3145
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 503 722 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
162 Inlägg
28 februari 2009
Nu får du ta och torka av allt dam på är på basarna älskling wink De blir super snyggt.. Skulle vilja höra de ljudet på riktigt.. wink Pusss

Bilar, datorer och hundar
187 Inlägg
28 februari 2009
tanka upp filmen till youtube och ta embeded länken och klistra in här.
och det blir bara bättre och bättre i din bil

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
1 mars 2009
Jag har varit upp och tjuvlyssnat ikväll...... tongue tongue

de var nog bara en försmak av allt tills allt är på plats.

men de lät jävligt bra jimmy.. rös ordentligt wink

Kram
      Tant Ina

Dirigo // Jag styr

1 964 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
olagbg skrev:
Det här blev ju bra:D blir det plexiöver stegen eller=?

tack så mycket big_smile det blir en ett lock över som det ska fräsas ut ett infinity märke, wink

1 964 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Cabbe_typ1 skrev:
Nu får du ta och torka av allt dam på är på basarna älskling wink De blir super snyggt.. Skulle vilja höra de ljudet på riktigt.. wink Pusss

ska försöka torka av det mästa idag big_smile du är varmt välkommen att lyssna vet du ;)puss

1 964 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
V40ThoppE skrev:
tanka upp filmen till youtube och ta embeded länken och klistra in här.
och det blir bara bättre och bättre i din bil

hehehe tack så mycket big_smile

1 964 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
Kicka skrev:
Jag har varit upp och tjuvlyssnat ikväll...... tongue tongue

de var nog bara en försmak av allt tills allt är på plats.

men de lät jävligt bra jimmy.. rös ordentligt wink

Kram
      Tant Ina

ni missade ju det RENA:cool: ljudet som va inne i bilen men det kommer ju låta mycket bättre när alla högtalarna är in kopplade big_smile tongue

1 964 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
ska snart ut i garaget igen big_smile får se om ja inte ska börja bygga om fram dörsidorna big_smile

1 964 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
äntligen har ja fått en sak till ur värden big_smile det blev inga dörrsidor idag tongue vilka vill ha bilder lite senare wink?

1 863 Inlägg
1 mars 2009
Jag kan tänka mig ett par bilder... Skitsnyggt det du gör!

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

1 964 Inlägg
1 mars 2009
Trådstartare
har tagit mej tid att äntligen göra klart det sista nackstödet big_smile men det är bara lite smått kvar big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/582613_pyoq2f.jpg
alla skärmarna funkar big_smile men nackstötet är inte nere ordentlige pga att ja måste hand sy det i underkant big_smile tongue

Medlem 34530
908 Inlägg
1 mars 2009
volvo240R skrev:
har tagit mej tid att äntligen göra klart det sista nackstödet big_smile men det är bara lite smått kvar big_smile

http://www1.garaget.org/gallery/archive/17972/582613_pyoq2f.jpg
alla skärmarna funkar big_smile men nackstötet är inte nere ordentlige pga att ja måste hand sy det i underkant big_smile tongue

Riktigt nice, nu kan du skjutsa runt på folk och ta extra betalt för filmvisning oxå big_smile

hoppas verkligen jag får möjlighet att se den utanför elmia i år wink

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

Think Better Cars
447 Inlägg
1 mars 2009
ja ska komma o lyssna på dit ljud se om de låter bra hehhe ;P

Mvh // Djem

162 Inlägg
1 mars 2009
ser bra ut älskling.. big_smile Kommer bli grym när den är klar.. big_smile pusss

OLAGBG
596 Inlägg
2 mars 2009
volvo240R skrev:
olagbg skrev:
Det här blev ju bra:D blir det plexiöver stegen eller=?

tack så mycket big_smile det blir en ett lock över som det ska fräsas ut ett infinity märke, wink

OK det kommer nog bli bra.. dom har ju shysst logga:D

OLAGBG
VOLVO

Har den bredaste v70in :)
93 Inlägg
2 mars 2009
Tja såg att det skulle vara gatbilar.se:s outdoor show på lördagen den 11 april. du kan ju glida dit så får man kolla in din bil...

mvh

BREDASTE V70:IN ;p

1 964 Inlägg
2 mars 2009
Trådstartare
VictorW :det har du rätt i wink som det ser ut nu så blir det inge elmia men ja lovar att ja ska allt bjuda dej på en visning så fort den är klar big_smile

Djem: detta låter jävligt bra ändå har ja inte ställt upp stegena någonting big_smile spelar som faan kan ja lova wink

Cabbe_typ1 : tack gumman big_smile ja när det nu blir klart så blir det nog fin fint wink puss

olagbg : ja faktist, ska se om ja orkar och hinner och göra den i helgen big_smile

Englund : om ja hinner klart så lovar ja att komma dit, men annars finns det ju fullt av träffar till sommaren som vi säkert kommer ses på big_smile

mvh jimmy

1 892 Inlägg
3 mars 2009
Hillllu Jimmy, varit borta i helgen som du vet, var mycket läsande och dregglande att ta igen!!
Fy fan vad snyggggt det blir!!   helt sjukt underbart!!!   Det är så synd att du inte hinner/har råd med Elmia,  skulle göra SÅN succé!!!   
Kommer rensa många prisbord i sommar!!
big_smile

Mvh/mats

4 663 Inlägg
3 mars 2009
det blir ju riktigt bra jö big_smile älskar  hur de blir i bagage luckan.

Sök