Deamon 3 3.4l

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
10 mars 2008 · 2 362 Inlägg

Go deamon!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
PaintWorX rakäre
10 mars 2008 · 1 275 Inlägg

I think that you talk about money all the time !!!!!!!!!!

I think you have 29 elv`s in your workshop that do all the work for you !!!!!

I think that your just trying to be Swedish you fake !!!!!!!!

Oh my god what can i complain about next ...................

Nice carbon on the bumper ........ wink

I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU I HATE YOU

Can i buy the sausage wink

Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010
Mini R56 cooper s turbo. "General lee baby" (2009)
GurraG INGET ANNAT!!
11 mars 2008 · 1 725 Inlägg

Som sagt av den erfarenhet jag fick när jag pratade med dig så va det mycke skryt över bilar och pengar.. Men det va uppfattningen jag fick iallafall.. Och som jag sagt innan JA jag är självklart avundsjuk på ett sådant garage.. vem vill inte ha sådana bilar?

DasAuto
11 mars 2008 · 2 751 Inlägg

GurraG skrev:
Som sagt av den erfarenhet jag fick när jag pratade med dig så va det mycke skryt över bilar och pengar.. Men det va uppfattningen jag fick iallafall.. Och som jag sagt innan JA jag är självklart avundsjuk på ett sådant garage.. vem vill inte ha sådana bilar?

Om han nu skryter? Varför inte? Han har ju skapat sina framgångar smile

Senast redigerat av n0b0dy_ (11 mars 2008)

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Goli
11 mars 2008 · 793 Inlägg

Men herregud, varför kan inte grabben få leva sitt eget liv utan att få höra om andras missöden hela tiden. Låt han va, han har skapat sitt imperium själv, då förtjänar man lite respekt.

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36
DasAuto
11 mars 2008 · 2 751 Inlägg

Goli skrev:
Men herregud, varför kan inte grabben få leva sitt eget liv utan att få höra om andras missöden hela tiden. Låt han va, han har skapat sitt imperium själv, då förtjänar man lite respekt.

De ja menade!

Who Djaa bless no man curse
Audi A6 (2009)
Mercedes W123 "240D" (1981)
sir_daniel www.kudoz.se
11 mars 2008 · 3 802 Inlägg

får väll hacka lite på GurraG jag med.

1. sluta med de där jante fasonerna, lyckas folk ska man GRATTULERA INTE klanka ner på bla bla bla han lämnar bort allt bla bla bla....

2. inget fel att lämna bort saker till folk som kan det bättre alt. som har tid att fixa det mot betalning eller ej.

3. har man inte tid att bygga pga: jobb, familj eller andra åtagande så får man ju prioritera om man vill ha en ny bil eller om man vill bygga allt själv? kolla på hur det är över pölen i usa där folk lämnar bort det mesta istället för att bygga själv. dels för att de ofta har mer pengar och att arbetskraften är billigare där borta. SAMT att de kanske prioriterar att ha bilen bilen klar på under 1 år istället för 7-8 som inte är ovanligt på hemma fnulare här hemma i sverige (om man tittar på top of the line jänkarna)

för att sammanfatta, så less på den svenska mentaliteten som klankar ner på folk som kommer någon stans i livet och inte står o stampar på samma plats. när man väl gjort det så får man inte ha: stort hus, flera bilar, fina kläder osv osv
ta bort skygglapparna och börja kämpa lite själv istället att sitta vid köksbordet och klaga.

ber om ursäkt Deamon att jag fyller ut din tråd med sådant som inte skulle behöva förekomma på ett bilforum.

bilfakta
11 mars 2008 · 417 Inlägg

ska vi gnälla eller hålla oss till det tråden handlar om, deamon la nog inte upp tråden för att folk skulle gnälla på hur mycket pengar han har, eller hur skrytsam han är, å han är väl förtjänt å klappa sig på bröstet med, med tanke på bilarna han har.....

LillNaisarn
11 mars 2008 ·

Kommer att följa detta bygge med spänning, med tanke på dina andra bilar så är det väll inget tvivel om vilken klass denna också kommer att hålla!

O.T: Tråkigt med att det tycks vara så mkt gnäll ang hans pengar , bilar och dyl.
Nu är det ju inte så att tråden handlar om detta!

Mäki Långsam Perfektionist
11 mars 2008 · 4 800 Inlägg

Jag hade visst inte kommenterat den här tråden, grym jäkla bil är det i vilket fall.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
minievo
11 mars 2008 · 258 Inlägg

bilfakta skrev:
ska vi gnälla eller hålla oss till det tråden handlar om, deamon la nog inte upp tråden för att folk skulle gnälla på hur mycket pengar han har, eller hur skrytsam han är, å han är väl förtjänt å klappa sig på bröstet med, med tanke på bilarna han har.....

Håller med!
Bevakar denna tråden o hoppas på att denna blir minst lika fet som Deamons andra bilar smile

Det omöjliga tar bara lite längre tid....
NdL Konstruktör
11 mars 2008 · 1 053 Inlägg

Kommer nog bli riktigt, RIKTIGT fint när det blir klart.
Lycka till med allt smile

deamon
11 mars 2008 · 624 Inlägg

tack killar men låt grabben va han vet inte sitt bästa
men som sagt tråden handlar om min bil och inte mig privat

kommer mer bilder snart  ,ska jobba seeeeeent ikväll me den

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
terazzi
11 mars 2008 ·

lätt den fetaste du bygger wink din motor spec e ju sjukt grym!

Kalle_Ponken
11 mars 2008 · 1 752 Inlägg

deamon skrev:
tack killar men låt grabben va han vet inte sitt bästa
men som sagt tråden handlar om min bil och inte mig privat

kommer mer bilder snart  ,ska jobba seeeeeent ikväll me den

kommer sitta spännt o vänta på bilderna!!big_smile Ursäkta min franska lite nu men...Fy satanhelvetesjävlaskitfan vilken äckligt fet bil det kommer o bli!big_smile You go my brother from another mother!!cool

It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Camitz
11 mars 2008 · 646 Inlägg

Shit gött med mycket kolfiber!!! Kommer bli skitbra, lycka till med bygget! MVH Mikael

cool blue Åkeri ägare
11 mars 2008 · 226 Inlägg

Snyggt jobbat ännu ett klass bygge från dig läckert

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
phonic
11 mars 2008 · 915 Inlägg

kommer bli grymt,, önskar att man hade råd att bygga nått sådant men jag hatar att jobba så det blir inte aktuellt haha.. stort lycka till med bilen!

Sveriges bästa pris på Speedparts?
www.Tuning-import.com
deamon
11 mars 2008 · 624 Inlägg

cool blue skrev:
Snyggt jobbat ännu ett klass bygge från dig läckert

kommer till sisjön iår me

Toyota Supra "Deamon 1" (1995)
Zoltrix
11 mars 2008 · 438 Inlägg

deamon skrev:

cool blue skrev:
Snyggt jobbat ännu ett klass bygge från dig läckert

kommer till sisjön iår me

Ett måste att vara där i år och kolla på bilen, grymt bygge.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang