FASIKEN antagligen ingen Lumpen

_Spawned_ Maskinförare
8 december 2007 · 1 163 Inlägg

Fan va coolt wink dock kommer vi ju inte hamna i samma "grupp". för förarna "får" ett fordon dom kör, så man är ensam förare i sin grupp tongue (som jag förstått det)

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
kalle_fiat bäst
8 december 2007 · 319 Inlägg

_Nas_ skrev:
Luftvärnsplutonbefäl Halmstad LV6 Jan- 2008 smile
Ska bli kul wink tongue

grattis sitta i en ps90 då! jätte kul!

Brink88 President över Brinkland
8 december 2007 · 465 Inlägg

_Spawned_ skrev:

Brink88 skrev:
jag slapp inte : / rycker in 28 jan, Motorredskapsförare på A9 i boden

Va fan, det ville jag ju ha yikes hade det som första handsval tongue
Då kommer du få se vilken "racing" stad boden än ^^

byta? haha, nä fan synd att det inte är nån gorgare som gör lumpen med en så man har nån att snacka skit med

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
_Spawned_ Maskinförare
8 december 2007 · 1 163 Inlägg

Brink88 skrev:

_Spawned_ skrev:

Brink88 skrev:
jag slapp inte : / rycker in 28 jan, Motorredskapsförare på A9 i boden

Va fan, det ville jag ju ha yikes hade det som första handsval tongue
Då kommer du få se vilken "racing" stad boden än ^^

byta? haha, nä fan synd att det inte är nån gorgare som gör lumpen med en så man har nån att snacka skit med

Tja, du kommer nog möta en hel del skumt folk ändå, och även dom med bil intresse wink

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
ReApEr__88
8 december 2007 · 620 Inlägg

någon som har varit eller ska till skydds C i umeå?? ska va maskinmek där under -08

Volvo S60 (2006)
_kimpan_ elektriker
8 december 2007 · 591 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Fan va coolt wink dock kommer vi ju inte hamna i samma "grupp". för förarna "får" ett fordon dom kör, så man är ensam förare i sin grupp tongue (som jag förstått det)

hehe okej ska dock inte göra samma utbildning, bas/strilsäkerhetsgruppchef smile

---------------> Kimpan
BMW 330 (2003)
villon
8 december 2007 · 684 Inlägg

ja grattis till alla er som fått, själv blev man nekad på grund av mild "nedsatthörsel" på vänster öra, vilket bara syns på test, och vilket jag inte äns tror att jag har, bara för jag är förkyld eller vatt mycket nu, så nu går jag på medicin för att rensa ut allt och ligger även i samtal om överklagning om att få göra lumpen, tycker det är urdumt att man inte ens får göra hela mönstringen utan dom sållar så fort dom kan, Det var bättre förr, att dom bara tar in mellan 5-10000 till att göra lumpen är ju ett skämt för fan.

Fan en av de sakerna jag verkligen ville göra i mitt liv, får man det? nä då,, inte än iaf, fy fan...

Senast redigerat av villon (8 december 2007)

T-gul i hjärtat, T-röd i blodet, volvo for life
_Nas_
9 december 2007 · 309 Inlägg

kalle_fiat skrev:

_Nas_ skrev:
Luftvärnsplutonbefäl Halmstad LV6 Jan- 2008 smile
Ska bli kul wink tongue

grattis sitta i en ps90 då! jätte kul!

Tackar smile
Förresten, ingen annan som rycker in nu i Januari i Halmstad, LV6 ?smile

Att köra turbo är beroendeframkallande...
_tedde88_ LaddtrycksMissbrukare
9 december 2007 · 355 Inlägg

någon som rycker in i eksjö 28 januari? tongue som typ fordonsmek kanske? tongue

Den Som Syns Är Aldrig Snabbast
wimhed
14 december 2007 · 510 Inlägg

johan89 skrev:
här är en som kom in dårå smile bilförare i Ronneby. men måste vänta ända till jan -09:(

Bevakning/bilförare? .. Ska in nu den 21 januari på F17 i Ronneby wink ..

Ford F100 (1953)
Opel Vivaro (2011)
anvandare_12345
14 december 2007 · 654 Inlägg

_tedde88_ skrev:
någon som rycker in i eksjö 28 januari? tongue som typ fordonsmek kanske? tongue

GO ING2! big_smile

t0mz
14 december 2007 · 66 Inlägg

T2 i skövde i februari big_smile

snoddas
14 december 2007 · 1 142 Inlägg

ja behövde inte ens åka dit ja fick ej göra något bara för att ja sumpade allt när ja bråkade i skolan(fick ig i alla kärnämnen) men i sommar kommer man vara fult utbildad svetsare istället smile

MrTobias
14 december 2007 · 1 297 Inlägg

snoddas skrev:
ja behövde inte ens åka dit ja fick ej göra något bara för att ja sumpade allt när ja bråkade i skolan(fick ig i alla kärnämnen) men i sommar kommer man vara fult utbildad svetsare istället smile

haha fult utbildad svetsare smile

onT skickade in papper från läkaren att jag var diabetiker så jag fick inte äns åka dit. Surt så här i efterhand för det är verkligen en upplevelse vad jag hört. Men men va gör man? smile

sveddan
14 december 2007 · 1 453 Inlägg

snoddas skrev:
ja behövde inte ens åka dit ja fick ej göra något bara för att ja sumpade allt när ja bråkade i skolan(fick ig i alla kärnämnen) men i sommar kommer man vara fult utbildad svetsare istället smile

Det var ju synd?

Tycker synd om de som missar chansen att göra lumpen, det är en kanonupplevelse!
Till de som inte vågar - mesigt.

Turbo_rekan
14 december 2007 · 56 Inlägg

D va mänga år sedan man gjorde lumpen De va skoj. Har alltid funderat på utlandstjänst. Ä de någon som har gjort d?

cowboy outlaw
14 december 2007 · 106 Inlägg

sökte friviligt till armèn,inget jag ångrar men det var hårt.
man måste ju göra lumpen annars blir man ju ingen riktig man:P

bad ass boys drive bad ass toys
Nissan king cab "Generalen" (1991)
Volvo 745 (1988)
Caffe
14 december 2007 · 1 436 Inlägg

Lider med er som vill men inte får!
Själv skall jag rycka in, men det kommer bli hårt att inte få träffa tjejen... sad

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
GyLLaN Hobbyfotograf
17 januari 2008 · 18 Inlägg

En kompis ville verkligen inte göra lumpen, han var så nervös inför mönstringen att han stod och skakade. Men han gick in och gjorde data provet, han tog det absolut dummaste svaret som fanns på varje fråga. Så kommer han ut med alla rätt den jäveln. Men när han berättade hur det verkligen låg till fick han åka hem.

"Never give the audience what they want. They don't know what they want
- that's why they are the audience. Give them what they need." (Alan Moore)
Opel Tigra Twin Top "Kräket" (2006)
Erick
17 januari 2008 · 4 767 Inlägg

Jag mönstrade inte ens wink

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang