Ja, är det inte de ena så är det de andra... Angel ser juh ut o kunna bli riktigt snygg den me juh... vart har ni fått ta på det ljusa kolfibret? är på jakt efter sånt te calibran......
tack så mycket , =)ja hos mej är det inte en lung stund, ja köpte det på ridetech men det är slut nu tyvärr men kan tänka mej att topntrim har ring till dom och kolla vet ja
tack så mycket , =)ja hos mej är det inte en lung stund, ja köpte det på ridetech men det är slut nu tyvärr men kan tänka mej att topntrim har ring till dom och kolla vet ja
Ja det får jag göra..... tackar! Jag har fullt upp jag me nu... Skaffat mej en lägenhet o renovera.. en 5:a på 115 kvm.... lite lagom jobb sådär... så det blir inte så möe gjort me calibran.. får ta det te hösten eller våren om man får tid till det...!!!
Kollat igenom alla sider nu vilket jobb du lagt ner och vad pengar du lagt , blev riktigt imponerad av denna bil och grattis till priserna , det har du gjort dig förtjänad av
heej allihop, förlåt för att ja inte uppdaterat dom ja borde :S men det har inte hänt så mycket med bilen, förutom att ja va väg till örebro träffen och tog ett 2e pris men har några projekt bilar ja håller på med kommer nog bilder på dom senare, en har ni nog sätt elle kanske 2, den ena är angel som ska göras klart för lack som förhoppningsvis ska läggas om 2 v. och sen har ja även krutmats bil som ja har haft ett par fingrar på:P men nu är den på lackering äntligen men har även hans tjejs bil som ska byggas om och lackas om här inom 2 v förlåt carina att ja har många tokiga ideer hihi
ja lovar att så fort ja kan ska ni få lite bilder vad ja syslar med om ni vill det ?
massa nya saker finns på bilen men bara detaljer men i morgon bär färden av mot vallis iaf (vallåkra )
Lycka till på vallåkra, så hoppas vi att Mats bil blir klar snart. Så vi får träffas
//Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
ja va på vallåkra men va så genom blöt vid halv 2 så ja åkte hem för att värma mej, men ja åter kommer i morgon med ny tvättad bil och full av energi kan ja lova dej