Jag har också funderat på elantenn. Fast det är klart.
Det är inte riktigt så snyggt/cleant som en dold antenn.
Jag undrar om man kan dra en slinga i taket, tyvärr så
skärmar väl bilen lite för mycket för att det ska vara bra?
Jag hade iaf tänkt ha en motordriven som åker upp när
man startar stereon. Så ofta lyssnar jag inte på radio
när motorn är avstängd.
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)