21 januari 2008
Trådstartare
Ja som sagt. Skulle vilja ha igång min sub från bilen till hemmet då jag ska köpa nytt system till bilen. Mds twelve hundred och en cerwin vega vmax12" kommer låta underbart. Men hur gör jag med strömmen vill inte få en massa stötar om man "råkar" bli full och snubbar. Någon som vet någon bra stömkälla som skulle fungera förutom batteri? Vill använda mitt mds twelvehundred inte köpa nytt slutsteg.
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!