fönster tittare. läskit som fan ! uppdaterad

ghost_boy83 CREW
3 december 2007 · 2 594 Inlägg

Kunde fan inte sova i natt :S kändes som om nån iaktog meig hela tiden trött som fan i dag
Nä får fan ta och sätta igen fönstret me nån svart plastsäck eller nått så kanske han lessnar skoavtryckan va minst 45er så de va ingen tjej och ingen polare heller då knackar dom på dörren om dom vill nått

Digital_Kicker
3 december 2007 · 3 721 Inlägg

Säkert The Boogeyman som står och iaktar dig. Kolla under sängen innan du lägger dig nästa gång.

ghost_boy83 CREW
3 december 2007 · 2 594 Inlägg

Digital_Kicker skrev:
Säkert The Boogeyman som står och iaktar dig. Kolla under sängen innan du lägger dig nästa gång.

jo vist skratta/håna mig bara. du tror inte du skulle tycka de va så kul om du hade barn att veta att de stog nån å iaktar dig och din familj  om kvällarna så jävligt onödigt inlägg

TFkarlsson Varningar. 36
3 december 2007 · 1 200 Inlägg

Scary tongue Jag hade nog fan setat utanför och väntat på att personen ska komma sen gå fram och fråga vafan han/hon håller på med. Och möjligtvis sänka fanskapet.

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.
TRYIT Teddan
3 december 2007 · 2 495 Inlägg

fy fan va läskigt och otrevligt.
tycker absolut tu skall göra en anmälan och försöka få någon rätsida på det där.
Kanske vänta ut personen ifråga och diskutera med han/henne varför ?

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar
BMW 118d "miljöbilen" (2009)
Subaru Impreza Wrx "Isbilen" (2001)
KimpaaBooY
3 december 2007 · 378 Inlägg

Koppla in lite ström i balkongräcket när den jäveln står och kanske lutar/tar på räcket så får han en fet jävla kyss.

// KimpaaBooY
klimpan
3 december 2007 · 2 600 Inlägg

va en sådan typ i vårt område me för några år sedan. det va en gubbe som kollade han liksom bara stod och kollade på min mor på morgnarna innan dom skulle på jobbet men pappa gick ut och frågade va fan han gjorde men han sa inget bara gick. men vi ha sett han gå förbi också läskia typer de.  men ha inte sett han nu på några år så han  ha väll skaffat sig ett nytt område att kolla på tongue

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Sorling
3 december 2007 · 207 Inlägg

filma han för fan:P och lägg upp här sen:P

Noiseprojekt
3 december 2007 ·

Råkade ut för en sån grej när vi var på besök på Tjörn för många år sen..
Vaknade till av nån anledning, och reagerade på en siluett i fönstret, axlar o hatt..
la mig ner igen skrajsen..
gick ut morgonen därpå och upptäckte spår efter en stege i gräset
så han hade dragit fram en stege och klättrat upp till andra våningen..
bara spåren kvar på morgonen och stegen var försvunnen..

Frep
3 december 2007 ·

Hehe shit det låter inte kul! Men kan du inte lägga typ en web-kamera nära fönstret så ser du vem det är??

PG Avstängd
3 december 2007 · 298 Inlägg

ghost_boy83: utnytja folk här på garaget.
det finns ju en del som häckar här på nätterna så varför inte häcka framför en webkamera

skaffa en webkamera och streama live och lägg ut här så kan folk spana hela nätterna.
händer det nåt så är det väl garanterat nån som upptäcker.

fan så smart smile

men ok att stirra på en webkamera mitt i natten och upptäcka nån jävel som står och glor är väl inte så roligt men du lär ju få bevis.

ex på live streaming sida
gratis tror jag
http://www.camstreams.com/scenerywebcams.asp

Senast redigerat av PG (3 december 2007)

ghost_boy83 CREW
3 december 2007 · 2 594 Inlägg

PG skrev:
ghost_boy83: utnytja folk här på garaget.
det finns ju en del som häckar här på nätterna så varför inte häcka framför en webkamera

skaffa en webkamera och streama live och lägg ut här så kan folk spana hela nätterna.
händer det nåt så är det väl garanterat nån som upptäcker.

fan så smart smile

men ok att stirra på en webkamera mitt i natten och upptäcka nån jävel som står och glor är väl inte så roligt men du lär ju få bevis.

ex på live streaming sida
gratis tror jag
http://www.camstreams.com/scenerywebcams.asp

JA DE VA SMART smile men finns det trådlösa webkameror har ju datorn i andra delen av lägenheten bor i en femma :S

PG Avstängd
3 december 2007 · 298 Inlägg

hittade en men det finns säkert fler
http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.p … tnr=480143

zchnygg Herr
3 december 2007 · 12 Inlägg

varför inte bara köpa en halogen lampa med rörelsevakt.. går personen fram till fönstret så lär han pipa iväg med 500w i skallen..

själv har vi i sovrummet.. tonade fönster-persienn-mörkläggningsgardin-vanliga gardiner.. skulle någon mot all förmodan kunna kika in så bjuder jag på det.. (eller kanske inte)

billy IT-Tekniker
3 december 2007 · 376 Inlägg

Dra en lång usb-kabel över hela lägenheten smile

Volvo V70 "Greyline" (1999)
245monster
3 december 2007 · 10 Inlägg

lägga mig med bössan o passa på han skulle ja gjort, då lär han aldrig kolla in genom ett fönster i gen smile

kommentera bil´n
Ksj
3 december 2007 · 1 217 Inlägg

Synd att man inte har flyttat till sundsvall än då, ska göra det i feb/mars.
Annars hade man ju kunnat lägga sig i nån buske utanför med paintball-markörwink

Saab 900 "2.1an" (1992)
stollen Blev inte som jag borde blivit
3 december 2007 · 418 Inlägg

Fan låter inget vidare det där. men som alla andra säger. En webkamera vore ju det bästa. Se bara till att det är en bra kamera, så det inte bara blir en suddig figur som inte går att identifiera.
Hoppas det ordnar sig MVH Kristofer

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
SaabLejon ÖSM #1 -08
3 december 2007 · 484 Inlägg

Webkamera med en bildkvalité av särdeles skådat slag låter som en god idé.

Men att få till en fällande dom eller tillstånd är nog döfött.
Se tex på utredning mot Ulrika Schenström som läggs ner, trots att hon supit och inte kunnat ta ansvar för landet om en katastrof inträffat.
Lagar och regler är bara till för kväsa vanligt folk, men släng upp klippet på YouTube där du tydligt förklarar att detta är en fönstertittare som härjar i eran trakt.

Då och antagligen endast då kanske du kan få hjälp av farbror blå och hans syster lingonpolisen, till en prövning i tinget.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17
Johankocken
3 december 2007 · 529 Inlägg

ser ut som små skor är garanterat kärringen du skrev i inlägget.. !!

Volvo fore life :)
Volvo v40 (2014)
Volvo c30 (2008)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang