Jehovas knackade precis på

MagneticNorth Aktad Medlem
29 januari 2008 · 301 Inlägg

Jag tog vår ford anglia och körde upp kanten av en gågata lite lyxparkerat medans hustrun gick för att ta ut pengar från minuten. Bilen drar en del folk som ska kika lite och det var en solig dag med massor av folk ut.. plötsligt upptäcker jag att en herre ställt sig precis brevid bilen, snudd på att han har armbågen på den, och delar ut flyers.. när jag upptäcker vad det är för flyers föser jag bort honom kastar jag mig i bilen och drar i väg..   

jehovas!

Stackars bilen blev ju utnyttjad!

MarcusL #2573
29 januari 2008 · 1 489 Inlägg

Knackade på dörren i somras, skulle precis ut och hugga ved för kvällen, och det var givetvis dom som knackade wink. Tänkte att jag skulle jävlas lite så jag öppnade och var trevlig och efter ungefär 15min senare efter att dom haft världens utläggning om hit och dit så sa jag att jag hade lite bråttom men att jag kunde ta deras adress så kunde jag återkomma till dom när jag hade tid, men dom ville inte ge ut adressen så jag sa " Nej, ni vill kanske inte att jag ska komma hem till er och knackar på? "

Fick ju givetvis ett nej till svar, då sa jag typ nåt i stil med " Nej, då vet ni hur jag känner mig! Stör inte för fan " och stängde dörren. Men dom gav sig inte ? HUH !

Knackade igen och jag öppnade dörren igen, och dom trodde ju stenhårt på att jag var med "dom", så jag tog yxan och gick ut. Jag skulle ju hugga ved? Sen sa jag

" Jag sa att jag inte hade tid "

Då gick dom (läs sprang) iväg, och jag ropade efter dom " Ja, jag ska hugga VED! "

Har inte sett dom mer sen dess?

Senast redigerat av MarcusL (29 januari 2008)

• Även den starka måste ta i när han skiter
Rejad Maskin stundent!
30 januari 2008 · 218 Inlägg

Haha så ska fan jag också göra om de får för sej å knacka på tongue

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"
nosseposse
7 februari 2008 · 13 Inlägg

Min polares familj är jehovas.. han har berättat varför dom dörrknackar. dom följer ju bibeln bokstavligt och där står det att alla som tror på gud ska få sina "medmänniskor" att slippa harmageddon. så snälla döm dom inte, dom knackar för att rädda oss från ett brinnande hellvete *tolka det ironiskt*

Min tjejkompis farsa är Kristen präst å hade lite kul med en jehowa som pratade för en grupp på hans gata.

Han sa: men du.. du säger ju att gud heter jehowa och att det är det vi skall kalla honnom.
men gud säger ju att man inte får utala hans namn för det är en hädelse, där för säger vi "gud". så du som är så godtrogen står ju här å hädar...

killen blev helt paff å sneglade på hans prästkrage å sa "joh jag märker att du kan mer om bilbeln än mig" och gick big_smile hahah klockrent

putte-p
7 februari 2008 ·

nosseposse skrev:
Min polares familj är jehovas.. han har berättat varför dom dörrknackar. dom följer ju bibeln bokstavligt och där står det att alla som tror på gud ska få sina "medmänniskor" att slippa harmageddon. så snälla döm dom inte, dom knackar för att rädda oss från ett brinnande hellvete *tolka det ironiskt*

Betyder det att vi slipper öppna dörren? Fräls mig med en knackning och försvinn!

FL3JM Inga konstigheter
7 februari 2008 · 2 064 Inlägg

Sen min farsa öppnade dörren och sa "Guds döööd i stugan" har vi inte fått fler Jehovasknackare. big_smile

Alister schtek
8 februari 2008 · 478 Inlägg

våra lokala jehovas tror att jag är kriminell av något slag.. för övrigt så brukade vi skjuta med softairgun pistoler på dem när vi var små när dem kom till dörren.. trots det så tog dem betäckning och knackade på endå.. dock inte hört av dem på läänge..

RumZum
10 februari 2008 · 36 Inlägg

Sushikocken skrev:
http://allehanda.se/artikelbilder/2005/ … 4921_1.jpg

Hihi så kul smile
Rikets sal  big_smile

Hahahahahahaahahahhahaahaha!!!!! LOOOOOL LOOOOL lol

Blammo!
Tompa245
11 februari 2008 · 152 Inlägg

Vi hade en sån där tavel-polack här för ett par år sen som knackade på. Det roliga var att morsan skulle iväg och skjuta lite lerduvor, så hon öppnade dörren med hagelbrakarn vikt över armen och frågade va polacken ville. Han sa ingenting och försvann riktigt fort. Har aldrig sätt nåra sånna muppar sen dess big_smile

Volkswagen Golf ll "Alice" (1990)
Volkswagen Golf IV "R32 TDI" (2000)
Nichlas_H Leg. Däckbrännare!
11 februari 2008 · 547 Inlägg

Tompa245 skrev:
Vi hade en sån där tavel-polack här för ett par år sen som knackade på. Det roliga var att morsan skulle iväg och skjuta lite lerduvor, så hon öppnade dörren med hagelbrakarn vikt över armen och frågade va polacken ville. Han sa ingenting och försvann riktigt fort. Har aldrig sätt nåra sånna muppar sen dess big_smile

hahahahaha de e rätt!! lol

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!
Opelmadness German cars, quality and beyond
11 februari 2008 · 8 197 Inlägg

putte-p skrev:

nosseposse skrev:
Min polares familj är jehovas.. han har berättat varför dom dörrknackar. dom följer ju bibeln bokstavligt och där står det att alla som tror på gud ska få sina "medmänniskor" att slippa harmageddon. så snälla döm dom inte, dom knackar för att rädda oss från ett brinnande hellvete *tolka det ironiskt*

Betyder det att vi slipper öppna dörren? Fräls mig med en knackning och försvinn!

lol Bra sagt! big_smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Trozzo Oekonomisk, ja visst
11 februari 2008 · 966 Inlägg

Här har ni, bara att skriva ut och sätta upp på dörren, borde hålla dom borta

http://www.worth1000.com/entries/70000/70130EKmJ_w.jpg

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Losgard
11 februari 2008 · 1 688 Inlägg

När ja flyttade hit för 6 årsen så hade jag en rottweiler som visade garnityret när ja öppnade för dom, sen slapp vi deras jidder.

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!
Volvo V70 (2012)
Audi S2 89Q (1994)
s12 Nissan Gazelle
12 februari 2008 · 1 460 Inlägg

dom är lustiga ha ha

Nissan Silvia
stollen Blev inte som jag borde blivit
12 februari 2008 · 418 Inlägg

Japp jehovas har man råkat ut för. Men efter att jag senast dem kom sa att jag var satanist och slog igen dörren, så har dem inte kommit tillbaka. Men har just nu en jehovas snubbe precis mitt emot mig på jobbet som försökt få med mig. Men men han har också gett upp nu.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
Cerran Starter
12 februari 2008 · 98 Inlägg

Samo skrev:
Jag va i full gång med att städa upp efter gårdagens förfest när det knackade på dörren.
Utan tänka på att jag höll en halvt uppdrucken ölflaska i handen gick jag och öppnade dörren. Deras miner blev ett riktigt "kodak moment" när dom såg mig iförd endast ett par smutsiga shorts och med en ölflaska i handen.
För att situationen skulle bli ännu mer komisk kläckte jag ur mig "skål och välkomna" efter att dom hade pressenterat sig. Först kollade dom lite besvärat på varandra. Sen sa en av dom att deras religion troligen inte var något för mig och efter ett par sekunders spänd tystnad tackade dom för sig och gick väldigt snabbt vidare.
Det är alltid samma par som stryker omkring här på området så min dörr lär dom undvika i fortsättningen.

För att få någon diskussion så undrar jag ifall ni här har varit med om någon (o)lustig situation med dörrknackare?

haha skrattade så jag grät när jag läste det där.. Själv så kommer jag öppna med stora ormen i högsta hugg så lär d försvinna fort.  Råkade testa det på en dörrförsäljare som kom och plingade på. Hon snackade varken svenska eller engelska. Men skrek kunde hon *skrattar* Var väl inte riktit meningen att hon skulle bli skrämd av ormen men.. wink

ironhead volvoraggare
12 februari 2008 · 4 776 Inlägg

det brukar funka att lira blackmetal på högsta volym när man öppnar dörren när dom kommer. sist jag gjorde det så drog dom på två röda och sen så visa  sig dom inte mer.eller jo ett annat par kom och ville att jag skulle läsa deras skitskrift som jag kallar det. när var ute och höll på med bilen. dom fråga vill du läsa i ja vad skiten hette nu igen. då sa jag snällt nej tyvärr jag är inte inte intresserad. dom drog i väg och kom tillbaks en halvtimma efter och fråga samma sak igen men då vart jag lte arg och sa - jag läser inte sånt där djävla skit så försvinn.   och biibeln är den tilför att torka sig i  röven med

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
il duce
12 februari 2008 · 69 Inlägg

vill ni höra nåt roligt.
jag var hos en polare och då plingade det på dörren, så jag gick till dörren och tittade genom ögonhållet och kände igen de  två jehovas tjejerna från förut. så jag sa till min polare att det va två jehovas brudar framför dörren, och vet ni vad han gjorde. han tog av sig alla sina kläder och satt en handuk runt kroppen och gick till dörren och öppnade dörren för dem, vet ni vad han gjorde när de gav honom reklam artikeln i handen, jo han råkade med flit tappa handuken. så fick de se han balle och hans håriga bollar, jag har aldrig sett tjejer skrika så högt i mitt liv. de blev ihjäl skrämda, sedan den dagen har vi inte sett röken av jehovas tjejerna.

mazda 323 gtr
Legolol
12 februari 2008 · 169 Inlägg

Nichlas_H skrev:

Tompa245 skrev:
Vi hade en sån där tavel-polack här för ett par år sen som knackade på. Det roliga var att morsan skulle iväg och skjuta lite lerduvor, så hon öppnade dörren med hagelbrakarn vikt över armen och frågade va polacken ville. Han sa ingenting och försvann riktigt fort. Har aldrig sätt nåra sånna muppar sen dess big_smile

hahahahaha de e rätt!! lol

haha undrar om det var samma som var hemma hos oss för några års sedan. Hade en sankt bernard som var rassist tålde inte han så han blev bort jagad hehe hade oxå sprungit om jag hade haft en 102 kg islken hund efter mig tongue

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?
Volvo Amazon "RaTzOnEn" (1969)
Sushikocken Sleeper
29 oktober 2008 · 3 084 Inlägg

MIN NYA IDE

En kompis fick just ett hembesök av Jehovas.
Nu har jag kläckt en ide!... om man först infiltrerar dem sen när man ska stå framme i deras kyrka så kör man DIE MF DIE asså lyricsen är ju som gjorda för dem big_smile http://www.lyricsdownload.com/dope-die- … yrics.html

Senast redigerat av Sushikocken (29 oktober 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang