jag satt i kassan på en ica affär när dom sa det på tv...
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Efter att ha kollat på nyheterna och varit förvånad och uppjagad i en timma, beslutade jag och min kamrat oss för att dricka folköl och spela kort istället för att kolla på TV.
Kom hem från skolan med en kompis, big deal tänkte jag när morsan asatt o kollade på CNN vanlig olycka tänktee jag.. lurademorsan att dem sprängt vita huset också, hon blev arg haha:P minns faktiskt den dagen galant!
Kom precis hem från skolan och fick precis se andra smällen live.. Trodde fan inte mina ögon alltså.. Men vi vet ju alla hur det egentligen gick till nu..
Blir förvånad när man ser vissa inlägg här. "Hämnden är ljuv.." är det jag reagerade mest på. Vem säger nåt sånt? Jag förstår att det måste varit jobbigt när det bombas över ditt hemland, men att ens antyda: rätt åt alla de som befann sig i WTC den 11/9-01. Inget av dessa två fall var befogat, och den ena förtjänade det minst lika lite som den andra.
Själv så satt jag hos en kompis o såg på tv, tills morsan ringde o sa åt mig o komma hem o äta. 15 bast va man då.
Jag satt på IRC, fick höra det där först, slog på tv'n, sen en stund senare flyger ett till plan in i nästa byggnad. Det var en konstig känsla att se allt det där.
Blir förvånad när man ser vissa inlägg här. "Hämnden är ljuv.." är det jag reagerade mest på. Vem säger nåt sånt? Jag förstår att det måste varit jobbigt när det bombas över ditt hemland, men att ens antyda: rätt åt alla de som befann sig i WTC den 11/9-01. Inget av dessa två fall var befogat, och den ena förtjänade det minst lika lite som den andra.
Själv så satt jag hos en kompis o såg på tv, tills morsan ringde o sa åt mig o komma hem o äta. 15 bast va man då.
USA har varit igång och skickat soldater och bomber mot andra länder i hundra år, bortsett från japanerna vid andra världskriget har USA varit så gott som befriat från krig på hemmaplan, så efter att i så många år bombat borta, bla med atombomber så är allt de får tillbaka ett par plan och det är värsta händelsen någonsin. USA "förtjänar" mycket, inte ens atombomber mot USA skulle jämna ut deras låtsas-vara-krigshjälte-överallt-bara-det-inte-är-krig-hemma-lek.
USA har varit igång och skickat soldater och bomber mot andra länder i hundra år, bortsett från japanerna vid andra världskriget har USA varit så gott som befriat från krig på hemmaplan, så efter att i så många år bombat borta, bla med atombomber så är allt de får tillbaka ett par plan och det är värsta händelsen någonsin. USA "förtjänar" mycket, inte ens atombomber mot USA skulle jämna ut deras låtsas-vara-krigshjälte-överallt-bara-det-inte-är-krig-hemma-lek.
roligt att inte ens amerikanarna själva vet om det, dem flesta vet ju inte ens om de vann i vietnamn eller inte
låt mig förenkla det du skrev 1 kille som är 16 år är ganska stor o stark men väldigt korkad .. han mobbar och slår sina klasskamrater varje dag, men en dag så fick han plötsligt en snyting på näsan sj, han blev rasande och började puckla på presonen i fråga ordentligt... var det rätt åt han att han fick en liten snyting? eller är det synd om mobbaren nu? (tänk usa som mobbare och klasskamrater som världens länder)