Man blir sugen på o sätta igång me calibran när man ser vad som händer här... men jag vet inte om jag får tiden och pengarna att räcka till.... köket här hemma ska juh bytas ut oxå...! Du gör ett grymt jobb...!
Schultz : tack så mycket det är roligt för mina kunder att se dom få ja har, och då kan ja även visa vad man kan göra osv, ja har köpt den silikonslangen hos do88.se men den formpressade slangarna ja ska ha sen köper ja direkt från tyskland pga lägre pris än i sverige. det gör en riktigt skillnad men den blåa formpressade silikonslangarna som sitter under huven på sunshine har ja köpt hos realcar
Tack för det tipset, nu får det bli att inhandla lite slang när det kommer in lite pengar i slutet av månaden, ska även ta och kolla in polerkittet du nämnde. Slangarna tålde spolarvätska va? har för mig att du hade det på Sunshine. Och hoppas vi får se fälgarna snart, ska bli kul att se!
krutmats : hehehehe ja nu finns det bilder se och njut eller vad man säger
Alfzone: tack ja förstår de men det är bara och välja ta bilen
Schultz : det gör du helt rätt i nu finns det bilder på fälgarna
Kicka:tack vännen va go du är och blir du nöjd så vet ja att det ser bra ut, men denna gången har ja inte fuskat något, utan ja gör allt från grunden kanon innan ja ger mej
kolla vad ja fick för mums idag se och njut
provmonterade;) ser lagom stort ut
närbild på fälgarna här fram va ja tvungen att ta hjälp av domkraften
och närbild på bakfälgen så tell me vad tycker ni nu då ?
ser riktigt nice ut, hur gjorde du med dioderna i knapparna?
hehe en hemlis nej då ja köpte dioder på blueride och sen så tog ja bort orginal lampan, borrade upp hållet så att 5mm diodern gick ner i hållet sen så tog ja lim pistolen och limmade fast dom, sen så kopplade ja kablarna som medföljer till den rosa kabeln på org kontakt stycke ( den som styr spänningen vilken styrka du vill ha med hjälp av reostaten) och sen den andra kabeln till jord bara skit smidigt men tog ett par timmar att fixa me men bra blev de, fast den ena knappen får du plocka i sär i molykyler och såga bort en plastbit för att få bort lampan och sen borra ett hål i baksidan av knappen så du får in den nya dioden och dess kablar
mvh jimmy
Prövade du först med 3mm dioder eller? Funderar att byta till dioder i mina knappar, finns ju att köpa färdiga, men tänkte höra om du redan hade prövat dom och att dom lös för dåligt?
Tacksam för svar och ett enormt bygge du håller på med!
Hej helt ny användare här, snubblade över garaget av en halv slump, satt och sökte en bil på blocket och började läsa lite projekt trådar, läst igenom hela denna tråden och måste tyvärr säga att jag älskar din s70 (tyvärr för att jag normalt hatar allt vad volvo heter)
Hoppas man snart får se färgen på din lille Golf, den kan bli en riktig vinnare om den ens bara håller 10% av din s70 i kvalité på lack, utseende och inredning
Bilar kommer och bilar går, men kärleken till Audi den består! Dock har NISSAN börjat konkurrera om min kärlek...
Nuvarande bil: The Replacement
Föregående bil: Familjens stall
Hahha vilken jämförelse!! vart fan hitta du den bilden? haha Men satan jimmy så fina fälgarna är! passar klockrent!!! Som ellen säger nu måste det kännas ÄNNU mer inspererande va?
Alla saker du polerar.. behandlar du dom med nått efteråt som t.ex. klarlack eller nått?? Alu och rostfritt som polerats brukar ha en tendens att bli matt efter ett litet tag om man inte "underhållspolerar" det.
Blir riktigt snyggt detta! Var lite tveksam till en golfcab. Men du gör den verkligen stenhård! Som nån annan sa andra bilden ser den riktigt grym ut Kul att följa detta! Kämpa på