Hillllu Jimmy, varit borta i helgen som du vet, var mycket läsande och dregglande att ta igen!! Fy fan vad snyggggt det blir!! helt sjukt underbart!!! Det är så synd att du inte hinner/har råd med Elmia, skulle göra SÅN succé!!! Kommer rensa många prisbord i sommar!!
Mvh/mats
hehe så mycket dregglande va det väl inte i min tråd iaf ? ja vi kan ju alltid hoppas att ja får ett pris till sommaren iaf, om ja får de är ja mer nöjd över, alla andra om det blir fler är bara +
"blå tråd", italien, 4 mån väntetid...hmm Återkommer när jag kommer på något bra.
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
rätt gissat en milenium sport lite spec bara för att den har lite andre detaljer än en vanlig millenium ja lovar att det ser skit bra ut ihop med resten av inredningen även om man inte kan tro de
Vad fick du ge för den ? Hur mycket har du lagt på bilen nu ? pengamässigt och tid ?
Det är inget man vill fundera över, tro mig, gjorde själv en sammanställning för ett tag sedan och det var bara deprimerande att se svart på vitt hur mycket pengar man lagt ut
Ratten är ju grym Jimmy. Hur går det med ljudbygget då? Vill ju se bilder.
Jag ser fram emot en visning på bilen när den är färdig
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Men skär de inte lite mot resten av inredningen? bara en tanke liksom...för inredningen går ju inte direkt i blått och svart. kommer upp på lördag och kollar iallafall