jahapp då kommer det mera snö här då... snöar som satan och har gjort typ ända sen jag vaknade iaf... har väll kommit kanske 20cm på 2 dagar... jävla skit att jag måste byta kolvar i skotern då och inte har några pengar, ser sååååå mysigt ut att åka skoter i pudret
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
I helsingborg är allt is...Men jag är ganska glad ändå, för jag ställde in min pärla till bil alldelles för tidigt så nu känns det äntligen att jag får lite revansch att jag inte kan köra henne även om hon hade varit ute
Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Snön ligger som ett täcke av renaste kokain över Göteborgs gator och torg, det ända man ser är gatuljuset gula sken som speglar sig i det vita puder som täckt vår stad
det kanske eventuellt maby kommer ``mer`` snö i nyköping under lördagsnatten och kanske lite på söndagen WOHO ....tror till och med att vi har hela 5-10cm redan nu...
Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson'' Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.