fönster tittare. läskit som fan ! uppdaterad

alain www.bimmerpower.org
5 december 2007 · 3 995 Inlägg

jeepe skrev:
är inte olagligt att kolla in genom folks fönster

är detta en fråga eller en påstående?
Jag tittar utanför min fönster de fina fåglar som finns och som flyger framför hennes fönster,
ordspråk: titta och njut så länge du inte är blind
On måste veta själv vad hon gör och jag kan inte hjälpa till. Jag kan inte kräva att hon klä på sig.

Senast redigerat av alain (5 december 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
jeepe
5 december 2007 · 217 Inlägg

så länge man står på allmän plats så är det helt lagligt, man får fota också och lägga ut bilderna på internet om man vill, men om man ska sälja dom måste man ha personens tillåtelse

PG Avstängd
5 december 2007 · 298 Inlägg

good_year skrev:
sätt upp något julpynt på utsidan av fönster.. skit samma om det är mot skogen

fan då kanske tomten kommer istället wink

Moser .-ϻΘϨƎЯ
5 december 2007 · 1 313 Inlägg

FireTraXX skrev:

Moser skrev:

FordEsci skrev:

Fan att du han editera innan jag hann "qouta" ditt misstag. "Skrämmande dålig allmän bildning folk har" skrev du!

va? misstag? öhhhhh

HAHA, försöka påpeka ett stavfel (Som inte ens begåtts, han har inte ändrat sitt ursprungliga inlägg) och själv göra fel är ju inte så jävla bra.

BTW: http://sv.wikipedia.org/wiki/Thomas_Quick

hahahahahahahahah!! va länge sen jag skrattade så mkt! big_smile lol lol fattade inte vad han menade igår, men nu när du förklarat fattade jag.. big_smile

alla indianer i kanoten? roll

"Hellre en kråka i näsan, än en skata i sängen"
c0nne
5 december 2007 · 401 Inlägg

Om man skulle fota hon nakna tjejen från sitt fönster och skulle bli anmäld så kan man ju alltid säga att man skulle fota sitt nytvättade fönster big_smile Sen att hon stod där just då är ju hennes egna fel tongue

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
alain www.bimmerpower.org
5 december 2007 · 3 995 Inlägg

varför skulle jag fota henne när jag ser med egna ögon?, som minne? nnjjaaa, det kommer snart våren och tjejer som har lite på sig är också attraherande.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW 530i (2003)
BMW X5 4.4i (2006)
fordelvis Ford Racing
5 december 2007 · 479 Inlägg

Tjena....jobbigt värre..... Hur går det?? Några mer spår??

Ja Just!
SieRRa_WeeD
5 december 2007 · 225 Inlägg

sånna där hadde vi när vi bodde utomland fd yugoslavien men farsan sköt efter dom med picca sen kom dom aldrig mer

To Feel Or Not To Feel Cosworth....
Texi Fundersam
5 december 2007 · 126 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
tja bor i en lägnhet på nedre vån när jag tittade ut genom fönstret i morse såg jag spår som om nån gått utanför och tittat in doch syndes de att dom va gammla men när jag skulle visa min fru i kväll så upptäckte vi färska nya spår  yikes tängte va fan persienen funkar inte i det rummet och man går igenom det rummet när man duschat osv kanske utan kläder :S
blev rätt shockad och olustig känsla nu vågar man knappt passera rummet va ut å knäppte lite bevis till polisen i fall man ska göra en anmälan eller nått :S va skulle ni göra i liknande sits ?



http://www.garaget.org/gallery/archive/12158/201486_s8r116.jpg


http://www.garaget.org/gallery/archive/12158/201487_hulfwm.jpg


http://www.garaget.org/gallery/archive/12158/201488_pbnyoq.jpg

ush sånt är läskigt!! har ni ingen hund ni kan bussa på? kan vara folk som kollar läget oxå för att se om ni har något de stjäla. sätt upp en video kamera som börjar filma vid rörelse?

Girls don´t like boys, girls like cars and money!
decib3L Körv
5 december 2007 · 3 535 Inlägg

Alltså, det du kan börja med att göra ghost_boy83 är att laga draperiet tongue Det finns ju faktiskt en anledning till såna saker big_smile

Truckdriving Man
Rushman Evolution Garage
5 december 2007 · 1 299 Inlägg

Du kan ju alltid markera revir genom att kissa där han brukar stå

Sky´s the limit...
ghost_boy83 CREW
6 december 2007 · 2 594 Inlägg

tjena  går höll jag på att jävlas med persiennen så nu får jag inte upp den nå mer sad men å andra sidan kan han inte titta in (tror jag) måste kolla i kväll hoppas ingen tror att jag är en fönstertittare om jag står å glor in i fönstret i kväll haha har förövrigt regnat nu så det är svårt att se några spår nu

Bubbaman Byfåne
6 december 2007 · 368 Inlägg

http://www.militaryfactory.com/smallarms/imgs/spas12.jpg
Grovsalt, halvautomat och mycket smärta.

ghost_boy83 CREW
6 december 2007 · 2 594 Inlägg

Bubbaman skrev:
http://www.militaryfactory.com/smallarm … spas12.jpg
Grovsalt, halvautomat och mycket smärta.

haha niice vill ha smile

fordelvis Ford Racing
6 december 2007 · 479 Inlägg

Oki. annars kan jag bevaka för en slant! wink

Ja Just!
zortep
6 december 2007 · 911 Inlägg

jag skulle ta fram videokameran och ställa in den på nightvision , det kanske är en person man går förbi då och då ???
sen så skulle jag försöka ta honom på bar gärning, dock inte misshandla även om man skulle vilja det, sen så ere bara ringa snuten medans man håller fast han eller nått...

pic up the phone, wazzzaaa
Digital_Kicker
6 december 2007 · 3 721 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

Digital_Kicker skrev:
Säkert The Boogeyman som står och iaktar dig. Kolla under sängen innan du lägger dig nästa gång.

jo vist skratta/håna mig bara. du tror inte du skulle tycka de va så kul om du hade barn att veta att de stog nån å iaktar dig och din familj  om kvällarna så jävligt onödigt inlägg

Tål du inte skämt, För fan hade någon stått utanför mitt fönster så hade jag en natt suttit och väntat på den jäveln. Och sedan gett honom den värsta omgången han någonsin fått

Thaien
10 december 2007 · 933 Inlägg

HUr går det nu då?
Går det folk där fortfarande?

BMW M5 (1999)
ghost_boy83 CREW
10 december 2007 · 2 594 Inlägg

martincool skrev:
HUr går det nu då?
Går det folk där fortfarande?

vet inte det har regnat å töat i flera dagar så det är gräs nu mera utanför fönstret måste vänta tills det snöar

Digital_Kicker
10 december 2007 · 3 721 Inlägg

ghost_boy83 skrev:

martincool skrev:
HUr går det nu då?
Går det folk där fortfarande?

vet inte det har regnat å töat i flera dagar så det är gräs nu mera utanför fönstret måste vänta tills det snöar

lägg sand där då!. så ser du om personen är kvar

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang