åsså säger dom att snutar inte kan va schyssta :) !

TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

Blev just stoppad av polizie på värmdöleden, dom hade mätt upp mig i 120 på 90 sträcka i en bra bit. Jag tänkte.
- Hej då körkortet.
Var precis i begrepp att börja deala ner hastigheten när han kommer tbax me körkortet.
Jag frågar honom.
-Vad händer med det här nu.
Han lämnar tbax körkortet och säger.
-Vi skiter i det den här gången!
Fatta läget boys, vilket fetflyt, 30 blås för fort och inte ens en krona i böter!
har aldrig hört nåt liknande.
Är det nån som haft likadant flyt?

blinka blått om du vill rejsa!
TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

cherylee skrev:

TTTTT skrev:
Blev just stoppad av polizie på värmdöleden, dom hade mätt upp mig i 120 på 90 sträcka i en bra bit. Jag tänkte.
- Hej då körkortet.
Var precis i begrepp att börja deala ner hastigheten när han kommer tbax me körkortet.
Jag frågar honom.
-Vad händer med det här nu.
Han lämnar tbax körkortet och säger.
-Vi skiter i det den här gången!
Fatta läget boys, vilket fetflyt, 30 blås för fort och inte ens en krona i böter!
har aldrig hört nåt liknande.
Är det nån som haft likadant flyt?

va glad för att dem va snälla den här gången! knske lärde dig en lite läxa nu smile jag kör aldrig över 30 för fort, mitt kort e alldeles för värdefullt nu förtiden.. smile kan inte leva utan..

hehehehe...klart man e glad, super flyt jue...och ja det blir väl med lite lättare fot på pedalen til jobbet i morgon smile.....*ASG*

blinka blått om du vill rejsa!
FireTraXX DFFL
20 december 2007 · 9 020 Inlägg

Körde i 220-230km/h, omkörningar på vägrenen och touchade nästan folk när jag låg bakom de.
När polisen (Civil som inte ens visade brickan, bara "Polis-paddel" men jag var för rädd för att be om leg.) fick stopp på mig efter att ha jagat mig i en dryg mil så hände inget.
Han fick se passet (Har lyckats slänga körkortet mellan instrumentpanelen och vindrutan och får inte upp det och är för lat för att fixa nytt) gick med det till bilen, kom tillbaka med världens moralkaka och sa att han skulle ringa mig på måndag (Detta var en fredag).

2 månader sen typ och inget har hänt, fast han var nog ingen polis eller så var han försenad till kräftskiva och ville inte hålla på med pappersarbetet tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Germax
20 december 2007 · 12 086 Inlägg

Ah visst händer det. Och inte jätteovanligt häller..

Jag försökte dra snuten i total sinnesförvirring mitt inne i stan körde alldeles för fort och ca 50m på cykelbana. När han tillslut han ikapp kom han ut o garva o undra vafan jag höll på med. Sen va han typ helcool o sa att de va ju inte bra de jag gjort o han gav mig böter för cykelbanan men han lixom undra inte änns varför jag försökte dra honom och varför jag kör på cykelbanor. Jag fatta verkligen ingenting, gör de fortf inte 2 år efter.

Vissa poliser är glada o trevliga och ibland på strålande humör, då kan de va riktigt tillmötesgående!

bmw pure power Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
20 december 2007 · 366 Inlägg

FireTraXX skrev:
Körde i 220-230km/h, omkörningar på vägrenen och touchade nästan folk när jag låg bakom de.
När polisen (Civil som inte ens visade brickan, bara "Polis-paddel" men jag var för rädd för att be om leg.) fick stopp på mig efter att ha jagat mig i en dryg mil så hände inget.
Han fick se passet (Har lyckats slänga körkortet mellan instrumentpanelen och vindrutan och får inte upp det och är för lat för att fixa nytt) gick med det till bilen, kom tillbaka med världens moralkaka och sa att han skulle ringa mig på måndag (Detta var en fredag).

2 månader sen typ och inget har hänt, fast han var nog ingen polis eller så var han försenad till kräftskiva och ville inte hålla på med pappersarbetet tongue

Är inte det där klassat som vansinne? roll

TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

FireTraXX skrev:
Körde i 220-230km/h, omkörningar på vägrenen och touchade nästan folk när jag låg bakom de.
När polisen (Civil som inte ens visade brickan, bara "Polis-paddel" men jag var för rädd för att be om leg.) fick stopp på mig efter att ha jagat mig i en dryg mil så hände inget.
Han fick se passet (Har lyckats slänga körkortet mellan instrumentpanelen och vindrutan och får inte upp det och är för lat för att fixa nytt) gick med det till bilen, kom tillbaka med världens moralkaka och sa att han skulle ringa mig på måndag (Detta var en fredag).

2 månader sen typ och inget har hänt, fast han var nog ingen polis eller så var han försenad till kräftskiva och ville inte hålla på med pappersarbetet tongue

*ASG*....om det nu va en snut, så var ju han ännu schysstare än den som toppade mig smile...fett flyt där åxå smile

blinka blått om du vill rejsa!
alex_side Neerd
20 december 2007 · 1 596 Inlägg

A.C.A.B

Senast redigerat av alex_side (20 december 2007)

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

JapMax skrev:
Ah visst händer det. Och inte jätteovanligt häller..

Jag försökte dra snuten i total sinnesförvirring mitt inne i stan körde alldeles för fort och ca 50m på cykelbana. När han tillslut han ikapp kom han ut o garva o undra vafan jag höll på med. Sen va han typ helcool o sa att de va ju inte bra de jag gjort o han gav mig böter för cykelbanan men han lixom undra inte änns varför jag försökte dra honom och varför jag kör på cykelbanor. Jag fatta verkligen ingenting, gör de fortf inte 2 år efter.

