Åhhh.. Kom igen nu Mats.. Väntar spänt med smått nertuggade naglar på en uppdatering med bilder (smygtagna eller ej, hint till Vivendi)..
Den måste ha rullat ut från lackbåset nu, men du sitter väl i garaget och fnittrar över det läckra resultatet att det är svårt att få fokus på bilderna ..
mao vi andra stackare som inte vågar ta steget att sätta slipen i bilen får gott vänta!
Är grymt imponerad so far och hoppas att man får se saaben i verkligheten inom sin tid.
hihihi ja vet precis hur dax läget är på bilen just nu ;P och ja kan nog lova att ni får nog vänta ett tag innan ni får se några bilder tror ja och mats krya på dej
Ooo-ooo-oooh... det här känns spännande! Jimmy, du får hämta mig och ta med mig upp på studiebesök vettja!
Om du inte är pigg och frisk Mats hoppas jag du repar dig snart! Jag är säker på att det är fler än jag som väntar spänt på att se vad som hänt sen sist...
Hej alla mina vänner, det var JORDENS sämsta tajming, men i tisdagskväll åkte jag på nått skit, iallafall HELA förra veckan låg jag i feber och magplågor så ni kan ju gissa att det inte blev lackning då. Men jag överlevde helgen på jobbet och hann se Jimmy på pallen på Volvo-träffen i Ånnaboda, Grattis! och nu är kärra bokad till imorgon, innan bilen lamnas på lack ska den göra ett depåstopp vid "Lindesbergs nya gummiverkstad" på en 4-hjuls inställning sen vidare till målaren Dock visste han inte riktigt hur tiden skulle räcka till att få denna klar innan deras semester, men jag håller tummarna!!! Har ääven bokat in en träff hos Magnus på Cartec i Kristinehamn där rutorna ska få sig en omgång Ja, så idag är det tokryck att göra allting klart!!
härligt mats nu jävlar är ja på topp ska bli kul att den äntligen åker in du får maila mej bilderna sen när du har tid hihihi ja såg ju rätt glad ut där uppe på palen, men ja vet att du kommer att få stå där du också mats då ska ja ta kort på dej
Då så Mats, skönt att du är på benen igen. Nu väntar vi bara på att bilen ska bli klar
(Jag hann först, nu får vi se vem som får tillbaka grejerna först )
Otur att jag inte visste att Bernt var där oxå, för i så fall hade ni fått hälsa till honom.
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
ja du mats aldrig kul att vara sjuk ... men gött att du är på tårna ja väntar med spänning på att du ska bli klar me din lilla pärla heheheh ;P.... så man kan komma o inspekter sedan .... om du vill ha riktigt bilder så kan ja fotta åt dig sedan när du är klar .. om du vill se på bilder som ja har tagit kan du kolla på min facebook sida ...
Ja herregud... Halv 5 kom jag i säng i morse, då hade jag slipat och spacklat och fixat i nästan 20 timmar.. Jag har skjutit upp framvagninställningen till 13.oo så än finns det tid kvar, Så här såg det ut när jag la mig i morse
Ojoj vilken dag det varrit, hjätrat har slagit i maxpuls sedan jag vakna i går morse... Efter en massa strul med spännband... eller brist på spännband, iskrapande rör,kylare och luftfilter, ramper att köra upp på, så är nu bilen 4-hjulsinstäld och står på lackverksta´n Tack Fredrik för all stöttning och hjälp och min Carina för körningen! Uppskattar er hjälp!
På G
Passade på att göra 4-hjulsinställningen när bilen ändå står på transporten, här med chauffören