dessutom är toppfarten högre på Nissan. Har för mig den ska ligga på runt 220-230. Det gör ingen 740 enligt papperen. Mätarfart kanske...
Frågan är om toppfarten anges som mätarfart eller riktig fart. Kan ju vara 230 mätarfart på 200'an.
Jag körde en 200 i 220 och då fanns det kvar. Men som sag, det var mätarfart. Men det ska stå nånstans, kommer inte ihåg vad sidan hette.. Förbaskade minne. Volvon står med där också...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Krävs det 23 sidor för att förklara ATT EN 200sx ÄR SNABBARE ÄN EN JÄVLA SKOKARTONG!!=?
EDIT: 24 med mitt inlägg
Senast redigerat av Sushikocken (6 mars 2008)
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Vet inte om det har varit uppe tidigare i den här tråden men kolla http://www.einszweidrei.de/ Samlade tester från motortidningar m.m. alltså inte fabriksuppgifter utan riktiga tester.
Man gämför ju inte direkt med en 740 GL. Då kan vi ju likabra gämföra med en Nissan Terrano.
Nissan terrano II 2,7TD är snabbare än volvo 740 tic...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Va i....? Håller ni på än??? Hur svårt kan det vara? Ta basmodellerna av bägge bilarna då blir det väldigt enkelt. Nissan 200 SX Volvo 740 GL Bara namnet är ju snabbare på Nissan.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.