Vissa poliser är glada o trevliga och ibland på strålande humör, då kan de va riktigt tillmötesgående!

hmmm....du fick "litet hjärnsläpp" eller *ASG*......helt sinnes, men fan d e ju schysst att dom e som vanliga människor ibland åxå.
Han bara tittade på bilen, log å sa, vi skiter i d den här gången.....om han stoppar mig igen så ska jag fråga om han vill provköra den smile...hahahaha

blinka blått om du vill rejsa!
TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

alex_side skrev:
A.C.A.B

I det här fallet så var det ju verkligen inte så!
hade han vart et arsle så hade han ju ryckt lappen för mig, så ser iaf jag på saken. Känner mig fett nöjd att jag fick behålla den kan jag säga!

blinka blått om du vill rejsa!
bmx
20 december 2007 · 7 100 Inlägg

vart stoppad för nån vecka sen!körde 80 på 50 väg!
dom sa åt mej bara att köra lungt,sen så fick ja åka vidare!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
alex_side Neerd
20 december 2007 · 1 596 Inlägg

TTTTT skrev:

alex_side skrev:
A.C.A.B

I det här fallet så var det ju verkligen inte så!
hade han vart et arsle så hade han ju ryckt lappen för mig, så ser iaf jag på saken. Känner mig fett nöjd att jag fick behålla den kan jag säga!

jaa men vad fasen då är han ett rövhål jue;) han lät dig gå? då gjorde han inte sitt jobb... hahah neee jag skojja finns trevliga grisar med...

Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

fan det verkar ju som att jag absolut inte är ensam om att ha klarat mig smile....då finns det ju fan hopp om mänskligheten smile....oh yeah!

blinka blått om du vill rejsa!
FireTraXX DFFL
20 december 2007 · 9 020 Inlägg

bmw pure power skrev:
Är inte det där klassat som vansinne? roll

Njae, lite vårdslöst kanske big_smile

TTTTT skrev:
*ASG*....om det nu va en snut, så var ju han ännu schysstare än den som toppade mig smile...fett flyt där åxå smile

hehe, ja men jag tror inte att han var polis.

Men när han berättade att han försökt hinna ikapp mig från lomma avfarten till oljehamnen (Där det blev rött och han kom upp bredvid) så trodde jag att jag skulle få stryk tongue
För han var INTE glad.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
MrTobias
20 december 2007 · 1 297 Inlägg

rödljusrace i sundsvall vid 4 tiden på dagen. upp i 180km/h innan de börjar blinka bakom mig. de ända de var arga på var toningen fram. hastigheten hade dem inget på smile

TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

FireTraXX skrev:

bmw pure power skrev:
Är inte det där klassat som vansinne? roll

Njae, lite vårdslöst kanske big_smile

TTTTT skrev:
*ASG*....om det nu va en snut, så var ju han ännu schysstare än den som toppade mig smile...fett flyt där åxå smile

hehe, ja men jag tror inte att han var polis.

Men när han berättade att han försökt hinna ikapp mig från lomma avfarten till oljehamnen (Där det blev rött och han kom upp bredvid) så trodde jag att jag skulle få stryk tongue
För han var INTE glad.

hahahahaha....*ASG*ASG*ASG*.....hmmm...tror du att han va packad eller nåt? Men som du säger, han kanske inte va fiskal smile.....egentligen så borde du ju ha fått åka med "hem" till dom ju *S*...det fick iaf en polare till mig göra, när han trodde att han åkt ifrån dom med sin corvette mitt i natten utan tända lampor!
När snuten frågar varför i helvete han inte hade lyset tänt mitt i natten säger han bara helt lugt.
- vet du hur jävla ful en corvette e med tända lysen...hahahaha...han behövde inte sova hemma den natten kan jag säga *ASG*

blinka blått om du vill rejsa!
TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

MrTobias skrev:
rödljusrace i sundsvall vid 4 tiden på dagen. upp i 180km/h innan de börjar blinka bakom mig. de ända de var arga på var toningen fram. hastigheten hade dem inget på smile

tror du att dom han ta nån tid på dig öht då?
har dom ingen tagen hastighet så är dom ju rökta smile

blinka blått om du vill rejsa!
bmx
20 december 2007 · 7 100 Inlägg

hörru dubbel T!!jäklans va du andvänder "ASG! hela tiden!!typ i varenda mening

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
TTTTT
20 december 2007 · 945 Inlägg

bmx skrev:
hörru dubbel T!!jäklans va du andvänder "ASG! hela tiden!!typ i varenda mening

..........e väl så jag känner mig just nu...å d e väl inte så konstig smile......blir du irro på d eller?

blinka blått om du vill rejsa!
Darkie dARKiE
20 december 2007 · 5 031 Inlägg

alex_side skrev:
A.C.A.B

Tycker du ska vara glad över att dem finns överhuvudtaget. Hur skulle det annars sett ut i världen.

Senast redigerat av Darkie (20 december 2007)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
bmx
20 december 2007 · 7 100 Inlägg

TTTTT skrev:

bmx skrev:
hörru dubbel T!!jäklans va du andvänder "ASG! hela tiden!!typ i varenda mening

..........e väl så jag känner mig just nu...å d e väl inte så konstig smile......blir du irro på d eller?

hehe okej,närå de tycker ja inte,men ja kom på de typ nu tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang