Lambo gångjärn till bmw!

Hyttingen
5 december 2007 · 92 Inlägg

Tänkte höra än en gång om det är någon som har erfarenheter av att montera lambo gångjärn på en bmw? eller någon annan bil? Är det svårt? Mycket arbete? Något jag måste tänka på?
Tack på förhand!!!

Tuta Å Kör!!
siriusx
11 december 2007 · 62 Inlägg

jag och en polare har satt dit lambo på hans 325 , universalgångjärn är det då , detta var sjukt jobbigt ska jag säga , nu i efterhand var det knappt värt att sätta dit de .. så ska du ha på lambo köp modellanpassade smile men vill du ha hjälp med universal gångjärn så hjälper jag dig gärna

Snyggt ska det va !
spero
11 december 2007 · 35 Inlägg

tja det är mycket jobb speciellt med passformen kanske måste skära i plåten.

Mvh Ronny

FantasticZ4
11 december 2007 · 147 Inlägg

Säger som en snubbe sa till mig när jag var "ung" (hehe) Lambo dörrar är så 90-tal + att dessa ska bara sitta original på bilen ex som på lambo.

Skulle jag köpa så skulle det inte bli ett universal kit, visst det är stor skillnad prismässigt, men är det värt att lägga ner en grymt stor tid och eventuellt skada bilen för dessa järn?

Var länge innne på lambo dörrar till min, men kom fram tillslut att det finns faktiskt roligare grejer man kan lägga ner på bilen! Men gillar man det så gillar man det svårare än så är det ju inte heller wink

Schumi
12 december 2007 · 401 Inlägg

det finns ju annpassad just till e36-an coupe/cab men dom kostar en del...och mycket lättare att montera än dom universal....

BMW E61 "520d" (2007)
Hyttingen
14 december 2007 · 92 Inlägg

tack så mycket för alla svar! Hittade nått anpassat kitt i tyskland! Får bli det OM det blir något! Inte blir det universal allafall! Vill inte svetsa och jävlas i onödan! Smakar det så kostar det!smile

Tuta Å Kör!!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang