1869
Sök

Dansk politiker vill ha SKÅNE

- De är jag de.
354 Inlägg
24 december 2007
RouziMotorsport skrev:
ni e inte riktigt kloka, ge bort skåne?
som om Sverige e stort redan för att ge bort en bit till danmark? Tänker ni me rö** eller.
mindre befolkning = mindre skatte pengare = förhöjd skatteavgift!

Och du tänkte med lilltån när du skrev de eller? Mindre befolkning=mindre befolkning som behöver skattepengar! roll
Senast redigerat av Killr0y_swe (24 december 2007)

//Mikael
Pojkar vill, KILLAR KAN!!!
http://www.garaget.org/video/9tcl4kh3v0t1

3 Inlägg
24 december 2007
Tror ni på fullt allvar att Sverige skulle släppa en region som betalar in bra med skatt till staten? Det är ungefär samma skitsnack som att Serbien bara ska släppa Kosovo...

406 Inlägg
24 december 2007
Maizer skrev:
bazooka_ skrev:
Låt det bli danskt om skånningarna själva vill det, haha enda landet i världen som har högre skatt än sverige haha,

Sverige ligger på 48 och danmark på 47.8, men de är på väg om.

okej, har för mig att danmark hade högre än oss för nått år sen,

:DPlattan i mattan:D

Got VTEC?
1 593 Inlägg
24 december 2007
Haha, det här är ju för fan töntigt.. lol Som om att Sverige skulle släppa Skåne, nae, tror inte det. Känns bara som att någon har dragit upp det här för att skapa rubriker.. lol

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

7 120 Inlägg
24 december 2007
Jag tycker inte det är något fel på Skåne, fint landskap, trevliga människor wink
Ge bort Sörmland och Uppland till Finland istället!  lol

Muttley
24 december 2007
Aerodynamik skrev:
Jag tycker inte det är något fel på Skåne, fint landskap, trevliga människor wink

håller med dig trevligt folk och fint landskap har vi smile finns mycket här ändå som man igentligen inte tänker på!

7 120 Inlägg
24 december 2007
tkd_rille skrev:
Aerodynamik skrev:

håller med dig trevligt folk och fint landskap har vi smile finns mycket här ändå som man igentligen inte tänker på!

Precis. Tycker inte skåningarna är värre än några andra, stockholmarna är värst!

Maskin stundent!
218 Inlägg
24 december 2007
evilaudio skrev:
Phaetoon skrev:
Jag tycker att vi kunde gå samman hela Norden. Tänk vad mycket pengar det skulle spara. Sen så skulle vi få världens bästa skola (Finland) och så skulle vi få del av Norges oljemiljarder...

å va skulle sverige kunna ge finland å norge då?? tongue

En fungerande industristruktur? No offence, men här piskar Sverige skiten ur de övriga Norden-länderna...

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

Skaune
24 december 2007
Skåne e sveriges nav ut i europa, och ni som inte gillar skåningar för att ni inte fattar vad vi säger? Gillar ni inte greker heller då eller? För jag tror nog de flesta här inne inte kan grekiska... Jag blir så trött ibland....
Men men, tur att inte alla tycker som jag, för då kanske jag blivit vald till statsminister! tongue

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
24 december 2007
Det är tur att Internet finns, annars skulle man inte förstå skåningarna tongue

Jobbigaste dialekten i Sverige enligt mig, men det finns en hel del schysst folk där nere smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Makaronborrare
993 Inlägg
25 december 2007
Danskarna ville ha Halland och Blekinge med. Jag vill inte bli någon dansk i allafall. Fan vad pinsamt det skulle bli att se på hockey vm då tongue

1 661 Inlägg
25 december 2007
Jävla trams. Och folk går på allt som står med.

517 Inlägg
25 december 2007
Försvinner Skåne så försvinner Zlatan och Isaksson bland annat.. men ni klarar er bra utan ?! Danne Stråhed och Peps Persson försvinner också.. haha

/Martin - Wolfsburg GTI

245 Inlägg
25 december 2007
tycker sverige ska ta tebax allt vi hade under stormaktstiden smile

BMW 540 e39 -97
940Turbo -91 brukis *såld* BMW 318is e36 -92*såld*
240GLT -83 projekt *skrotad* 240DL -85 möjligt tidsfördriv *skrotad*
LEG. åkafrånpolisåcykla6månder *genomförde kursen med bravur*

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
25 december 2007
Bor själv i skåne och jag had enog hellre varit danks än svensk, så många fördelar med Danmark som inte Sverige har

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Lumpare
141 Inlägg
25 december 2007
Syncr0 skrev:
Hellre dansk än hatad av sitt eget folk...

Så rätt så smile

Och detta med vår dialekt, jag fattar knappt vad folk säger i Norrland, hatar jag dom för det?, nä. Ett jävligt konstigt resonemang helt enkelt.

Undrar hur bra resten av Sverige hade klarat sig utan oss.. tänker på sockerbetor, potats, raps  m.m

"the real jerk"
301 Inlägg
25 december 2007
vill danmark ha skåne får dom väll vinna ett krig mot oss först. dvs you want it come claim it.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

113 Inlägg
25 december 2007
Dansk lr Svensk? same shit ......! Så länge jag har min bil e jag fri wink

Colaberoende
1 219 Inlägg
25 december 2007
Kul att åka utaför sveriges gräns när man är på Vallåkraträffen samt att det är närmare att köpa dansk öl.

Men skånskan och danskan är ju inte ens lik i mina öron.

/Ena

Sök