6180
Sök

Bytes tråden!

Med.lem
3 759 Inlägg
20 maj 2009
Hatthylla till gammal kadett cupé, med några äldre eftermarknads 6*9 snyggt insydda.
Bytes mot nånting annat, eller köp den för 200:-
Nånting annat.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

174 Inlägg
20 maj 2009
Org bensintank till bmw e30 cuope år 86
Ny lackad i svart! Fint skick

Kom med förslag på byte!

7 100 Inlägg
21 maj 2009
en massa volvo 745-86 delar bytes mot mazda delar,helst en front till 626-88
eller bytes mot baslåda

volvo 145-69 bytes mot pengar tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Illustratör
826 Inlägg
21 maj 2009
Har en Fiddy samt en skojter att byta mot något roligt.. Gärna något godis till saab 9000 eller någe billjud..

Fiddyn är en DBR-1 Boxer -08 i kanonskick.. Sitter rotorkit på samt annat luftfilter. Har även ett annat plastkit monterat nu. Regelbundet servad.. medföljer lite extragrejer som plastkit, nå däck osv..
Bytesvärde runt 7-8000:-

Skotern är en mach Z 780cc -95.. Har stått ett bra tag nu då den skulle behöva ett dämparbyte i boogien. Sitter en sk ARM-boogie.. Dubbelmonterade dämpare..
Sedan går den inte riktigt hundra heller nu när jag testade den i vintras.. Kan vara något så enkelt som skit i förgasaren då den gärna dör av vid för hastigt gaspådrag.. I övrigt så är den rätt fräsch.. Vart grundlurad vid köp av ny dyna så denna är sprucken, samt att det finns en spricka i rutan.. Sitter i stort sett nya rev plastskidor på den..
Har inte tid eller ork att se över den så vill du komma över ett monster i skoterväg för en billig sommarslant eller byta mot något roligt så hör av dig..

Bilder kan fixas på alla möjliga sätt o vis.. Bara hör av dig så fixar jag det. smile

Mvh
Daniel

Tänker...

49 Inlägg
22 maj 2009
vill byta detta mot en bil  gärna bes pm eller maila   gurran27@hotmail.com

1 stationär dator  bra spel dator  amd 64,bit  3700+  3gig i ram  600gb i hd m,m

samt en nästan likadan spel data till okså grymt bra

samt  1st 2.8ghz komplett funkar okså kanon bra

slutsteg till bil

fet bilstereo med fjärr 
4 lågnivå  fjärr m,m

1  magnat slutsteg

1  mds fanatic  f20

1  mds  gp2

dubbla lanzar 12 i låda

1 st bärbar data nästan ny  acer   2ghz dual core  4gig i ram 320 i hd  1700mb i grafik  dvd-brännare  webbcamera crystal eye

ford mondeo  v6 24v  års  94 /95  osäker  :-)

ena toppen är nyrenoverad (av enebyberg motor renovering)

bilen har stått  dock stått ett tag   efter den blev klar

bilen funkar som den ska

dock så behöver du lufta bromsana  och  fylla på  olja i lådan    jag har lessnat på att den bara står  köpte  den renoverade toppen  och sen har den bara stått 

den har det mesta el   .  ac    nästan nya året runt däck på alu sitter på   m ,m   

finns sport läge och ekonomi knapp

bild kan mailas  vid intresant byte

+ ev  min eclipse jag har här på  sidan

bilen finns i åkersberga

bilar som är av intresse  audi avant   volvo s-v40   - v70   m,m
Senast redigerat av GERT35 (24 maj 2009)

1 311 Inlägg
24 maj 2009
Tangetbordshållare, som man har under skrivbordet, från ikea.

