3233
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 208 336 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
Lackerare/Bilrecondare
4 190 Inlägg
10 augusti 2008
MATS! Vart är du? hmm

Hoppas allt är bra med dig! och hoppas du löser de där me lackboxen! mad

Blir grymt!
Mvh Kim

Fräsare
24 Inlägg
10 augusti 2008
Hallå Mats!

Ditt bygge kommer bli hel fett. Har inte skådat något liknande wink

ser otroligt grymt ut, och hoppas allt löser sig med lack-boxen hmm

Mvh Fredrik

2 788 Inlägg
10 augusti 2008
Sundeen skrev:
Hallå Mats!

Ditt bygge kommer bli hel fett. Har inte skådat något liknande wink

ser otroligt grymt ut, och hoppas allt löser sig med lack-boxen hmm

Mvh Fredrik

Håller med big_smile grymt snygga fälgar på den och skärmbreddningen kommer nog att blir riktigt snygg och unik den också tongue

1 892 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
Hej alla mina vänner !!
Tack för eran stöttning, om ni visste vad det betyder mycket för mig!!

Lackboxen:
Har fått tillbaka hälften av summan,  jag är väl glad att jag fick det iaf, men gladast hade jag självklart varit om boxen hade gått att montera ner..  Men det gick bara inte!!

Bilen, ja nu är pluggen till sista skärmen påbörjad, plasta pluggens baksida nyss, sen lekte jag med min batterilåda lite, skall göras om men till att leka loss ibland smile

Tack än en gång

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/429968_ckib98.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/429969_j2z18o.jpg
min batterilådda

Withlimb
210 Inlägg
13 augusti 2008
Sjukt trist det där med lackboxen. Men det är bara bita i och ta nya tag:D Ser bra ut med breddningen(som vanligt) smile

105hk rent vansinne!

1 892 Inlägg
13 augusti 2008
Trådstartare
Mataten
Tack för din hjälp och det blev som det blev med boxen, tyvärr inte ett skit,
Men en enor hjälp du varit, Tack

VictorW
Victor, som du stöttat! forskat och hjälpt till på precis alla sätt du kan,  Tack!!

volvo240R
Tack Jimmy, du hjälper till för fullt som det är redan TAck!

fbkarre
Hej André, tyvärr ingen stor update, men har tyvärr inte hänt mer heller :S

kimpan_90
Hallå Kimpan, jag finns kvar här, och har snart slickat klart mina sår och samlar nya krafter   smile

Sundeen
Tack! riktigt kul att höra sådana saker, jag hoppas det kommer gå smärtfritt den sista biten smile

_Fredrik
Tack så hemska mycket! tyvärr är fälgarna bra gamla redan innan jag fått ut dom den första metern hmm illa men sanningen

1 964 Inlägg
13 augusti 2008
faan va gott att äntligen se lite uppdateringar mats big_smile ÄNTLIGEN! måste säga att lackeringen på batteri kåpan va roligt läcker smile

457 Inlägg
13 augusti 2008
Det byggs för fulla muggar ser jag! Kul när folk lägger ner hela (bokstavligen HELA) sin själ i sitt bygge, och det märks också. Ett OTROLIGT fint projekt du håller på med för stunden. Följt bygget en stund nu och det blir skillnad.

Tråkigt det här med lackboxen nu, men det fixar sig ska du se. Du som verkligen brinner för det här, och till och med tillverkat dina egna "lampinsatser", vet du någon som kan "gjuta" glas eller plast till klarglas på en bil? Letar för fullt men firmor vill inte eller så kan dom inte. I övrigt, STORT lycka till med bygget. Ska bli kul och se när du får ut bilen på vägarna. Kommer att blir ett stort dragplåster!!! Lycka till

//MVh

Think Better Cars
447 Inlägg
13 augusti 2008
kul o se att du är i gång igen smile kommer du till vallåkra utan bil då? big_smile

Mvh // Djem

Lastbilchaufför
53 Inlägg
13 augusti 2008
fan vad najs det kommer att bli.... vart köpte du lackboxen?!smile bor i örebro, kanske vet vem det är ;D

Billjuds byggare
139 Inlägg
14 augusti 2008
Fan vad kul att se att det går framåt mats:D trist med lackboxen sad men kul att se att du lärt dig en hel del på lack kursen du var på big_smile Hihi det finns en silvr 9-5:a som vill bli lackad till nästa år tongue
Ha det bra thomas

Medlem 34530
908 Inlägg
14 augusti 2008
tk skrev:
Fan vad kul att se att det går framåt mats:D trist med lackboxen sad men kul att se att du lärt dig en hel del på lack kursen du var på big_smile Hihi det finns en silvr 9-5:a som vill bli lackad till nästa år tongue
Ha det bra thomas

Jag tror risken blir att många kommer att stå i kö, det finns en röd 9-5:a som skulle behöva lite uppfräschning big_smile

Härligt att se att du är igång igen Mats, fortsätt kämpa vi är många som är väldigt nyfikna på slutresultatet tongue

mvh
victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

1 863 Inlägg
14 augusti 2008
Tråkigt med boxen men kul att se att du har kommit igång igen. Längtar tills man får se slutresultatet.
Kämpa på nu!

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

569 Inlägg
14 augusti 2008
Skönt att se en uppdatering från dig, säg bara till om jag kan hjälpa dig med något, vi är ju ändå nästan grannar wink

Björn J - Projekttråd V40

1 210 Inlägg
14 augusti 2008
krutmats skrev:
Hej alla mina vänner !!

Lackboxen:
Har fått tillbaka hälften av summan,  jag är väl glad att jag fick det iaf, men gladast hade jag självklart varit om boxen hade gått att montera ner..  Men det gick bara inte!!

Bilen, ja nu är pluggen till sista skärmen påbörjad, plasta pluggens baksida nyss, sen lekte jag med min batterilåda lite, skall göras om men till att leka loss ibland smile

Tack än en gång

http://www1.garaget.org/gallery/archive/905/429968_ckib98.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/905/429969_j2z18o.jpg
min batterilådda

Men seriöst du menar väll för fan inte att du betalade för lackboxen fullt ut innan du sett den????

449 Inlägg
15 augusti 2008
Det ser bra ut detta smile

Medlem 34530
908 Inlägg
19 augusti 2008
Ekis! skrev:
krutmats skrev:
Hej alla mina vänner !!

Lackboxen:

Tack än en gång

http://www1.garaget.org/gallery/archive/905/429968_ckib98.jpg

http://www1.garaget.org/gallery/archive/905/429969_j2z18o.jpg
min batterilådda

Men seriöst du menar väll för fan inte att du betalade för lackboxen fullt ut innan du sett den????

Och......du har aldrig gjort något förhastat wink  Jag tror Mats grämer sig tillräckligt utan att behöva få dryga kommentarer hmm

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Pro installer I.C.E
248 Inlägg
24 augusti 2008
Hänt ngt kul i helgen me bilen!

Billjud och montering samt övriga biltillbehör http://www.waletrading.se
Återförsäljare för Kenwood, Dls, Fusion, Mtx, Alpine, Axton, Rödek, Crunch
Amega, Jl Audio, HiFonics, Spectron,Renegade, Autostudio, Em-Phaser, mm

Billjuds byggare
139 Inlägg
10 september 2008
Hej Mats hur går det med ditt underbara bygge????
Mvh Thomas

Think Better Cars
447 Inlägg
5 oktober 2008
har det hänt något mer på sista tiden big_smile?

Mvh // Djem

Sök