt bra. Jävligt impad oxå av hur bra de blev, allting ser så brutalt snyggt ut o man vill inte ändra en pinal på bilen än så länge. TUMMEN UPP!
Ja nån vända kommer det allt att bli, vallåkra iaf
Det låter ju toppen! Hade varit riktigt kul att se den så!
Håller helt klart med! Tveksamt med Elmia för min del men vallåkra lät solklart! Det är inte så att du kanske dyker upp på Saab turbo club of Sweden träffar (STCS)? Typ kinnekullen, mantorp eller liknande?
Tusen tack alla!!! Jag har pre3cis vaknat, jag kosta på mig att titta på Sverige-Tyskland i hockey igår natt, Jo jag ska pricka in någon STCS träff med hade jag tänkt,
Om Gud (SBP) vill och grejerna håller så tänkte jag åka på lite tillställningar i sommar