Bilder på tjejer

Jimmy_N Makaronborrare
3 januari 2008 · 993 Inlägg

Big_JN skrev:

saab9_3turbo skrev:
Hehe, jag kan lägga upp en bild när jag smeker lacken och har tanga på mig, problemet är att jag kommer få hårda hot och bilden kommer bli raderad tongue. (Livet är hårt tongue)

tongue
Viiiiisa pattarna!!!!!! Manbobies e aldrig fel ihop med en hårig mansrumpa i tanga där dom håriga nötterna slunkit ur o hänger ner på varsin sida tanga tråden wink tongue

Det hade varit rätt roligt om nån hade vågat! Jag hade röstat en 5:a direkt wink

Nä nu ska jag gå och borsta ögonen med svinto och stålborste för att försöka ta bort synbilden jag fick när jag skrev detta!!! lol

En sak är säker. Något morgonstånd lär man inte vakna med i morgonbitti efter att ha läst detta big_smile

Big_JN
3 januari 2008 · 2 126 Inlägg

calibra1992 skrev:
En sak är säker. Något morgonstånd lär man inte vakna med i morgonbitti efter att ha läst detta big_smile

lol Lär nog inte hända mig resten av veckan!
Svintot o stålborsten hjälpte inte!!!sad 
Har nu gått vidare med den stora raspen ihop med vinkelslipen istället! wink

Senast redigerat av Big_JN (3 januari 2008)

spj MED[liten]LEM
3 januari 2008 · 226 Inlägg

Big_JN skrev:
Viiiiisa pattarna!!!!!! Manbobies e aldrig fel ihop med en hårig mansrumpa i tanga där dom håriga nötterna slunkit ur o hänger ner på varsin sida tanga tråden wink tongue

Hahahaha! V I D R I G T !!!  yikes yikes lol

---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * *
Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!
maliin
6 januari 2008 ·

Mortalis skrev:
Stor gäspning till hela tråden. Pointless detta

Stor gäsp till dig kanske(!?) Alla trådar är tillåtna.

Opelmadness German cars, quality and beyond
6 januari 2008 · 8 197 Inlägg

Stör inte mig. smile Kul att se att det finns bilintresserade tjejer! smile Skulle gärna slänga käft om bilar med nån tjej.. smile Så är det nån av er därute som vill prata bilar. Skriv ett par rader eller en..  :p

Heja tjejer!

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
maliin
6 januari 2008 ·

Irmscher Vectra skrev:
Stör inte mig. smile Kul att se att det finns bilintresserade tjejer! smile Skulle gärna slänga käft om bilar med nån tjej.. smile Så är det nån av er därute som vill prata bilar. Skriv ett par rader eller en..  :p

Heja tjejer!

maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*



Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

D va väldigt..hehe.

Connidja Beyond Godlike
6 januari 2008 · 146 Inlägg

Fjantigt att ladda upp bilder på sig själv här. Det tycker iallafall jag. Har snubblat över ett antal tjejer som laddat upp massa posebilder på sig själva.

Sjukt löjligt och stämplad fjortis enligt mig.

Dom säger det!
RobinMcB Reservdelsman
6 januari 2008 · 17 Inlägg

Självklart vill vi se bilder på de vi pratar med, det skadar aldrig o vila ögonen på en tjej.

Last time I gave a shit, I got fucked! /Tourettes guy R.I.P
Alecci
6 januari 2008 · 2 014 Inlägg

De som inte har en vettig åsikt att tillföra ämnet kan ju avstå från att skriva istället. Har du en åsikt är du välkommen att lämna den, vare sig den är positiv eller negativ. Men att enbart kommentera andras kommentarer eller trådens syfte faller utanför de ramarna.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
maliin
6 januari 2008 ·

Alecci skrev:
De som inte har en vettig åsikt att tillföra ämnet kan ju avstå från att skriva istället. Har du en åsikt är du välkommen att lämna den, vare sig den är positiv eller negativ. Men att enbart kommentera andras kommentarer eller trådens syfte faller utanför de ramarna.

Min åsikt är lagd.

maliin
6 januari 2008 ·

Connidja skrev:
Fjantigt att ladda upp bilder på sig själv här. Det tycker iallafall jag. Har snubblat över ett antal tjejer som laddat upp massa posebilder på sig själva.

Sjukt löjligt och stämplad fjortis enligt mig.

Du har själv lagt upp bild på dig (avatar)?

Alecci
6 januari 2008 · 2 014 Inlägg

maliin skrev:

Alecci skrev:
De som inte har en vettig åsikt att tillföra ämnet kan ju avstå från att skriva istället. Har du en åsikt är du välkommen att lämna den, vare sig den är positiv eller negativ. Men att enbart kommentera andras kommentarer eller trådens syfte faller utanför de ramarna.

Min åsikt är lagd.

Mitt inlägg var ämnat åt folk i allmänhet. De som känner sig träffade kan ju ta åt sig. Du som TS borde knappast höra till den skaran, eller hur? tongue

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex
Connidja Beyond Godlike
6 januari 2008 · 146 Inlägg

Ja men avatarn känns som en sån "typ" av bild då det är OKEY att ha ett mugshot av sig själv smile Men det tråden handlade om var bilder i galleriet eller?

Dom säger det!
FL3JM Inga konstigheter
6 januari 2008 · 2 064 Inlägg

Eller hur, man BÖR ju tillochmed ha en bild på sitt plyte i avataren. O_o

maliin
6 januari 2008 ·

Connidja skrev:
Ja men avatarn känns som en sån "typ" av bild då det är OKEY att ha ett mugshot av sig själv smile Men det tråden handlade om var bilder i galleriet eller?

Ja, det med.

neckwomen_88
6 januari 2008 ·

Har en liten fråga till tjejer som bygger och lägger upp lite mer vågade bilder på sig själva..

känner ni att ni blir lika seriöst mottagna efter att ni har lagt upp vågade bilder som innan?


dömmer ingen, bara nyfiken

Senast redigerat av neckwomen_88 (6 januari 2008)

John87 Stolt Volvoägare
7 januari 2008 · 4 913 Inlägg

neckwomen_88 skrev:
Har en liten fråga till tjejer som bygger och lägger upp lite mer vågade bilder på sig själva..

känner ni att ni blir lika seriöst mottagna efter att ni har lagt upp vågade bilder som innan?

Seriöst eller inte, de får ju otroligt mycket mer uppmärksamhet och för vissa är det det enda som spelar någon roll.

Tragiskt.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
MissMotor_
7 januari 2008 · 274 Inlägg

saab9_3turbo skrev:
Alla vet ju att man får mer poäng om man visar bilen med en "snygg" tjej bredvid.
Men det är ju inte pga denna sajt som det är populärt att ha snygga tjejer vid bilen, det är ju de större företagen som vet att tjejer ger uppmärksamhet.

"Vissa killar tänker" Wow en snygg bil, wow man får snygga tjejer om man köper den bilen, osv.

Fan jag vet killar som skulle köpa en 10 år gammal mobil bara för att det var en het tjej som sålde den.....

Men det är ju vi killar som visar att det är okej.

Men ni måste hålla med mig att det är bilen man ska ge betyd och inte tjejen?

i agree

Jimm
7 januari 2008 · 1 661 Inlägg

saab9_3turbo skrev:
Alla vet ju att man får mer poäng om man visar bilen med en "snygg" tjej bredvid.
Men det är ju inte pga denna sajt som det är populärt att ha snygga tjejer vid bilen, det är ju de större företagen som vet att tjejer ger uppmärksamhet.

"Vissa killar tänker" Wow en snygg bil, wow man får snygga tjejer om man köper den bilen, osv.

Fan jag vet killar som skulle köpa en 10 år gammal mobil bara för att det var en het tjej som sålde den.....

Men det är ju vi killar som visar att det är okej.

Men ni måste hålla med mig att det är bilen man ska ge betyd och inte tjejen?

Absoulut! Det är nästan så att man blir sugen på att skaffa några bilder med brudar som klänger på bilen bara för att man får fler betyg, fler besökare och fler kommentarer.
Lite synd faktiskt men jag ska inte säga att jag tycker illa om brudar för detta.
MVH

Jimmy_N Makaronborrare
7 januari 2008 · 993 Inlägg

saab9_3turbo skrev:
Alla vet ju att man får mer poäng om man visar bilen med en "snygg" tjej bredvid.
Men det är ju inte pga denna sajt som det är populärt att ha snygga tjejer vid bilen, det är ju de större företagen som vet att tjejer ger uppmärksamhet.

"Vissa killar tänker" Wow en snygg bil, wow man får snygga tjejer om man köper den bilen, osv.

Fan jag vet killar som skulle köpa en 10 år gammal mobil bara för att det var en het tjej som sålde den.....

Men det är ju vi killar som visar att det är okej.

Men ni måste hålla med mig att det är bilen man ska ge betyd och inte tjejen?

Håller med dig. Men det är tydligen många som inte gör det med tanke på hur höga betyg vissa bilar har som är helt original men råkar ägas av en snygg tjej tongue

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang