ursäkta dålig uppdate, har haft mycket att göra inför helgen för då blir det full aktevitet ska försöka uppdatera varje elle varannan timme på fre
hållena är gjorda
konerna pl plats inne i bilen bara röret och botten konen kvar
detta är varför ja inte kunde uppdatera i sön krutmats kom förbi med en krockskada bmw vi valsade ut skärmkanten på och spaklade upp, tyvärr har ja inte så mycket bilder på detta som han har men. ja tiill helgen kommer han hit och djem kommer upp så det blir full rulle i garaget föresten fick hem mina däck idag i morgon ska ja till gummie centralen
och till er andra som följer min tråd? vill ni att det ska bli uppdate från ca kl 1800 och framåt på fre kväll ca en gång i timmen med bilder och info vad som händer ? men ja kommer spara en hel del go bitar till prämieren på lör
ingen mer som vill? har även nya bilder med 20" på plats på bilen
Vad väntar du på
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Vad elak du är jimmy, här ber pojkarna om bilder och så laddar du inte upp några ska ja tjuva in och lägga upp en liiiten smakbit;)
Had eriktigt roligt när ja var till Vianor och satte på däcken på fälgarna. Skratta gott åt T när han försökte få på däcket på fälgen. Han hade och göra en stund. Men slut resultatet blev skit snyggt kan jag lova
Men jimmy, fixa servon i 245:an. Kan ju säga att mina leder värker idag.
Kom igen nu Jimmy, börjar näsan tro att du retas med oss Har kameran pajat eller
Men kommer det inte upp några bilder snart, så kommer vi att börja rösta ettor på bilen
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)