åsså säger dom att snutar inte kan va schyssta :) !

Chrill27
21 december 2007 · 553 Inlägg

Har bara blivit stoppad en gång under min B-korts tid men då var det blås och körkortskontroll, sen hade man inget skattemärke på bilen för man har inte orkat att sätta på det nya än, ska vara 500 spänn i böter man han sa bara att jag skulle sätta på nya.. visst, tror att det är rätt vanligt att slippa sånt men ändå smile

FordEsci Bilplåtslagare
21 december 2007 · 324 Inlägg

FireTraXX skrev:
Körde i 220-230km/h, omkörningar på vägrenen och touchade nästan folk när jag låg bakom de.
När polisen (Civil som inte ens visade brickan, bara "Polis-paddel" men jag var för rädd för att be om leg.) fick stopp på mig efter att ha jagat mig i en dryg mil så hände inget.
Han fick se passet (Har lyckats slänga körkortet mellan instrumentpanelen och vindrutan och får inte upp det och är för lat för att fixa nytt) gick med det till bilen, kom tillbaka med världens moralkaka och sa att han skulle ringa mig på måndag (Detta var en fredag).

2 månader sen typ och inget har hänt, fast han var nog ingen polis eller så var han försenad till kräftskiva och ville inte hålla på med pappersarbetet tongue

Hoppas att han inte glömt det och är på väg att ringa dig. Jävlar vad korkat gjort alltså, att du ens har mage att berätta om det öppet. Sjukaste erkännandet på länge.

mitchi_86
21 december 2007 · 197 Inlägg

jaa vi vart stoppade förr när vi var fulla utom chaffisen dåsmile vi var 10 pers i bilen(alla utan bälte) rutorna var kolsvarta fram, 3extraljus med glimpunkter som var på, dimljus å halvjlus på samtidigt å vi klarade oss utan en krona i böter=)

BadBoys_Club
Bjork OEM <3
21 december 2007 · 6 957 Inlägg

alex_side skrev:
A.C.A.B

Är du dum?
Väx upp!

Senast redigerat av Bjork (21 december 2007)

OEM <3
JH
21 december 2007 · 165 Inlägg

A.C.A.B              HAHAHAHAHHAHA... hur gammal är människan mån tro?
Vissa människor kan man bara skratta åt...

Volvo s40 (2000)
FireTraXX DFFL
21 december 2007 · 9 020 Inlägg

FordEsci skrev:
Hoppas att han inte glömt det och är på väg att ringa dig. Jävlar vad korkat gjort alltså, att du ens har mage att berätta om det öppet. Sjukaste erkännandet på länge.

Varför skulle jag inte kunna berätta det öppet?
Skulle jag skämmas för det?

Alla begår vi misstag, mitt var att jag stannade för rött.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Rallyhalle
21 december 2007 · 4 299 Inlägg

Vad betyder A.C.A.B?

FireTraXX DFFL
21 december 2007 · 9 020 Inlägg

Rallyhalle skrev:
Vad betyder A.C.A.B?

All Cops Are Bastards

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Rallyhalle
21 december 2007 · 4 299 Inlägg

Okej.

Malmoe SSS -12
21 december 2007 · 3 217 Inlägg

JH skrev:
A.C.A.B              HAHAHAHAHHAHA... hur gammal är människan mån tro?
Vissa människor kan man bara skratta åt...

Haha... Det var någon tönt som hade tattuerat in det i nacken, såg honom när jag körde upp för C och började asgarva och förklarade sen för min instruktör (Kapten vid försvarsmakten)... Han tyckte det var ett jävla ess och ansåg att man iallafall hade något att sikta på med batongen! big_smile

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu
Suzuki Swift Sport "ZC32S" (2012)
FordEsci Bilplåtslagare
21 december 2007 · 324 Inlägg

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:
Hoppas att han inte glömt det och är på väg att ringa dig. Jävlar vad korkat gjort alltså, att du ens har mage att berätta om det öppet. Sjukaste erkännandet på länge.

Varför skulle jag inte kunna berätta det öppet?
Skulle jag skämmas för det?

Alla begår vi misstag, mitt var att jag stannade för rött.

Ett riktigt original, så dum man kan bli.

FireTraXX DFFL
21 december 2007 · 9 020 Inlägg

FordEsci skrev:

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:
Hoppas att han inte glömt det och är på väg att ringa dig. Jävlar vad korkat gjort alltså, att du ens har mage att berätta om det öppet. Sjukaste erkännandet på länge.

Varför skulle jag inte kunna berätta det öppet?
Skulle jag skämmas för det?

Alla begår vi misstag, mitt var att jag stannade för rött.

Ett riktigt original, så dum man kan bli.

HAHAHA, förklara nu varför jag är så dum som man kan bli?

Jag vill gärna veta.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
FordEsci Bilplåtslagare
21 december 2007 · 324 Inlägg

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

FireTraXX skrev:

Varför skulle jag inte kunna berätta det öppet?
Skulle jag skämmas för det?

Alla begår vi misstag, mitt var att jag stannade för rött.

Ett riktigt original, så dum man kan bli.

