VictorW : Jasså se där Jo jag tror jag är nöjd med huven.. eller det får man ju se så klart, men det känns bra i alla fall Japp jag har fått tag i ett märke till bakluckan så nu är det bara att åka
Sahlin : Tackar! Ja visst ska jag till Vallåkra blir min första visit där nånsin blir väl minst 3 breddade 9-5or då din gamla Gula fara även lär vara där
Jo det är sant,, då får vi en sporre att göra det ännu bättre,, Den lär garanterat INTE har blivit finare..
VictorW : Jasså se där Jo jag tror jag är nöjd med huven.. eller det får man ju se så klart, men det känns bra i alla fall Japp jag har fått tag i ett märke till bakluckan så nu är det bara att åka
Sahlin : Tackar! Ja visst ska jag till Vallåkra blir min första visit där nånsin blir väl minst 3 breddade 9-5or då din gamla Gula fara även lär vara där
Jo det är sant,, då får vi en sporre att göra det ännu bättre,, Den lär garanterat INTE har blivit finare..
Ja de får vi göra mats! lite foton e alltid skoj me andra bilar så man har lite minnen ne precis de blev ju inte de i fjol men båda 2 har bilarna kvar och din blir ju bara extremare å extremare
Haha Tack alla Roligt ni gillar det här!!! men försäkrar mig på att ni säger till när ni ser något som ser konstigt eller knepigt ut likaväl som ni berömmer när ni gillar det ni ser
Jaha... nu är det alltså så att jag blir tvungen att ta mig till Vallåkra då... Jaja, någon gång ska man väl åka dit också, och med Saaben på plats finns ju något som lockar dessutom...
Tack Tobbe, jag har lyckats fått fatt i en lackerare här på hemmaplan, snällt att du erbjuder dig! Tanken var ju att jag skulla lacka själv, men dels så hade jag ingenstans att lacka, sen när jag ägnat 1000 timmar på detta kanske jag gör bäst i att låta nån annan lackera som kan