Ahl: Ja det får väl bli nåt sånt du måste ju få ihop nya motorn nån gång
Big_jn: klart du ska bygga dubbelturbo på en sexa är det ju riktigt coolt. måste ha andra agregat för mina pallar bara 1 bar så du kan få köpa dom hyffsat billigt med flänsar och allt om du är sugen.
Henka_: Flügeln står och dammar i ett annat garage är väl mest hemma och pillar naveln måste jag säga hehe. köpte iaf 2 rörböjjar idag som jag ttänkte slänga dit på insugs sidan iaf
hänt lite nu iaf. va och hämtade nya aggregat i helgen. 2 st Td04-15T och monterade dit dessa och vred lagerhus och kompressorhus rätt. Sen väntar jag på sprutet nu också som mikael_S beställt. Har även fixat fäste till gasvajern och börjal flukta lite på tryckrören
Haha, endera har jag misstolkat hela tråden och läst mellan raderna eller så är du en smått galen man.. så jäkla skönt bygge! Får nog sova på rygg inatt.. ^^
Haha, endera har jag misstolkat hela tråden och läst mellan raderna eller så är du en smått galen man.. så jäkla skönt bygge! Får nog sova på rygg inatt.. ^^
Har väl hänt lite nu då iaf förutom att vänta på sakerna som är beställda så har jag gjort klart tryckrören. Blästrade och målade trummorna ibak också.
Tryckrören är bara grundade i combicolor därför det är färgskillnad. Ser ju helt sjukt ut med gröna tryckrör:P
Har pysslat lite ikväll och i går med rostlagning. Fixat kryckans alla tattar lagningar och bytt ut lite plåt. Är väl inte världsklass på det men ny frisk plåt åtminståne.
Lite spackel så blir det nog bra
Sen kom min BTR hem också och sprutet. Väntar på fortf på de andra prylarna jag beställt.
då behöver man inte runka ikväll iaf...har läst igenom allting, ja kom nog i byxan. Fy fan vad porr!!! Hela projektet e grymt!! fast ni kallar ju er skogenracing av en anledning oxå=) Kämpa påååå!
då behöver man inte runka ikväll iaf...har läst igenom allting, ja kom nog i byxan. Fy fan vad porr!!! Hela projektet e grymt!! fast ni kallar ju er skogenracing av en anledning oxå=) Kämpa påååå!
Kommer ihåg en gammal blå sierra, som jag har för mig att det var skogenracing. Var det eran? Gick väl hyffsat.
Va aldeles i början av skogen typ. Va sj inte med då och hade inte ens körkort så. Men vet precis vilken du menar och känner dom som byggde den då mycket väl. bla Mikael_S som hjälpt mig med mina bilar.