Inför: Skåne crazy tour 2008.

Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

peter_1976 skrev:
o även att folk kan ju radera sina gamla inlägg så det inte blir 700 inlägg

jag kör honda civic

Fixat ! cool

tipsa era polare om tråden, så i blir många till sommaren! smile

crx_jim
12 januari 2008 · 440 Inlägg

japp honda crx ja:9 så du skrivit upp mig:) så det blir ju kanon:) deklar kolla med dekaltrim.nu:) rätt billiga:) sen fråga dem om den violl sponsra?? så deras namn står med längst ner på deklalen så kanske man kan få gratis om du berättar om engagemanget?? mvh

jim ..
Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

crx_jim skrev:
japp honda crx ja:9 så du skrivit upp mig:) så det blir ju kanon:) deklar kolla med dekaltrim.nu:) rätt billiga:) sen fråga dem om den violl sponsra?? så deras namn står med längst ner på deklalen så kanske man kan få gratis om du berättar om engagemanget?? mvh

Japp det ska jag göra! Ska frsöka få tag på nån som kan designa en logga först bara.

Larssonn
12 januari 2008 · 203 Inlägg

http://www.astro.lu.se/~torben/skaane.gif

Akuma Sempre Inter
12 januari 2008 · 537 Inlägg

im on, from kristianstad big_smile

Elvis
HPC KayTown
Audi A6 (2012)
Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

Jap_power_ skrev:
im on, from kristianstad big_smile

Vilken bil ska du köra ? big_smile

Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

vafan vi måste ju till åhus med är inte där ett jävla hålligång på sommaren ? big_smile

Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

Kajlie skrev:
vafan vi måste ju till åhus med är inte där ett jävla hålligång på sommaren ? big_smile

Rutten uppdaterad, se sida 1!!

peter_1976 JDM
12 januari 2008 · 2 201 Inlägg

jap-power kör honda del sol. om han inte uppdaterar själv.
en exakt lista på sen vara i varje stad vi "landar", gärna stora parkeringar osv, för alla vill nog inte köra ända från tex från halmstad till malmö utan vill kanske hoppas på i ängeholm eller nåt
verkar skitkul detta ju   tongue

markholm
12 januari 2008 ·

Hej!

Låter som en trevlig idé! Jag är intresserad, om det inte kolliderar med något annat.

Mvh Björn

Kungen-EssE
12 januari 2008 · 993 Inlägg

Jag är på...

Elias // Kungen-EssE // (BMW M3 Cab)

Mercedes CLS 55 AMG V8 Kompressor "Performance Package" (2006)
Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

Kungen-EssE skrev:
Jag är på...

Elias // Kungen-EssE // (BMW M3 Cab)

Jag skriver upp er, vad kör du Kungen-Esse ?

Fy fan va blind man kan va då big_smile

Senast redigerat av Kajlie (12 januari 2008)

Bettan_Nostdal
12 januari 2008 · 204 Inlägg

Hade tyckte det skulle vara fruktansvärt skoj att köra mä er... Dock får jag se om jag fixat lappen tills dess big_smile

Volvo V70 gen1 2,5T "Silverpilen" (1999)
Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

peter_1976 skrev:
jap-power kör honda del sol. om han inte uppdaterar själv.
en exakt lista på sen vara i varje stad vi "landar", gärna stora parkeringar osv, för alla vill nog inte köra ända från tex från halmstad till malmö utan vill kanske hoppas på i ängeholm eller nåt
verkar skitkul detta ju   tongue

Japp det kommer en exakt lista på ställena vi stannar på.
Dock så hade det varit kul om folk hade orkat ta sig ner till malmö för förmodligen som det ser ut nu så kommer vi börja på stortorget i malmö.
Sen e det cruising i malmö på kvällen sen ner till ribban eller nån annan strand och grilla o umgås.
Sen blir det nog nån sorts övernattning i malmö den första natten.


Jag vet att många bor runt malmö eller i malmö men det hade varit roligt om så många såmäjligt hade sovit med oss andra den kvällen för att få riktig gemenskap.

Men fullständigt schema kommer längre fram.

Topman_1
12 januari 2008 · 119 Inlägg

Verkar var Intressant. Ska kolla med några polare!!
Säger till isåfall:P
Så vänta med att skriva upp mig.

Malmöit
Volvo V90 "Vovvebil 1" (1998)
Volvo XC70 (2014)
Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

Topman_1 skrev:
Verkar var Intressant. Ska kolla med några polare!!
Säger till isåfall:P
Så vänta med att skriva upp mig.

Absolut skriv i tråden igen bara smile

CodeDevil
12 januari 2008 · 21 Inlägg

Jag är på om jag är ledig när det är dags smile kommer köra GT2an

Porsche GT2 "Widowmaker" (2001)
Kajlie Garaget Video Crew
12 januari 2008 · 842 Inlägg

CodeDevil skrev:
Jag är på om jag är ledig när det är dags smile kommer köra GT2an

Skriver till dig ! cool

LEEKAPÅGEN Trucker
13 januari 2008 · 93 Inlägg

Jag hänger me på om ja kan o har råd då, vet inte det inu smile men jag e jävligt sugen, så ni kan skriva med mig på någon "kanske kommer lista" smile
Bler S60:n som ja kommer ratta då!

Frågan e ju oxå hur många övernattningar det kommer ble, för en sån runda kan man ju utan problem bränna på en dag o ändå ta det lungt, eller om det mer är en "köra en runda och stanna till o visa upp bilarna runda"?? för isåfall kan man ju som ni sagt innan fixa till ett par stop på vägen o ble där på något torg el dyl o stå o umgås me infödingarna o visa bilarna (orginal som stylade), och det får ju vara väldigt vårdad körning!!!!
Inga burnisar ;-)

// Leekapågen
Kajlie Garaget Video Crew
13 januari 2008 · 842 Inlägg

LEEKAPÅGEN skrev:
Jag hänger me på om ja kan o har råd då, vet inte det inu smile men jag e jävligt sugen, så ni kan skriva med mig på någon "kanske kommer lista" smile
Bler S60:n som ja kommer ratta då!

Frågan e ju oxå hur många övernattningar det kommer ble, för en sån runda kan man ju utan problem bränna på en dag o ändå ta det lungt, eller om det mer är en "köra en runda och stanna till o visa upp bilarna runda"?? för isåfall kan man ju som ni sagt innan fixa till ett par stop på vägen o ble där på något torg el dyl o stå o umgås me infödingarna o visa bilarna (orginal som stylade), och det får ju vara väldigt vårdad körning!!!!
Inga burnisar ;-)

Jag tro vi försöker köra över helgen, det ska inte vara nån snabb körning utan vi kör lugnt  o fint stannar i så många städer vi kan (kanske även små byar).
Går runt i stan, kanske hittar nått torg i mitten av stan så folk kan komma o kolla.

Som sagt så kommer vi ha X antal timmar i varje stad man kan röra sig fritt på. Vet inte hur många inu får vi ser senare.
Men det hade ju varit trevligt om man kanske hade lämnat sin bil på samlingsstället och skulle man sen behöva gå i stan så "går" man. Trevligt om alla bilar står samma så inte hälften e ute o bränner gummi.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang