Varför väljer ni Max????

Pikey
23 november 2007 · 2 283 Inlägg

Fredrik.Gustavsson skrev:

_Spawned_ skrev:
Max är typ hundra gånger bättre än mcdonalds iallafall yikes De är ju nå burgare dom gjort dan före som man får.. :S
Burger king är helt okej. Dock är frasses klar favorit smile

Håller med dig så jävla hårt.
Bättre ställe än Frasses finns inte.
Ett megaskrov med dubbel plusmeny tack.
Kostar 91kr men det är det fan värt : )

FRASSES!

R.I.P. Michael Jackson!
Darkie dARKiE
23 november 2007 · 5 031 Inlägg

_Glenne_ skrev:
MAX har dom absolut bästa burgarna i hela stan här i sundsvall tycker jag! så sjukt goda!



sen måste jag säga en sak till.. trådskaparen tycker att vi som gillar MAX är lurade osv?  vafan är då inte du om du gillar donken, dom har fan dom absolut äckligaste burgarna genom tiderna... äter fan hellre en kok korv på IKEA än att äta på donken! wink

Äter hellre en kokt på ica än går till någon av dem dära, ska man till mcdonken äre bara för milkshaken ;D Men om jag absolut måste välja blir det ialf Max godast och nyttigast (från annat test)

Senast redigerat av Darkie (23 november 2007)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
ironhead volvoraggare
23 november 2007 · 4 776 Inlägg

daysys är annars rätt bra också jag tror det stavas så

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ironhead volvoraggare
23 november 2007 · 4 776 Inlägg

bmx skrev:
MAX ÄR GODAST!!!!!
donken är så torrt tkr ja!

och donkans pommes ska vi ju inte tala om hehe dom är ju så förbannat sladdriga och smaklösa och dessutom får man fan salta dessa själv också

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Sushikocken Sleeper
23 november 2007 · 3 084 Inlägg

Nä nu blir det hemlagad hambe direkt från frysen wink

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
richardoo290 VOLVO for life..
23 november 2007 · 2 113 Inlägg

sibylla  är bäääst!!!!!!!!!!                                    lol

CarpeDiem German Engineering
23 november 2007 · 9 081 Inlägg

På första plats väljer jag burger kuing för köttet är godare, dessutom är grillat alltid godast big_smile Men donken är helt okej också smile

Mvh/Sam176

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Vi tar hand om din bil - Eurotransport i Sverige AB
CarpeDiem - Youtube
Loffe123
23 november 2007 · 527 Inlägg

Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett "

Ska vi gå igenom innehållsförteckningen lite.

Svensk nöttkött- bra men hur mycket/lite!

Vatten- för att göra köttet tyngre samt för att den inte ska bli för tort med alla onödiga ingredienserna.

Potatis -billigt, smaklöst och fungerar som bindmedel samt drygar ut köttet.

Ägg- Fungerar som bindmedel och gör det enklare att steka, är billigare än kött.

Torrmjölk- billigare än vanlig mjölk, billigare än kött.

Buljong -ger köttsmak åt potatis, ägg och mjölken, buljong innehåller glutamat som vid större doser är laxerande samt skapar problem med nervfunktionerna.

Potatisfibrer -mer potatis, vars främsta syfte är att suga åt sig och binda det tillsatta vattnet.

Kryddmix- druvocker och maltodextrin...för att reta de söta smaklökarna, jästextrakt för att skapa köttsmak.

Surhetsreglerande medel E330 används ofta som rengöringsmedel av toaletter och badkar, men i detta fall som
konserveringsmedel för att köttet inte ska härskna med de övriga tillsatta ingredienserna.

Vegetabiliskt fett för att göra den fetare eftersom potatis, mjölk och ägg inte är lika fett som vanligt kött.

Fortfarande lika gott???

Senast redigerat av Loffe123 (23 november 2007)

Sushikocken Sleeper
23 november 2007 · 3 084 Inlägg

richardoo290 skrev:
sibylla  är bäääst!!!!!!!!!!                                    lol

Ja där får man ju inte ens OST på cheeseburgern hmm 
vid samma tillfälle beställde morsan och farsan mos och körv de fick pommes O,o

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
richardoo290 VOLVO for life..
23 november 2007 · 2 113 Inlägg

Sushikocken skrev:

richardoo290 skrev:
sibylla  är bäääst!!!!!!!!!!                                    lol

Ja där får man ju inte ens OST på cheeseburgern hmm 
vid samma tillfälle beställde morsan och farsan mos och körv de fick pommes O,o

du fatta att ja skämtade va?   de är ju en jäkla gatukiosk o ingen hamburger resturang tongue

ironhead volvoraggare
23 november 2007 · 4 776 Inlägg

Loffe123 skrev:
Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett "

Ska vi gå igenom innehållsförteckningen lite.

Svensk nöttkött- bra men hur mycket/lite!

Vatten- för att göra köttet tyngre samt för att den inte ska bli för tort med alla onödiga ingredienserna.

Potatis -billigt, smaklöst och fungerar som bindmedel samt drygar ut köttet.

Ägg- Fungerar som bindmedel och gör det enklare att steka, är billigare än kött.

Torrmjölk- billigare än vanlig mjölk, billigare än kött.

Buljong -ger köttsmak åt potatis, ägg och mjölken, buljong innehåller glutamat som vid större doser är laxerande samt skapar problem med nervfunktionerna.

Potatisfibrer -mer potatis, vars främsta syfte är att suga åt sig och binda det tillsatta vattnet.

Kryddmix- druvocker och maltodextrin...för att reta de söta smaklökarna, jästextrakt för att skapa köttsmak.

Surhetsreglerande medel E330 används som rengöringsmedel, men i detta fall som
konserveringsmedel för att köttet inte ska härskna med de övriga tillsatta ingredienserna.

Vegetabiliskt fett för att göra den fetare eftersom potatis, mjölk och ägg inte är lika fett som vanligt kött.

Fortfarande lika gott???

tror du att folk är så hälsomedvetna om vad du skriver du värkar ju så upprörd

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Mäki Långsam Perfektionist
23 november 2007 · 4 800 Inlägg

Max är helt klart godast! Donken är ju knappt gott och burgerking var ju som vilken jäkla burgare som helst!? Nä..Max ska det vara

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
richardoo290 VOLVO for life..
23 november 2007 · 2 113 Inlägg

Loffe123 skrev:
Anmärkning: Svenskt nötkött, vatten, potatis, ägg, torrmjölk, koksalt, potatismjöl, buljongpulver, potatisfibrer, kryddor (kryddmix bestående av druvsocker, kryddextrakt (rosmarin), jästextrakt (salt, jästextrakt, maltodextrin), surhetsreglerande medel (E330), vegetabiliskt fett "

Ska vi gå igenom innehållsförteckningen lite.

Svensk nöttkött- bra men hur mycket/lite!

Vatten- för att göra köttet tyngre samt för att den inte ska bli för tort med alla onödiga ingredienserna.

Potatis -billigt, smaklöst och fungerar som bindmedel samt drygar ut köttet.

Ägg- Fungerar som bindmedel och gör det enklare att steka, är billigare än kött.

Torrmjölk- billigare än vanlig mjölk, billigare än kött.

Buljong -ger köttsmak åt potatis, ägg och mjölken, buljong innehåller glutamat som vid större doser är laxerande samt skapar problem med nervfunktionerna.

Potatisfibrer -mer potatis, vars främsta syfte är att suga åt sig och binda det tillsatta vattnet.

Kryddmix- druvocker och maltodextrin...för att reta de söta smaklökarna, jästextrakt för att skapa köttsmak.

Surhetsreglerande medel E330 används som rengöringsmedel, men i detta fall som
konserveringsmedel för att köttet inte ska härskna med de övriga tillsatta ingredienserna.

Vegetabiliskt fett för att göra den fetare eftersom potatis, mjölk och ägg inte är lika fett som vanligt kött.

Fortfarande lika gott???

yepp, tror du inte folk vet dedär?  lol

please...

jonesono Personal- och beteendevetare
23 november 2007 · 1 082 Inlägg

"Man blir vad man äter"... Därför äter jag inte på någon av de ovan nämnda.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.
evilaudio
23 november 2007 · 16 195 Inlägg

jonesono skrev:
"Man blir vad man äter"... Därför äter jag inte på någon av de ovan nämnda.

va ska man äta då??

grönsaker kanske?? då blir man ju en "grönsak" som inte orkar nåt..



dött kött e BÄST!! 


sen om de e ko,katt,hund,gris elle nåt annat kvittar väl bara de e KÖTT!!!

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Loffe123
23 november 2007 · 527 Inlägg

Jag äter på BK och Mcdonalds, för det är inte onyttigt med en hamburgare.
Men jag äter inte inte på MAX för det är inte kött jag får, det är en förödmjukelse mot mig som konsument.

j4nn3
23 november 2007 · 116 Inlägg

max 4 ever and evvah! MCdonalds har så vidriga hamburgare, det enda jag kan komma på som ev går att äta på donken är chicken nuggets!

Max är bäst! donken :STEKTA!

Senast redigerat av j4nn3 (23 november 2007)

index
23 november 2007 · 658 Inlägg

Loffe123 skrev:
Jag äter på BK och Mcdonalds, för det är inte onyttigt med en hamburgare.
Men jag äter inte inte på MAX för det är inte kött jag får, det är en förödmjukelse mot mig som konsument.

Vore spännande att se vad BK:s och McD:s burgare innehåller.

Kilowatts is my living, horsepower is my life.
richardoo290 VOLVO for life..
23 november 2007 · 2 113 Inlägg

Loffe123 skrev:
Jag äter på BK och Mcdonalds, för det är inte onyttigt med en hamburgare.
Men jag äter inte inte på MAX för det är inte kött jag får, det är en förödmjukelse mot mig som konsument.

men ge dig nu!  om du inte gillar MAX´s så håll de för dig sj...  ja gillar mackedonkan och max´s    fast inte BK nått speciellt...  alla är olika och tycker om olika saker!

kan du inte bara acceptera att vissa äter på MAX´s och andra på donkan?
om du nu inte gillar MAX´s  så ÄT INTE DÄR BARA O VA TYST!

Senast redigerat av richardoo290 (23 november 2007)

civic Naturally Aspiranted
23 november 2007 · 543 Inlägg

Åt på Max i Örebro och jag blev då inte imponerad av deras hamburgare, smakade mjöligt och torrt.
Burger King tycker jag har bra hamburgare men våra lokala kiosker har bättre burgare.
McDonalds..... En hamburgare som varit fryst, tinad i mikron, fryst igen och sedan kokad 2 dagar före servering.. nae tack

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang