fönster tittare. läskit som fan ! uppdaterad

xisten sixten
3 december 2007 · 252 Inlägg

jag säger bara, BJÖRNSAX big_smile

ironhead volvoraggare
3 december 2007 · 4 776 Inlägg

sätt upp ett lasersikte i fönstret som styrs med en rörelsedetektor eller nått sånt

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
golf88
3 december 2007 · 956 Inlägg

på tal om fönstertittare..var iof på jobbet det här.
men är på rättspyk i säter.var och jobbade på plan ett själv i torsdags morse,städa lite efter dagen före då jag var där och byggt lite..
utanför fönstret har dom en rast gård.Och där stog självaste tomas quik och kollade in på mig när jag jobbade, lite olustig känsla faktiskt...

eldus veldus
Audi A6 (2017)
ironhead volvoraggare
3 december 2007 · 4 776 Inlägg

golf88 skrev:
på tal om fönstertittare..var iof på jobbet det här.
men är på rättspyk i säter.var och jobbade på plan ett själv i torsdags morse,städa lite efter dagen före då jag var där och byggt lite..
utanför fönstret har dom en rast gård.Och där stog självaste tomas quik och kollade in på mig när jag jobbade, lite olustig känsla faktiskt...

var han hungrig tro

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
3 december 2007 · 6 170 Inlägg

quik ??  känner igen namnet men kommer inte ihåg vem det e, käkade han upp någon eller ??

(med tanke på järnskallens kommentar tongue)

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
jimmy-124 Svartlistad
3 december 2007 · 446 Inlägg

Vem är tomas quik yikes ?

Mercedes 190e "Dieselmeken" (1990)
Mtz
3 december 2007 · 118 Inlägg

Thomas Quick är Sveriges mest kände seriemördare. Han har erkänt ett 30-tal mord men är dömd för åtta.

Dock, kan det ju varit någon inbrottstjuv som kikat in om någon är hemma?

Carlsberg
3 december 2007 · 111 Inlägg

"Vem är tomas quik  ?"

Grundaren till Ris"quik" på AXA..... hehe humor:P nej men skämt åsido. Blir lite smårädd bara av att läsa och kolla på dina bilder

Senast redigerat av Carlsberg (3 december 2007)

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."
Saab 9-3 (2008)
Saab 900 s (1990)
NJ_
3 december 2007 · 2 118 Inlägg

Thorssa skrev:

Robbin_V90 skrev:
Om du skall sätta upp en webkamera (finns ju med nattläge) måste du sätta upp en "området är övervakat"-skyllt. Annars kan du åka på det.. Eller har jag helt fel... Man får ju inte filma hur man vill... Stå inne med en kamera eller sätt dig i skogen med en riktig kamera.. Läskigt iaf...

Det räcker inte med en skylt. För att övervaka allmänt område med videokamera måste du ansöka om tillstånd vilket är vädigt svårt att få för en privatperson. En som jag arbetade med fick tillstånd efter att henns bildäck blivit sönderskurna vid ett flertal tillfällen.

men om han filmar inne i lägenheten och ut genom fönstret så borde det ju inte vara några problem ? ;P man får väl filma hur mkt man vill i sitt eget hem ? å sen hade bara pervot lite otur som hamnade på bild wink

D.i.l.l.i.g.a.f
Niinaskyline
3 december 2007 · 455 Inlägg

Åh fy fan!! Hade en kompis mamma som satt och spelade dator en kväll när hon plötsligt såg ett ansikte i bildskärmen spegla sig och de var en fönstertittare. Han kollade in henne nåra kvällar då dom betämde sig för att smyga sig på han ( dom är typ 7 i familjen) Och se vem de va.. Men han stod aldrig och kollade in mer sen.. tongue

Jocke0155
3 december 2007 · 279 Inlägg

Jag tycker som alla andra att du ska försöka få honom på bild. Eller så får du väl smyga på honom någon kväll!
Håll oss uppdaterade, vill veta hur detta slutar!

Performance_ Förjaevle Brao
3 december 2007 · 555 Inlägg

en stor å rejäl björnsax...wink de borde man vell få ha på sin egen tomt om man sätter upp en skylt om varnar?

Robbin_V90 Elektriker/Montör
3 december 2007 · 534 Inlägg

Performance_ skrev:
en stor å rejäl björnsax...wink de borde man vell få ha på sin egen tomt om man sätter upp en skylt om varnar?

