2085
Sök

Japanare och deras fula stylingar, trött man blir:(

904 Inlägg
18 november 2005
2_Hot_Golf skrev:
man kan montera en sån här liten sport växel va .. kommer inte ihåg va den heter sport gear eller nåt sånt va tror ni den kostar ? http://www.nk.rim.or.jp/~elle/bmw/mscsl … NY0031.jpg

Det är ju atomaten på M3 CSL, smile dom finns inte som manuell

De ska va gött å leva

pimp-in-rby
18 november 2005
dom va riktigt feta! inget större fel på dem,,vingen var kanske lite för stor men hur hade de sett ut utan vinge då???å på en banracingbil e det ganska logiskt med vinge!!!

Bilplåtslagare
88 Inlägg
18 november 2005
varför alltid de där fula vingarna på japanes bilar.......

There's something about engines that calms me down... You know ??
(Sil-eighty)

711 Inlägg
18 november 2005
Trådstartare
Det är väl inga officiella banbilar. Snarare amatörer som gillar att meka med sina bilar. Typ som fast n' furious men på bana.

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

pimp-in-rby
18 november 2005
Black Knight skrev:
Det är väl inga officiella banbilar. Snarare amatörer som gillar att meka med sina bilar. Typ som fast n' furious men på bana.

nehe vad e det då??nårra bilar som brukar hålla till vid korvkiosken???...amatörer vad det med ja ..wihi ,,,,å vad e det för fel på fast`n furious nudå???

Wankel
1 080 Inlägg
18 november 2005
håller med, förutom vingarna skulle jag lätt säga ja tack om nån skulle vilja ge dom till mej smile
o blackknight, amatörer??? "ok"
vissa gillar stylade bilar, vissa inte...varför måste det vara ett fel bara för att du inte gör det?
Senast redigerat av StiFf (18 november 2005)

MDS Västerås

pimp-in-rby
18 november 2005
a jo dom e inte fel tongue...tack för att någon e på min sida!

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
18 november 2005
ända felet är dekåren tycker jag

Bmw osv..

99 Inlägg
19 november 2005
Vingen va kanske lite väl hög och hade gärna sett fästena sitta lite mer centrerat men annars e ju båda bilarna klockrena! Klofiber vr man än vänder blicken, ljuvligt!

Rallyförare
1 075 Inlägg
19 november 2005
Den högra är garanterat den fetaste bmwn jag nånsin beskådat...
Så kallad "ful styling" tycker jag snarare passar som benämning på alla kebab-bmw inklusive mr knights... smile

Sagge_AM
19 november 2005
Jag tycker dt var riktigt snyggt wink specielt den vita big_smile

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
19 november 2005
Förstår inte varför ni trackar ner på två Touring bilar?

Kanske dags å börja gnälla på alla DTM bilarna då?

Nu får ni skärpa er, de är inga utställningsbilar de här det är tävlingsbilar.

Dekorerna som sitter på sidorna är inget annat än reklam, ALLT.
Ingen styling.

Läser ni inte texten vid bilderna?

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

711 Inlägg
19 november 2005
Trådstartare
carnageman skrev:
Så kallad "ful styling" tycker jag snarare passar som benämning på alla kebab-bmw inklusive mr knights... smile

Kebab? BMW tillverkas i Tyskland och Kebeb görs i Iran, Turkiet etc

Dessutom är min bil inte stylad för fem öre, den såg så ut när de kom ut från fabrik förutom fälgarna som jag har på nu. Läs på istället.

Finns ett engelskt orspråk som säger, the less you know, the more you believe. big_smile

Oo=00=oO
Blow My Whistle

Wankel
1 080 Inlägg
19 november 2005
bmw750 skrev:
bilarna var skitfeta.. så är det bara.. sen va BN känner för att tycka om, är hans problem. ingen annans..

klart han får tycka som han vill, men han verkar vilja idiot förklara alla som inte tycker som honom, det som stör mej

MDS Västerås

711 Inlägg
19 november 2005
Trådstartare
StiFf skrev:
bmw750 skrev:
bilarna var skitfeta.. så är det bara.. sen va BN känner för att tycka om, är hans problem. ingen annans..

klart han får tycka som han vill, men han verkar vilja idiot förklara alla som inte tycker som honom, det som stör mej

Ehhhhhh?

Oo=00=oO
Blow My Whistle

343 Inlägg
19 november 2005
Ja tycker om var riktigt snygga!

10 Inlägg
19 november 2005
inget fel på dom bilarna direkt big_smile mums

Turbo behov
72 Inlägg
19 november 2005
Det är ju banbilar! De är inte till för att se stylade ut =P

fritidsprofessor
1 197 Inlägg
19 november 2005
Dom bilarna var ju ascoola!! till skillnad från din som ser ut som ett lass skit...

Black Knight skrev:
carnageman skrev:

Dessutom är min bil inte stylad för fem öre, den såg så ut när de kom ut från fabrik förutom fälgarna som jag har på nu. Läs på istället.

Finns ett engelskt orspråk som säger, the less you know, the more you believe. big_smile

pimp-in-rby
19 november 2005
turbotompa skrev:
Dom bilarna var ju ascoola!! till skillnad från din som ser ut som ett lass skit...

Black Knight skrev:
carnageman skrev:

heheh kanske lite hårt sagt att den e som ett lass skit men BlackNight verkar ha alla emot sig,,jag tro han e lite egenkär den där pojken
Senast redigerat av pimp-in-rby (19 november 2005)

Sök