Förbannade skitungar!!

Jessi77
7 juli 2008 · 7 Inlägg

emypemy skrev:
skaffa ett garage och ställ bilen där.

Har ett garage, men har inte lust o gå en halv mil till och ifrån bilen för att komma hem.. hmm
Man ska kunna få ha sin bil ifred iaf, med eller utan garage... Så e de bara!!!!! mad

Diesel_Hora
7 juli 2008 · 1 Inlägg

Finns gott om folk som gillar att förstöra verkar det som.. Fick i princip alla kablar i motorrummet avklippta och en av de där små rutorna bak (på sidan) inslagen på gamla pärlan.. Jättekul. Att dom eller den som gjorde det ens orkade??

*Förvänta Dig intet så blir Du inte besviken*
EckeHolmgren T5 & R Fantast
7 juli 2008 · 1 279 Inlägg

Garage är mer säkert än att haden på parkering men tänk om tjuven är la så smart så att han öpnnar garaget och bilen står där!

Erik H
Jessi77
7 juli 2008 · 7 Inlägg

liddan skrev:
Leta upp dom och ge dom stryk. Bra idé va?lol

Riktigt bra idé big_smile

AlRydberg
9 juli 2008 · 70 Inlägg

jag fick en sterio stulen, bilen var olåst å det var vell bra anars hade vell hela bilen vart paj. och när dem tog sterion så skuva dem lös alla sladar som satt i socker bitar men dem klippte av lågnivåkabeln å det stör ja mig på så jäla mycket + att jag bor mitt ute i skogen å vilka jävlar orkar åka ut i skogen för att tatta något ...

Roz-104 typ..eh..va?
9 juli 2008 · 582 Inlägg

Så jävla irriterande, eller nä, irriterande beskriver inte tillräckligt bra, man blir helt enkelt så förbannad att folk inte kan fatta att "mitt är mitt o ditt är ditt"!! Jag har visserligen inte råkat ut för att bli av med något, eller att någon sabbat något för mej, men fattar ju hur störande det är!

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Volvo 850 T5 "Te-Femman" (1994)
alfredsson
10 juli 2008 · 231 Inlägg

blev utsatt inatt : / bilen stog i ett parkeringshus i centrala trollhättan. Det enda dom tog var fronten till min Alpine CDE-9871R, själva spelaren satt kvar. Baslåda och synliga 6x9:or satt kvar yikes Det roliga är att puckona missa en stor skyllt när man går in i p-huset " parkeringshuset är tv överbevakat" GRATTIS får jag säga till dig/er om du/ni läser detta big_smile fyfan vilka idioter

Rquired Allmänt envis
11 juli 2008 · 12 512 Inlägg

Det mest onödiga jag vatt med om var när några idioter fick för sig att pappas bmw skulle bli snygg i vitt.
nästa dag upptäcker vi den prydligt målade bakluckan, förutom en del penseldrag...

Att en del idioter förstör är en sak, men att de orkar stå och måla med pensel istället för att hälla fattar jag inte :@

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
rough_boy
11 juli 2008 · 811 Inlägg

Bättre att dom snor än förstör tycker jag iaf

Ursprungligen postat av Jak@n
Den enda instansen i samhället dit alla vänder sig, en liten kal panel där alla ska pilla - oavsett vem du är. Det enda som knyter oss samman. Det och Anna anka.
Kesler
11 juli 2008 · 3 650 Inlägg

han som gjort tråden är en polare till mig, vi bytte hela dörren på bilen istället, å nu för nån vecka sen vara nån som sparkade sönder hans baklyse på 740:in..snacka om otur

Senast redigerat av Kesler (11 juli 2008)

Opelmadness German cars, quality and beyond
11 juli 2008 · 8 197 Inlägg

Finns idioter till allt. sad

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
hedley Saaboholic
11 juli 2008 · 3 129 Inlägg

HAHAH kanske sett för mycket på film och tror att det är hela stereon? wink
Man ska aldrig ha bilen i parkeringshusen över natten.. massa tattigt folk där då..


alfredsson skrev:
blev utsatt inatt : / bilen stog i ett parkeringshus i centrala trollhättan. Det enda dom tog var fronten till min Alpine CDE-9871R, själva spelaren satt kvar. Baslåda och synliga 6x9:or satt kvar yikes Det roliga är att puckona missa en stor skyllt när man går in i p-huset " parkeringshuset är tv överbevakat" GRATTIS får jag säga till dig/er om du/ni läser detta big_smile fyfan vilka idioter

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
hedley Saaboholic
11 juli 2008 · 3 129 Inlägg

Jaga dom med blåslampa och installera svärd som skjuts ut från sido kjolarna om nån försöker rycka upp en dörr eller rutan krossas.. så kapas dom vid anklarna, kanon ju? big_smile

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
alfredsson
11 juli 2008 · 231 Inlägg

hedley skrev:
Jaga dom med blåslampa och installera svärd som skjuts ut från sido kjolarna om nån försöker rycka upp en dörr eller rutan krossas.. så kapas dom vid anklarna, kanon ju? big_smile

Kunde inte sagt d bättre själv smile

lonewolf-holm ___ "ByggSnubben" ___
11 juli 2008 · 2 456 Inlägg

Fan det borde vara lagligt å få mosa på sådana som ej respekterar andras egendom ..........
det e fan det enda sättet dom lärsig på när det svider i skinnet .....

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se
Chevrolet Nova II "The Red Rose" (1966)
Dodge Challenger "The Crazy CAT" (2016)
_Spawned_ Maskinförare
11 juli 2008 · 1 163 Inlägg

Tror ingen här gör nått på min bil.. hjullastarn på 15ton står lika nära.. Och får man tag på nån som får för sig att hitta på nånting kul med min bil.. får smaka hjullastare...

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
11 juli 2008 · 5 650 Inlägg

synd när sånt där händer men försäkrings bolagen e ju som de är har bilen gått typ mer än 25 tusen mil och är runt 20 år gammal så skrotar de hellre än och lagar hade en 240 en gång som blev vandaliserad av en snorunge i epatraktor lastbilmodell  fick 14 lök i chash för och skrota den och anledningen va att den enda baklucka de hittade ny va svart bilen va vit så man fick välja pengar för skrot lr typ 2500 för och ha kvar den

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
mrduck
13 juli 2008 · 18 Inlägg

när min morsa pluggade hade hon en kompis som hade en porsche och en dag när han skulle ut och kör stod det nån dryg jävel och rispade lacken med en nyckel, och morsans kompis frågade ju va fan han höll på med och svaret blev: du som har en så fin bil har väl råd att lacka om den. asså hur kan han veta det den killen käkade liksom bara gröt och levde snålt som F#N för att ha råd med den bilen, han hade ju inte råd att lacka om den. man borde ju sparka bort knäskålarna på folk som tänker så

alfredsson
14 juli 2008 · 231 Inlägg

mrduck skrev:
när min morsa pluggade hade hon en kompis som hade en porsche och en dag när han skulle ut och kör stod det nån dryg jävel och rispade lacken med en nyckel, och morsans kompis frågade ju va fan han höll på med och svaret blev: du som har en så fin bil har väl råd att lacka om den. asså hur kan han veta det den killen käkade liksom bara gröt och levde snålt som F#N för att ha råd med den bilen, han hade ju inte råd att lacka om den. man borde ju sparka bort knäskålarna på folk som tänker så

vf blir man inte förvånad? sånna jävla idioter det finns

Flawo0
14 juli 2008 · 136 Inlägg

Hadde de varit våran bild om rört så är det förmodligen sista gången dom rör en bil!!! Riktigt onödigt är det!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang