2347
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

Sjölejon
80 Inlägg
1 april 2008
Jag kommer : )

Har 18" nu och förhoppninsvis är r-vingen klar från lack smile

^.^

615 Inlägg
1 april 2008
Jag är nog där också om jag hinner besiktiga bilen, ringer som en tok och hoppas någon lämnat återbud.

Let's stance!

21 Inlägg
1 april 2008
På vilken sida står den senaste infon?

193 Inlägg
1 april 2008
Läs första inlägget.
Mvh Crew
Senast redigerat av VilleV (1 april 2008)

Med.lem
3 759 Inlägg
1 april 2008
Fizzer skrev:
Jag är nog där också om jag hinner besiktiga bilen, ringer som en tok och hoppas någon lämnat återbud.

Ringer? Kommer inte lediga tider upp direck på deras sida?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Med.lem
3 759 Inlägg
1 april 2008
aero85 skrev:
hej hur vet jag om jag kom med till utstälningen?? mvh

skickar ett PM till nån i crew å frågar.

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

33 Inlägg
1 april 2008
JO en sväng dit och kolla det blir det juh ! ....

Livet ska levas på bredden !

3 390 Inlägg
1 april 2008
Är så GRYMT taggad smile  Hämtade Saaben idag efter vintervilan smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
1 april 2008
är med grymt taggad.. wedo.. jag har fått med mig en kompis med saab med men han ska inte ställa ut va ja vet.. e ju som sagt lite sent att anmäla sig nu men han ska med iaf smile.. sen hur blev de kunde du fixa plats att tvätta å torka bilen big_smile du har ingen kompis som e fotograf med som kan ta lite bilder på bilen i ljuset. har micke som ville ta sen på kvällen smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
Börjar dra ihop sig inför träffen nu! inte många dagar kvar alls smile hoppas att alla är eller hinner klart med sina bilar, själv blir det riktigt knappt nu kan ja säga! men de kommer lösa sig hehe smile kan säga att vi hade ett såkallat "slutmöte" inför träffen idag (Tisdag 01/04), så nu skall allt vara klart och fixat inför träffen! belysningen kommer att vara tänd, och vi i Crew kommer att ha bord och stolar på en lastkaj där vi kommer att sitta (kommer givetvis gå runt oxå) Och än en gång, för allas skull så tänk på att ta vara på erat skräp eller släng detta i någon av soptunnorna som finns på plats! och absolut inga glasflaskor på marken!!! kommer nog rulla en o annan farbror blå på platsen dessutom så se till o sköta er bra! och ta det lungt med alkoholen om ni nu ska dricka sånna drycker, (bäst av allt är att lämna spriten hemma). Annars har ju Örebro Polisen en o annan fin fyllecell smile sen vill jag passa på att säga lycka till, till alla er som skall ställa ut! big_smile Hoppas alla får riktigt roligt på träffen! ses o hörs där! wink //Crew.
Senast redigerat av Fighter_87 (1 april 2008)

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!

"Unloaded"
1 557 Inlägg
2 april 2008
Fighter_87 skrev:
Börjar dra ihop sig inför träffen nu! inte många dagar kvar alls smile hoppas att alla är eller hinner klart med sina bilar, själv blir det riktigt knappt nu kan ja säga! men de kommer lösa sig hehe smile kan säga att vi hade ett såkallat "slutmöte" inför träffen idag (Tisdag 01/04), så nu skall allt vara klart och fixat inför träffen! belysningen kommer att vara tänd, och vi i Crew kommer att ha bord och stolar på en lastkaj där vi kommer att sitta (kommer givetvis gå runt oxå) Och än en gång, för allas skull så tänk på att ta vara på erat skräp eller släng detta i någon av soptunnorna som finns på plats! och absolut inga glasflaskor på marken!!! kommer nog rulla en o annan farbror blå på platsen dessutom så se till o sköta er bra! och ta det lungt med alkoholen om ni nu ska dricka sånna drycker, (bäst av allt är att lämna spriten hemma). Annars har ju Örebro Polisen en o annan fin fyllecell smile sen vill jag passa på att säga lycka till, till alla er som skall ställa ut! big_smile Hoppas alla får riktigt roligt på träffen! ses o hörs där! wink //Crew.

Jag ville bara citera och kommentera: WOOHOO! <-- SNART ÄR DET TRÄFF! big_smilebig_smilebig_smile

"When innovation meets passion!"

11 Inlägg
2 april 2008
kommer att ev. komma med 2 bilar...big_smile

M@k€

Örebroare i exil
970 Inlägg
2 april 2008
På tal om biltvätt... Statoil Marieberg får förhoppningsvis igång sin helt nya tvättanläggning lagom till helgen. Automattvätt dock, men borstar går ju att välja bort smile

Hej FRA!

400 Inlägg
2 april 2008
Kommer även ställa mitt projket där om det passar. Trotts att jag var 1 dag försenad med anmälan och kom inte med sad sad Men man får väll stå där man inte står ivägen för några utställare , och hoppas att det inte stör någon att man ställer upp bilen trotts att man inte är med på utställningen?! 

Får även hoppas att crew personalen ej stör sig på att bilen är med smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
2 april 2008
Klart att du ska komma med bilen, den må inte vara med i People's Choice eller stå i den sektionen bilar, men den kan ju komma på träffen iaf, vi välkomnar alla bilar smile

MvH Crew

"When innovation meets passion!"

< T 00 >
88 Inlägg
2 april 2008
Jihooo tongue , nu så är det snart träff , snacka om att man ha längtat på det big_smile

ja kommer upp och är oxå anmäld till utställningen !!

HOPPAS PÅ FINT VÄDER O ATT ALLA HAR ETT GLATT HUMÖR MED SIG TILL TRÄFFEN

HÖRS O SES PÅ DHL-LAGRET

Mvh CHIFEN cool
Senast redigerat av Chifen (2 april 2008)

Chifen

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
2 april 2008
qbett skrev:
Shell och Statoil Österplan har tunnlar, samma sak med Statoil Almbyplan.
7-8 GDS-platser utan lyft finns även på Hydro Älvtomta(gatan).

_Kekke_ skrev:
På tal om biltvätt... Statoil Marieberg får förhoppningsvis igång sin helt nya tvättanläggning lagom till helgen. Automattvätt dock, men borstar går ju att välja bort smile

Kanon, jag lägger till infon i tvätta bilen inlägget som ni kan nå både här och via länken i signaturen nedan smile

Mvh
Crew

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

3 390 Inlägg
2 april 2008
akakaboto skrev:
är med grymt taggad.. wedo.. jag har fått med mig en kompis med saab med men han ska inte ställa ut va ja vet.. e ju som sagt lite sent att anmäla sig nu men han ska med iaf smile.. sen hur blev de kunde du fixa plats att tvätta å torka bilen big_smile du har ingen kompis som e fotograf med som kan ta lite bilder på bilen i ljuset. har micke som ville ta sen på kvällen smile

Du, jag ska kolla hur det är med den där kanten in till hallen.... Kan tyvärr bli problem...
Men va snällt att du skaffade fram en saab till mig wink dock ska inte jag heller ställa ut tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

2 Inlägg
2 april 2008
Vi får hoppas på fint väder smile och inget jäkla skitväder. Kommer nog bli riktigt kul de här smile

Tobrazki

Sök