2261
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 206 994 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
171 Inlägg
1 juli 2009
Hur går de Mats väntar fortfarnande på inbjudan. Sj så var ban påkörd bakifrån igår så stötfångaren bak vart lite modifierad. var för övrigt en ursprungligen Löa bo. Hoppas på smidigt uppgörelse med försäkringsbolaget

Lindesbergs Bilskadecenter
Stöd Reumatikerfonden på Plusgiro 90 03 19-5

569 Inlägg
1 juli 2009
Nu är du inte den ende med hög puls! big_smile

Björn J - Projekttråd V40

2 638 Inlägg
2 juli 2009
Här går det framåt ser jag, väntar med spänning på slutresultatet smile

Elektriker
40 Inlägg
2 juli 2009
Hej!
Jag har nu suttit och läst alla 1746 inläggen(tog lite tid)
sjukt imponerad på att du har haft orken att hålla på så länge, och verkligen grunnat på alla detaljerna.
ett tag blev man lite orolig att du skulle ge upp när du tappade all ork, förstår att det kan ta på krafterna att hålla på så länge som du gjort!
vet inte vad jag ska säga, diffusorn,sidokjolarna,bakkjolen,speglarna,bredningen av skärmarna ja allt såg verkligen riktigt bra ut!
Hoppas att du känner dig stolt över vad du har åstadkommit!

Mvh Jimmy

Medlem 34530
908 Inlägg
4 juli 2009
Härligt att se Mats, nu väntar vi alla på att se slutresultatet. Har du fått något datum när bilen ska vara klar? Fick meddelande från "min" lackerare att på tisdag kan jag hämta allt och även fläcktyfusen på bilen ska vara borta big_smile

Vet hur du har slitit för att bli färdig med bilen, men det kommer att bli så bra. Som jag skrev i min tråd så får du, jag o jimmy träffas i en egen miniträff när vi är färdiga big_smile

Vi hörs!!

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

668 Inlägg
4 juli 2009
Alltså jag väntar någon så in i helvete på att få se den. Kan du inte säga vilken dag man bör vara hemma fast limmad vid datorn? wink      Mvh Henning

104 Inlägg
5 juli 2009
henne_svenne skrev:
Alltså jag väntar någon så in i helvete på att få se den. Kan du inte säga vilken dag man bör vara hemma fast limmad vid datorn? wink      Mvh Henning

De går inte att beskriva denna känsla för hur det blir Mats och då kan man tänka sig hur DU känner för tillfället.I så lång tid har du jobbat på denna lågflygande tingest och nu är Du så nära.

Luften darrar av...........

Volvo håller Ford ifrån konkurs,fast nu rasar de utför för alla

1 892 Inlägg
6 juli 2009
Trådstartare
Hallå smile  jag var till lackeraren och skruvade av dörrarna och framskärmen idag,
sista gången de är avskruvade innan lackering, känns himla fint,  står i sällskar av en supra så bättre kan hon knappast ha det smile
Dock ska ju även dom ha semester så kommer dröja innan jag får hämta den,  men det är smällar man får ta smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/702576_clbcw6.jpg
Där är hon i gott sällskap tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/702579_bjk87z.jpg
Nu är dörrarna bortskruvade för sista gången innan lackering, känns fint!! tongue

https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/702580_tqnx0d.jpg
Natti natti big_smile

569 Inlägg
7 juli 2009
Nu måste det kännas bra skönt! smile Hoppas att de inte tar allt för mycket semester wink

1 892 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Nej jag blev så förvånad att dom också hade nått dom kallade semester, trodde bara det var meritor som hade sånt wink

Seat Leon Cupra 2007 - 320hk
322 Inlägg
7 juli 2009
sen när du är klar med din bil så kan ju du komma och hjälpa farsan med breddning wink

men nu är din j'vligt snygg får man säga smile längtar efter att få se den live

Mvh André

125 Inlägg
7 juli 2009
Där står den bra brevid jimmys supra.. fint att den snart är lackad big_smile

1 515 Inlägg
7 juli 2009
Ser riktigt nice ut, keep it up!!

"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"

1 964 Inlägg
7 juli 2009
ser helt underbart ut mats smile

569 Inlägg
7 juli 2009
krutmats skrev:
Nej jag blev så förvånad att dom också hade nått dom kallade semester, trodde bara det var meritor som hade sånt wink

Semester är ju bra, om man vill vara ledig. Själv tar jag hellre lite pengar och sparar resten tills jag verkligen är sugen på en längre ledighet men det vill inte posten sad

Vad är det första du ska göra när bilen är lackad och ihopmonterad då? smile

Medlem 34530
908 Inlägg
12 juli 2009
gentoo skrev:

Då ska han träffa mig o Jimmy big_smile cool

har du fått något datum än Mats eller är det lite flytande, som alltid när man har att göra med lackerare wink

Ha det gött nu Mats och umgås med familjen tills du fått tillbaka bilen. för sen "försvinner" du ju ett tag innan allt är färdigmonterat big_smile

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
12 juli 2009
VictorW skrev:
gentoo skrev:

har du fått något datum än Mats eller är det lite flytande, som alltid när man har att göra med lackerare wink

Ha det gött nu Mats och umgås med familjen tills du fått tillbaka bilen. för sen "försvinner" du ju ett tag innan allt är färdigmonterat big_smile

// Victor

... undrar om det inte är läge att stämma träff med en duktig fotograf ganska direkt också, så den rikstäckande fancluben kan få sitt lystmäte... tongue

Kram / Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

569 Inlägg
12 juli 2009
VictorW skrev:
gentoo skrev:

Var hamnar den träffen då? Lär ju bli här uppe i skogarna någonstans? smile

Think Better Cars
447 Inlägg
12 juli 2009
tycker den ska hamna i jönköping det är en bra central plats:P ahhah tongue