Letade verkligen efter din bil idag! -Och du har lyckats nå jävulskt bra med bilen mats! Stor applåd! Tur man bor här så man får se den ute på vägarna i sommar -Kan säga samma som " Normark " -Du fick min röst! *Tummen upp* och lycka till nu
Riktigt nice blev det Mats, härligt att träffas även om bara en liten stund. För er som inte kan åka till Elmia och skåda mästerverket så har jag tagit lite bilder som ni hittar här. http://filer.pr0p3r.net/ipren/krutmats/
Letade verkligen efter din bil idag! -Och du har lyckats nå jävulskt bra med bilen mats! Stor applåd! Tur man bor här så man får se den ute på vägarna i sommar -Kan säga samma som " Normark " -Du fick min röst! *Tummen upp* och lycka till nu
Kan bara hålla med tommy här.. grym bil mats.. //Daniel
Gillade bas lådan i skuffen:) färgen:) helt klart en favorit!Inte bara för att det är en saab för att du har lyckats få en cool häftig bil ja en show bil 9,2/10 högre poäng om du hade haft blå /vita säten .. Grymt jobbat!Vill se den live igen ...
Kollade in bilen på Elmia flera ggr i går (fredag). Du har lyckats riktigt bra! Såg snyggt o proffsigt ut. Gillade "baslådan" oxå Hoppades få byta några ord oxå men såg dig ingen stans dom gångerna jag va vid bilen Tar igen det i sommar
Har tyvärr inte möjlighet att kolla in bilen själv men av det som jag har sett på bilder så ser det verkligen ut som att du har lyckats! Ljudbygget är verkligen bra byggt och nyskapande också! Så lycka till under sommaren!
Aj! Tog tyvärr inget på inredningen nu, det är så mörkt inne på mässan att det är svårt att få till något bra. Dock hoppas jag få träffa bilen i dagsljus framöver för att fixa det och lite annat då...
Ja får gratulera till Pokalen Mats!! Så jävla kul att du vart klar med den till slut, älskar formerna och färgvalet. vi får ta en crusing sväng sen när du kommer hem, Audi och Saab.
Den blev riktigt fin, baslådan var minst sagt innovativ. För min del kunde du dock skippat det vita i lacken, men det gör ju såklart att den "sticker ut" lite, och det är ju bara min smak.