Victor. kan inte missa att ditt inlägg du skrev blev nunmer 900 Kul saab-grej
ja allt började med att jag skulle tvätta bilen.. och slutade med att allt säljs på blocket.. Mam får ju inte myclet för den komplett. en sliten saab med lite plast på..
Victor. kan inte missa att ditt inlägg du skrev blev nunmer 900 Kul saab-grej
ja allt började med att jag skulle tvätta bilen.. och slutade med att allt säljs på blocket.. Mam får ju inte myclet för den komplett. en sliten saab med lite plast på..
Kul, det missade jag Sant, en ombyggd bil får man tyvärr inte mycket för....
Jag kan gissa vad som är på G med din bil, men jag säger inget
Lycka till med bygget Mats och du får hojta till om du behöver hjälp med något.
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Hoppas Mats inte tar illa upp nu, men bilen är fortfarande under ombyggnad. Det är väl det enda jag kan säga utan att förstöra något. Ni som följt tråden ett längre tag kommer nog inte bli besvikna på det nya utseendet
Måste gå riktigt bra för Mats eftersom han har styrt upp sekreterare
Ska bli spännande att se vad som händer
Hehe, han har inte tid att sitta vid en dator och kommentera. Jag tar chansen i akt och hjälper till lite grann bara Synd att tråden ska dö ut pga hans inaktivitet. Mats uppskattar bara hjälpen
Har dock bett honom att uppdatera lite. Så jag hoppas något kommer upp. Om inte en bild så iaf en liten update med hans egna ord
Hehe, han har inte tid att sitta vid en dator och kommentera. Jag tar chansen i akt och hjälper till lite grann bara Synd att tråden ska dö ut pga hans inaktivitet. Mats uppskattar bara hjälpen
Har dock bett honom att uppdatera lite. Så jag hoppas något kommer upp. Om inte en bild så iaf en liten update med hans egna ord
Det är bra att du förmedlar! Finns många nyfikna
Kul att det finns nyfikna kvar Måste jag säga..
Jag tänkte börja smyga upp lite bilder här såsmåningom när allt börjar närma sig klart.. Men jag kan nämna denna versions sponsorer/ Medarbetare