Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
ricktigt läckert bygge vet du vart för färg du tnkt använda säg till om du behöver hjälp med ilustration hjälper mer än gärna har inte råd att bygga sj ha de gött kan ju skicka ett pm om de låter intressant mvh jon emilsson
Grattis Mats till en sjukt snygg bil Det värsta är ju att det kommer att bli ännu bättre med färg på
Men du har lurat oss på bild med bakre stötfångarhöljet på
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
TAck alla! Ja nu vill jag bli klar!!! Haha ja Victor, det kommer bilder på det lite länge fram, den är långt från klar har problem med sprickor vid plastningen mellan ABS-plasten och glasfibern.. :S Men ska väl lösa det på nå vis
TAck alla! Ja nu vill jag bli klar!!! Haha ja Victor, det kommer bilder på det lite länge fram, den är långt från klar har problem med sprickor vid plastningen mellan ABS-plasten och glasfibern.. :S Men ska väl lösa det på nå vis
Ok, har du bilder på det. så kanske jag kan komma med lite tips
// Victor
Fy fan någon har lyckats med saaben!! Hehe blev lite förvånad innan föresten när jag gick igenom adrians tråd såg jag att på en av dina bilder var man ju själv med:) hehe sjukt fet bil iallafall(Y)