PANIK!!! Slipning & Lack??

_Lady_
7 februari 2008 · 276 Inlägg

Hjälp å åter hjälp!!! Nu har det kört ihop sej totalt för mej det ska krångla som FAN just nu. Ni är min sista utväg.. Kan någon här ute slipa min bil så dom kan lacka den där den står nu? Eller vet Ni någon som kan ta åt sej bilen för att slipa den kanske ev lacka den me. Är det nu så så hör av Er så ska ja berätta lite mer inpå annars kan detta LÄTT på en novell...

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Turbojesus Flickspanare
7 februari 2008 · 728 Inlägg

Alexiz skrev:
Hjälp å åter hjälp!!! Nu har det kört ihop sej totalt för mej det ska krångla som FAN just nu. Ni är min sista utväg.. Kan någon här ute slipa min bil så dom kan lacka den där den står nu? Eller vet Ni någon som kan ta åt sej bilen för att slipa den kanske ev lacka den me. Är det nu så så hör av Er så ska ja berätta lite mer inpå annars kan detta LÄTT på en novell...

Vilken bil gäller det?

Mvh Eklund!
Team 0302-racing
Turbo is the shit..
_Lady_
7 februari 2008 · 276 Inlägg

Gaijin skrev:

Alexiz skrev:
Hjälp å åter hjälp!!! Nu har det kört ihop sej totalt för mej det ska krångla som FAN just nu. Ni är min sista utväg.. Kan någon här ute slipa min bil så dom kan lacka den där den står nu? Eller vet Ni någon som kan ta åt sej bilen för att slipa den kanske ev lacka den me. Är det nu så så hör av Er så ska ja berätta lite mer inpå annars kan detta LÄTT på en novell...

Vilken bil gäller det?

Nissan

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
engolf
7 februari 2008 · 3 235 Inlägg

Du kan säkert hitta nån "svart" verkstad som jor det utan kvitto för ett rimligt belopp, men då tar man ju risken ifall det skulle uppstå tvist efter utfört arbete.

Sen beror det på om du blir nöjd med en vanlig "garagelackering", eller är ute efter proffsigt jobb.

jag har en vän som har en privatverkstad, men jag bor ju i Oslo, så det är kanske inte det närmaste för dig...

_Lady_
7 februari 2008 · 276 Inlägg

engolf skrev:
Du kan säkert hitta nån "svart" verkstad som jor det utan kvitto för ett rimligt belopp, men då tar man ju risken ifall det skulle uppstå tvist efter utfört arbete.

Sen beror det på om du blir nöjd med en vanlig "garagelackering", eller är ute efter proffsigt jobb.

jag har en vän som har en privatverkstad, men jag bor ju i Oslo, så det är kanske inte det närmaste för dig...

eftersom bilen ska stå på elmia så e det ett proffsigt jobb ja vill ha på den..

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
evilaudio
7 februari 2008 · 16 195 Inlägg

har du panik redan nu??   då ska du ser hur min bil ser ut som ska stå på elmia... HAHA



lycka till smile

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
_Lady_
7 februari 2008 · 276 Inlägg

evilaudio skrev:
har du panik redan nu??   då ska du ser hur min bil ser ut som ska stå på elmia... HAHA



lycka till smile

Ok.. låter som du sitter i samma sitts som lilla ja hur mycket har du kvar då?

Lycka till själv smile

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
sir_daniel www.kudoz.se
7 februari 2008 · 3 802 Inlägg

är ju gott om tid kvar till elmia... (lever i förnekelse tongue )

Skyracer Skyracer
7 februari 2008 · 917 Inlägg

Det ordnar sig säkert får vi hoppas, så vi kan ses på ELMIA. Min är klar, ja jag måste nog tvätta den först men det kan jag ju göra på plats (ironi här, klart jag putsar liiite också innan). smile

Mvh
Håkan

http://www.untz.tv
www.skyline.se // www.skyracer.se // www.djskyracer.se
Mekonomen Värmdö
Sponsorer 2012: Superior Imports | RaidoPower | J-Spec | PBZ | TWS | Mekonomen | Samglas Värmdö
Toyota GR86 (2022)
Toyota AE86 Sprinter Trueno "GT Apex - Panda - Initial D" (1986)
_Lady_
7 februari 2008 · 276 Inlägg

sir_daniel skrev:
är ju gott om tid kvar till elmia... (lever i förnekelse tongue )

jasså de tycker du de e? hmm

Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
_Lady_
7 februari 2008 · 276 Inlägg

Skyracer skrev:
Det ordnar sig säkert får vi hoppas, så vi kan ses på ELMIA. Min är klar, ja jag måste nog tvätta den först men det kan jag ju göra på plats (ironi här, klart jag putsar liiite också innan). smile

Mvh
Håkan

Så gott man kan ha de då.. ja jag hoppas verkligen ja hinner bli färdig me bilen men de ser mörkt ut hmm

Nissan 200sx "Lady of Samuraj" (1992)
Volvo V70 "SilverLady" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang