Gillade helt klart det jag såg på Elmia! Tog en stund att hitta den bara. Måste säga att ljudbygget blev väldigt fräsigt, men bara för att allt inte ska vara positivt så tänker jag klaga lite på din baslåda. Det som jag tyckte var en miss där var att man såg en del av det vita golvet genom grillen, hade varit snyggare ifall det varit helsvart där.
Tog lite bilder på den också såklart, kanske inte dom bästa men man ser iaf vad det är för nåt.
P.S. Din bil fick självklart min röst! Grymt snyggt bygge som imponerande nog är gjort av dig själv, hoppas verkligen få se den mer i sommar!
Ljudbygget var en glad överraskning! Extremt fin och välgjord bil! Hoppas du dyker upp på några STCS träffar! Säg gärna till innan isf! Är ju Kinnekulle ring den 19e Juni som iaf är hyfsat nära dig Hur gick det med pokalerna?
Ljudbygget var en glad överraskning! Extremt fin och välgjord bil! Hoppas du dyker upp på några STCS träffar! Säg gärna till innan isf! Är ju Kinnekulle ring den 19e Juni som iaf är hyfsat nära dig Hur gick det med pokalerna?
MVH Owla
Kinnekulle ring ligger EXTREMT bra till, tycker jag, Mats?!
Grattis till 1:a priset! det har du verkligen gjort dig förtjänt av! Efter 2 års slit så finns det ju inget bättre än att ta hem 1:a pris i sin klass, på Elmia dessutom! Mkt glad för din skull! Lägger upp en bild ja me på dina bromsar och dom snyggaste fälgarna som finns! (som inte går att få till min mondeo så jag är avis! )