Vhs filmer:

Bad company
Terminater 3
starky & Hutch
Snuten i hollywood 2

Data:

2 diskettenhet
1 fläkt
1 fläktgaller
10 strömsladdar
3 auxsladdar
4 internetsladdar
1 grafikkort me tv out
1 cd läsare
Minnen - olika

2 Bmx pegs

Bytes mot något smile

7 100 Inlägg
24 maj 2009
glansen> ge mej pegsen ist tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

42 Inlägg
24 maj 2009
har en peugeot 205gti -87 som jag vill byta bort mot en båtmotor

underordnad allfixare
696 Inlägg
29 maj 2009
3st lightforce 240 blitz byte mot systemkamera, rc bil eller nå annat onödigt..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

501 Inlägg
29 maj 2009
Har ett helt nytt sportfilter från green cotton 4" .

och en dumpventil med dubbla hattar som är helt ny. Bytes mot något kul till saaben eller pengar.

Människor är såna som använder pengar de inte har, till att köpa saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte gillar.

TACS Medlem
457 Inlägg
29 maj 2009
En trans Am '02, LS1 350hk, automat  -->  F-body '01-'02 manuell. (Peng mellan, give or take ...)

201 Inlägg
29 maj 2009
KingWS6 skrev:
En trans Am '02, LS1 350hk, automat  -->  F-body '01-'02 manuell. (Peng mellan, give or take ...)

hmm och nu vill du sälja din ögonsten... vad har du för planer nurå??? cool

Be A Part Of The Driving Force

TACS Medlem
457 Inlägg
29 maj 2009
handydan skrev:
KingWS6 skrev:

hmm och nu vill du sälja din ögonsten... vad har du för planer nurå??? cool

Blir så less på automat, för passivt körande ... men den går bra ... *blink blink*

3 182 Inlägg
2 juni 2009
byter bort audi a6 avant 1,8t 1998 mot en volvo v70N 140h automat.

660 Inlägg
2 juni 2009
Ett mutant MT1500.1XXX steg bytes mot något annat steg med lite mera SQ-inriktning.

Har även en helt nybyggd låda med dubbla Mutant MT1207X basar som jag vill byta mot något skoj!

Har även en Eclipse HU som gärna bytes mot någon Alpine HU,

En japsdämpare använd 50 mil nypris 998 kr 2.5" in 4" ut bytes mot 6 meter 50 mm² kabel (Endast kopparkabel ej aluminium)

En Volvo 740 GLT orginalvinge delvis nerslipad lack utan monteringsclips bytes mot något annat roligt

2 st sprillans extraljus från biltema bytes mot oanvänd högtalarkabel 1.5 mm² - 2.5 ² 10 meter minst!

Ja det var väll allt jag hade att byta bort, hör av dig via PM om något verkar intressant! Alla byten sker i Sandviken med omnejd.

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

2 230 Inlägg
2 juni 2009
Walbro 255lph extern bytes mot walbro 255lph dränk smile

så kan det vara då det inte blev som det skulle

807 Inlägg
9 juni 2009
Bytes: http://uppsalabilradio.jetshop.se/defau … prodid=257 och http://www.ground-zero-audio.com/english/05_uw10.htm mot en 2 din med navi. Bara kända märken av intresse så som Kenwood, JVC, Alpine,Clarion, mfl

I'd rather die like a man, than live like a coward

1 270 Inlägg
9 juni 2009
Har en baslåda 2st GAS 10" basar i den sen ett slutsteg till den som jag vill byta mot pengar eller ett annat steg smile

Försöker iaf
12 819 Inlägg
10 juni 2009
7 st Schabak Audi modeller 1:43 från 80-talet. I metall.

Audi 80 B3
Audi 80 B4 Avant
Audi Cabriolet B4
Audi Coupe B4
Audi 100 C4
Audi 100 Avant C4
Audi V8 C3

http://i536.photobucket.com/albums/ff329/te_wik/Audi%20Models/Auditrff1.jpg

http://i536.photobucket.com/albums/ff329/te_wik/Audi%20Models/ParkeringenBild2.jpg

Fler bilder: http://s536.photobucket.com/albums/ff32 … s/?start=0

Bytes mot nåt kul. PM'a

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

660 Inlägg
10 juni 2009
Min lilla älskade Peugeot 205 GTI 89:a bytes gärna mot en Volvo 740/745 smile Enda kraven jag har är att den ska vara skattad/besiktad och ROSTFRI! och i bra bruksskick, alltså ingen sönderrostad söndersladdad förstabil! Vid eventuellt byte kommer bussningar leder och lager att kontrolleras noga!

Här är alltså bilen jag vill byta bort!
https://www1.garaget.org/archive/110/109976/142892/142892-1318263.jpg

Lite info om bilen kan väll vara på sin plats? Det är en relativt nybesiktad bil, nyskattad är den också så klart! Näst intill rostfri, endast en liten fläck på det vanliga Peugeot stället (Framför bakhjulet) endast ytrost anars tokfin i karossen! Bilder kan ordnas på detta om intresse finns!

Lacken är solblekt på vissa ställen och klarlacken har börjat flagna på taket (bilder kan ordnas på detta ockås) då bilen har stått mellan 2001 - 2008 (Utomhus på sommaren) Absolut inget allvarligt! pga att bilen endast stått så länge så har den endast gått ca 14 000 mil vilket är lite!

Bilen är för övrigt utrustad med den största GTI motorn på 1.9 liter (122 hk), det rör på sig kan jag lova wink

Har en hög kvitton från en Peugeotverkstad som medföljer bilen, innan den ställdes av (av gubben som hade den innan) så fick den genomgå en ganska omfattande service på verkstad..
På verkstan gjordes följande (om jag minns rätt)
#Renovering av topp
#Ny kamaxel
#Ny kamrem spännare samt vattenpump
#Ny generator (den laddar fint 14v+)
plus mycket mer som jag inte kommer ihåg, finns kvitton smile Tror bilen endast har gått några tusen mil sen detta gjordes! smile

Förra ägaren böt lite saker också för att få den igenom besiktningen, följande är bytt av han
# Startmotor
# Batteri (Finns dock inte kvar, sitter ett Optima i nu ~ 2 500 kr)
# Fjädrar/dämpare i fram
# Dämpare i bak
# Skivor och belägg i fram
# Endast belägg i bak
# Hemma tonade rutor
# Hemma byggt avgassystem med ny katt!

Saker som jag bytt under tiden med bilen (Har endast ägd den sen i april)
# Olja & filter (2 gånger)
# Luftfilter
# Tändstift
# Momo Air metal knopp ~ 1 000 kr

en tråkig sak som kan tilläggas är att jag råkade krocka med ett rådjur i början av maj vilket resulterade i att jag fick byta det mesta i fronten på bilen,
# Kylare
# Kofångare
# Kylarramen (Valde den värre modellen med dubbla kylfläktar!)
# Båda lycktorna
# Båda blinkersarna (är numera vita blinkers på bilen)
Har dock inte hunnit fixa en ny röd list till kofångaren men en sån kostar inte många kronor, Huven fick sig också en liten smäll så det finns en buckla på den (kan fotas vid intresse) och där vid bucklan lossna 2 små färgflagor (dock bara ytfärgen, grundfärgen är kvar!) Samt att det blev ett litet märke i ena framskärmen (väldigt litet märke!)

Finns en del saker som behöver bytas också för att bilen ska bli som ny igen och det är följande
#Båda bärarmsbussningarna på båda sidorna (Totalt 4 st ~ 600 kr)
#Nedre motorbussningen (~ 200 kr)

Bilen är värderad till mellan 8 000 - 10 000 kr baserat på dom priser som begärs av bilarna som finns på blocket! Helt klart är detta en bil som är värd att fixa till! OBS! Medföljer 2 uppsättningar lättmetallfälgar med 4 st slitna sommardäck samt 4 st bra vinterdäck på plåtfälg!

Några frågor? Kontakta mig! Endast byte rostfri Volvo 740/745!

EDIT: Har en baslåda samt steg som spela 139,1 dB @ 42 Hz som kan läggas imellan om rätt bil dyker upp!

//Soderqvist
Senast redigerat av Soderqvist (10 juni 2009)

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

Sök