tack så hemskt mycket från och med i morgon och ca 1,5 v framåt så kommer ja bo sätta mej i garaget och tok meka vad sägs om de ? tänk er vad bilder ja kan bjuda på
Blir kanon, men va säger tjejen. Flyttar hon oxå ut
// Victor
Om du följt hennes tråd så skulle du veta att hon har åkt till Skåne...
Lite svårt att veta, då jag inte följer hennes tråd...
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Det blir grymt snyggt Jimmy, hoppas verkligen man kommer iväg till elmia nästa år Du har verkligen blivit proffs på att klä inredningen, kom ihåg att sova lite oxå så du inte tar ut dig helt
Man blir verkligen inspirerad att sätta igång med bilen, det är bara tiden som saknas.
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
victorw: tyvärr tror ja inte det blir att ja ställer ut på elmia, kollade upp vad de kostar att stå där och det kostar ca 10000kr med allt :S och det är väldigt dyrt enligt mej, men ja ska försöka så gott ja kan och om vädret tillåter så kommer min bil stå utan för hallarna till beskådning iaf hehehe proffs nja det vet ja inte men det blir skapligt iaf kul att du tycker de ser bra ut
mer bilder kommer lite senare håller på att vänta att limmet ska torka, sen har ja slut på lim också så det får ja köpa till veckan, men då får ja ju annledning till att börja med ljudet så till veckan blir det att bygga bas låda och lite sånt skit då
Fy f_n vilket jobb. Jag hade fått panik och gnagt av mig ena armen om jag haft en bil i det skicket ute i garaget. Bra jobbat och tack för alla updates. Sjukt skoj att se på när folk som vet vad de gör håller på.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
tack så jätte mycket allihop igen komentarer gillas skarpt skinn och lim köper ja hos http://www.topntrim.nu/
i efter midags drog ja alla nödvändiga kablar till bild skärmar, slutsteg, usb kontakt, dls lågnivå kablar kostar 6 ggr så mycket än vad mina gamla mds kablar gjorde hehehehe lär bli mycket bätre ljud sen
gjorde även i ordning fäcket under handsfacket, och sterion är på plats vad tycks?