HAHAHA, förklara nu varför jag är så dum som man kan bli?

Jag vill gärna veta.

Till exempel att du körde i 220km/h i väggrenen, det räcker....

Wanegardh Asgammal medlem.
21 december 2007 · 2 246 Inlägg

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

FireTraXX skrev:

Varför skulle jag inte kunna berätta det öppet?
Skulle jag skämmas för det?

Alla begår vi misstag, mitt var att jag stannade för rött.

Ett riktigt original, så dum man kan bli.

HAHAHA, förklara nu varför jag är så dum som man kan bli?

Jag vill gärna veta.

Har inte ni alla lärt er att Firetraxx är bara här för att bråka?
För det kommer aldrig något vettigt från hans mun.

FireTraXX DFFL
21 december 2007 · 9 020 Inlägg

FordEsci skrev:

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

Ett riktigt original, så dum man kan bli.

HAHAHA, förklara nu varför jag är så dum som man kan bli?

Jag vill gärna veta.

Till exempel att du körde i 220km/h i väggrenen, det räcker....

Det var ganska smart, hade han inte stoppat mig så hade jag kommit skitfort dit jag skulle.
Tid är pengar ju, alltså var det smart av mig att köra så.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Holiace
21 december 2007 · 1 754 Inlägg

Jag vet vad jag önskar mig av tomten, ett bötesfritt år.

Jag kan inget om allt.
FordEsci Bilplåtslagare
21 december 2007 · 324 Inlägg

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

FireTraXX skrev:

HAHAHA, förklara nu varför jag är så dum som man kan bli?

Jag vill gärna veta.

Till exempel att du körde i 220km/h i väggrenen, det räcker....

Det var ganska smart, hade han inte stoppat mig så hade jag kommit skitfort dit jag skulle.
Tid är pengar ju, alltså var det smart av mig att köra så.

Det var det väl inte? Så många du utsatte för fara! Går ens din slöa 1,8t så fort? Hade varit ett sant nöje att få träffa dig på riktigt å prata, om du nu kan föra en normal konversation. Min polare berättade lite om dig, att du verkade vara en jubelidiot.

FireTraXX DFFL
21 december 2007 · 9 020 Inlägg

FordEsci skrev:

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

Till exempel att du körde i 220km/h i väggrenen, det räcker....

Det var ganska smart, hade han inte stoppat mig så hade jag kommit skitfort dit jag skulle.
Tid är pengar ju, alltså var det smart av mig att köra så.

Det var det väl inte? Så många du utsatte för fara! Går ens din slöa 1,8t så fort? Hade varit ett sant nöje att få träffa dig på riktigt å prata, om du nu kan föra en normal konversation. Min polare berättade lite om dig, att du verkade vara en jubelidiot.

Jadå, den toppar 236km/h enligt boken. (~245km/h på mätaren, men det vet vi ju alla hur det funkar)

Orkar inte gå tillbaka och kolla, men du bodde väl i HBG?
Då kan vi ju alltid träffas och ha mysparty i mitt baksäte nån gång i sommar när racen är igång.
Så ska du få se att jag kan hålla en intelligent konversation på en vuxen nivå, har visserligen lätt för att spåra ur såhär med en massa trams.

Hur är jag en jubelidiot enligt din kompis då?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
response Studerande
21 december 2007 · 463 Inlägg

NJ_ skrev:

TTTTT skrev:
fan tydligen piteå man ska bo i smile

hehe wink jajjamän big_smile

Jag har hittills bara blivit stannad av piteåpoliser, trots att jag inte kör förbi där så ofta. En av gångerna så fick jag böter för att jag körde med halvljus+dimljus, på PITEÅ CRUISING! Vem bryr sig om dimljus då liksom? Aja, dom kanske var på dåligt humör då... tongue

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
FordEsci Bilplåtslagare
21 december 2007 · 324 Inlägg

FireTraXX skrev:

FordEsci skrev:

FireTraXX skrev:

Det var ganska smart, hade han inte stoppat mig så hade jag kommit skitfort dit jag skulle.
Tid är pengar ju, alltså var det smart av mig att köra så.

Det var det väl inte? Så många du utsatte för fara! Går ens din slöa 1,8t så fort? Hade varit ett sant nöje att få träffa dig på riktigt å prata, om du nu kan föra en normal konversation. Min polare berättade lite om dig, att du verkade vara en jubelidiot.

Jadå, den toppar 236km/h enligt boken. (~245km/h på mätaren, men det vet vi ju alla hur det funkar)

Orkar inte gå tillbaka och kolla, men du bodde väl i HBG?
Då kan vi ju alltid träffas och ha mysparty i mitt baksäte nån gång i sommar när racen är igång.
Så ska du få se att jag kan hålla en intelligent konversation på en vuxen nivå, har visserligen lätt för att spåra ur såhär med en massa trams.

Hur är jag en jubelidiot enligt din kompis då?

Absolut! Det är bokat. Inget jävla mysparty, men vi ska nog ses. Spåra ur? På vilket sätt? På alla sätt, enligt de flesta.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang