3106
Sök

s70 "sunshine" och VW golf 1 cab samt lackering

www.customandpaint.com bygger om, lackerar, servar och lagar bilar. försöker uppdatera så ofta ja får en stund till övers.

1 504 117 Visningar
Uppdaterades senast 5 januari 2019
"Bilskadetekniker"
276 Inlägg
16 mars 2009
PaintWorX skrev:
Call me please......................... i have an offer you cant say no to.

I know your cars not ready........................... but it dos`nt need to be either .

Me and lobelia Barker have a plan !

Call me quick........................... or if anyone else reads this that knows jimmy CALL HIM NOW !

nyfiken! antar att de har med elmia att göra?wink

1 964 Inlägg
16 mars 2009
Trådstartare
det stämmer bra wink men ja åter kommer troligtvis i morgon om info tongue om ni har tur så får ni se den inne på elmia:D och snälla alla kom fram och söla lite så ja får tiden att gå smile

Medlem 34530
908 Inlägg
16 mars 2009
Nu vart man ju inte lite nyfiken big_smile härligt att det ser ut somatt du får komma in på elmia, det har du förtjänat med allt slit du lagt ner.

Allt du gjort hittills ser riktigt bra ut, men jag håller med om att skivan över slutstegen borde bytas ut mot plexiglaset du pratade om wink

fortsätt jobba nu Jimmy, så hoppas jag vi träffas på elmia.

// Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

104 Inlägg
17 mars 2009
Ja,nu vart man inte alls nyfiken...nä´rå,ja lovar.Men när PaintWorX har nått på gång är det inte dåliga grejer han kommer med,vad jag har sett iaf.Kul för dig Jimmy! smile

Volvo håller Ford ifrån konkurs,fast nu rasar de utför för alla

1 964 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
kan ju säga så här ladda kamerrna:P har fått ett erbjudande ja inte kan tacka nej till direkt, eftersom ja tror inte ja får en sån här chans någon mer gång i mitt liv. men ni som inte vet vem lobelia Barker är så är mitt tips att kolla på youtube eller att googla de wink men allt är inte riktigt klart än. ja håller på att kolla in det sista så ja vet om allt går eller inte.

1 675 Inlägg
17 mars 2009
ska det bli en rullande tavla ?

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Bad music kills good sound
7 241 Inlägg
17 mars 2009
volvo240R skrev:
kan ju säga så här ladda kamerrna:P har fått ett erbjudande ja inte kan tacka nej till direkt, eftersom ja tror inte ja får en sån här chans någon mer gång i mitt liv. men ni som inte vet vem lobelia Barker är så är mitt tips att kolla på youtube eller att googla de wink men allt är inte riktigt klart än. ja håller på att kolla in det sista så ja vet om allt går eller inte.

Jahaa..........jag har en aning om vart det kan bära hän. smile

Audison Audioquest Autoleads E.A.D Focal Nakamichi Odyssey STP

76 Inlägg
17 mars 2009
Antar att hon ev ska "kludda lite" på din bil???

821 Inlägg
17 mars 2009
Det här blir spännande!

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
17 mars 2009
sengstr skrev:
Det här blir spännande!

Indeed  wink

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

1 964 Inlägg
17 mars 2009
Trådstartare
något spännande är det kan ja lova wink och förhoppningsvis kommer den vara nästan klar till elmia. beror på om de´t finns någon där ute som vill sponsra med ett par 20" ädck till mina fälgar. skicka ett pm eller så. skulle ju vara toppen om den skulle kunna stå på 20"arna på elmia wink

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
17 mars 2009
Jaså så nu ska du stå där alltså? smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Joas_86
17 mars 2009
9000 kr kvar av lönen big_smile

46 Inlägg
17 mars 2009
Säger som många andra STORT GRATTIS om du kommer in på Elmia, jag själv kom också in där tillslut:-)

rakäre
1 275 Inlägg
18 mars 2009
you guys have no idea just how cooooooooool it will be at elmia for jimmy........

Not saying anything.................. but he wont just be showing his car there like everyone else................

And his car wont be alone wink check it out B Hallen.................... PaintworX style.

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010

46 Inlägg
18 mars 2009
PaintWorX skrev:
you guys have no idea just how cooooooooool it will be at elmia for jimmy........

Not saying anything.................. but he wont just be showing his car there like everyone else................

And his car wont be alone wink check it out B Hallen.................... PaintworX style.

OOOOO YES!!!!!!!wink

Plugghäst med motorintresse
70 Inlägg
19 mars 2009
Paul, you are the MAN.

Lycka till Jimmy...

Du vet att de är bara du säger till om de är nått som behövs göras.

Kram
      Kicka

Dirigo // Jag styr

104 Inlägg
19 mars 2009
Ahhhh,,,vad de än kommer att bli kommer det att bli så j-a kul att se.tongue Hoppas allt nu går i lås å dessa 20"däck åker på.Hade jag haft några skulle du fått dem.Projekt som detta är underbart när det sker och ännu bättre när det genomförs.

Volvo håller Ford ifrån konkurs,fast nu rasar de utför för alla

1 964 Inlägg
19 mars 2009
Trådstartare
ja lovar att ni kommer få se den i b-hallen, ska prata lite med lobelia så ni får se inredningen också wink tror det ger henne bra reklam om bilen syns big_smile

ja hade mer än gärna satt på 20" men än så länge ser det mörkt ut. men om det finns någon elle några som kan skaffa fram ett par 225/30R20 så säg till skulle vara perfekt big_smile

den som kan fixa fram att ja kan få tag på en uppsättning däck lovar ja att bjuda på inträde wink
Senast redigerat av volvo240R (19 mars 2009)

Sök