Men det var ju en lägenhet....sad Lite svårare då...=P

Vem fan är "Måtta", och varför skulle jag vilja gasa med honom??
richardoo290 VOLVO for life..
3 december 2007 · 2 113 Inlägg

men harregud endå.. snacka om paranojja! lol
de kan ha vart kompisar? nån som vart på en fest och gick iväg för att ta en cigg me en polare och av nån anledning hamna de utanför ditt fönster utan o tänka på det..

kan vara några ungar som lekt/smyg-rökt där..
kan vara tusentals saker.. men varför skulle en fönstertittare spana in just er?




har däremot en historia:
en polare till mig kände sig ofta iaktagen.. ibland tyckte hon att hon såg nån utanför sitt sovrumsfönster.. hon hittade fotspår.. och hörde ofta att nån var därute o smög fast vågae inte öppna och se.. (en brud) tongue

iallafall.. tillslut satte hon upp en liten spionkamera för att filma.. 2 dar senare ser hon på kameran att GRANNEN! står utanför och kissar/onanerar/och givetvis tittar in genom persiennerna.. haha! hon sticker till snuten me bandet och han blir gripen.. big_smile

men dom prata om de och han ångra sig skit mycke och fick psykvård och flyttade ganska fort.. tongue

Senast redigerat av richardoo290 (4 december 2007)

John87 Stolt Volvoägare
3 december 2007 · 4 913 Inlägg

richardoo290 skrev:
men harregud endå.. snacka om paranojja! lol
de kan ha vart kompisar? nån som vart på en fest och gick iväg för att ta en cigg me en polare och av nån anledning hamna de utanför ditt fönster utan o tänka på det..

kan vara några ungar som lekt/smyg-rökt där..
kan vara tusentals saker.. men varför skulle en fönstertittare spana in just er?

Du vet tydligen inget om hans grannar.
Då är det en viss tant jag tänker på speciellt.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Performance_ Förjaevle Brao
4 december 2007 · 555 Inlägg

Robbin_V90 skrev:

Performance_ skrev:
en stor å rejäl björnsax...wink de borde man vell få ha på sin egen tomt om man sätter upp en skylt om varnar?

Men det var ju en lägenhet....sad Lite svårare då...=P

Ja, just de ja, glömde de:)

loudness
4 december 2007 · 4 554 Inlägg

kan du inte tona rutorna, hotell har ju tonade rutor för att folk inte ska se in

ghost_boy83 CREW
4 december 2007 · 2 594 Inlägg

John87 skrev:

richardoo290 skrev:
men harregud endå.. snacka om paranojja! lol
de kan ha vart kompisar? nån som vart på en fest och gick iväg för att ta en cigg me en polare och av nån anledning hamna de utanför ditt fönster utan o tänka på det..

kan vara några ungar som lekt/smyg-rökt där..
kan vara tusentals saker.. men varför skulle en fönstertittare spana in just er?

Du vet tydligen inget om hans grannar.
Då är det en viss tant jag tänker på speciellt.

Fan kalla mig gärna nojjig men i gårkväll när vi skulle gå och lägga oss väckte frugan mig! det va nån som lös in me en ficklampa men försvann lika fort när jag kollade mot fönstret :S detta börjar bli läskigt kan ju vart nån me ficklampa som rastat sin hund med nä i kväll ska jag säta nått tyg eller nått på fönstret så man vågar va i rummen är sket skrajj att de ska stå nån där å titta in när man går in i rummet på kvällarna sad

som john skrev du känner inte mina grannar kan va tanten me eller nån av hennes familj

ghost_boy83 CREW
4 december 2007 · 2 594 Inlägg

loudness skrev:
kan du inte tona rutorna, hotell har ju tonade rutor för att folk inte ska se in

fukar tonings film ? fast är det mörkt ute och ljust inne hjälper de nog inte ser man ju bara på bilarna nä får kolla på en rullgardin eller webkamera men dom va ju lite dyr sad

Winterdrift
4 december 2007 · 365 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

loudness skrev:
kan du inte tona rutorna, hotell har ju tonade rutor för att folk inte ska se in

fukar tonings film ? fast är det mörkt ute och ljust inne hjälper de nog inte ser man ju bara på bilarna nä får kolla på en rullgardin eller webkamera men dom va ju lite dyr sad

Dessutom så kan fönsterrutor spricka om dom är solfilmade :p
(been there done that) >.<

Hellre 100 blås på tvären än 200 rätt fram.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang