Hillu Jimmy, jädrans så läckert det här blir!! Ojojoj skivan över steget blir SÅ jäkla fint!!! vad blir det under där bara ljus eller nå skoj? Blixtljus kanske?? Jag är sjuukt imponerd!! Sköt att du fått börja med dörrsidorna!!
Hillu Jimmy, jädrans så läckert det här blir!! Ojojoj skivan över steget blir SÅ jäkla fint!!! vad blir det under där bara ljus eller nå skoj? Blixtljus kanske?? Jag är sjuukt imponerd!! Sköt att du fått börja med dörrsidorna!!
ja har massa ljus under skivan, men tycker det känns lite snålt på något vis i hela skuffen men ska så om ja inte kan få in ett par rör till någonstanns man vill ju inte att dom ska synas, men ja har ju ett par strobekit ligger dom kan ja nog stoppa där under
till ALLA andra som har komenterat trodde verkligen inte ja skulle få så mycket komentarer tack så hemskt mycket
en glad nyhet tror ja har löst det med elmia, ja tror den kommer vara skapligt hel iaf så hoppas på snö fritt så syns vi i jönköping allihop då kan ni få inspektera den närmare skinnet åker ja ner personligen och hämtar i slutet av mars när lollo fyller år. och i slutet av mars får ja även hem mina lackerade delar hoppas ja på på åter seende
det blir nog på löragen, för det va väl gatbilar som skulle ha något unställning där då, ni som vet ? måste man anmäla sej på de elle va det bara å åka dit? har inte kvar mailet ja fick
det blir nog på löragen, för det va väl gatbilar som skulle ha något unställning där då, ni som vet ? måste man anmäla sej på de elle va det bara å åka dit? har inte kvar mailet ja fick
idag har ja börjat polera på fkäderbensstaget, detta är inna ja började
va även tvyngen att börja felsöka varför ja hade generator störningar till ljudet, efter en stund så hittade ja de, dålig jordpunkt. men när ändå stolen är ute ska ja passa på att montera lite belysning under den också
har även valsat klart den sista skärmkanten bak äntligen av med det också
sen en till stor uppgift ja har fruktat länge som ja tog tag i idag, montera hjulhusbelysningen
liten halvtaskig bild på hur det blev. vad tycks? ska nu ut och fortsätta montera klart all belysning så ja slipper alla kablarna sen.