1614
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

Kapten
65 Inlägg
2 april 2008
Kul! Synd bara att bilen är i en enda röra...

Vägverket förstör våra bilar!
& Försäkringsbolagen diskriminerar ungdomar!!!
:mad:

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
2 april 2008
Kanske ska förtydliga att bara för att man inte är med i peoples choice så betyder inte det att man inte får visa upp sin bil.
Det kommer finnas gott om plats för andra bilar med, och personligen hoppas jag få se en hel del fina bilar även utanför peoples choice.

Så om ni missade eller inte hann anmäla er till peoples choice, är ni fortfarande varmt välkommna att ställa ut eran bil. Enda skillnaden är att ni inte vinner någon pokal, men för min egna del är mer möjligheten att diskutera och få feedback på det jag gjort viktigast.
Så varmt välkommna allihopa som vill visa upp sin bil, snacka lite skit och umgås.

Mvh
Crew

Racer
233 Inlägg
2 april 2008
Fizzer skrev:
Jag är nog där också om jag hinner besiktiga bilen, ringer som en tok och hoppas någon lämnat återbud.

Haha... men åk till lillån dom har ju droppin o jag ahr inte väntat mer en 30min när jag har besiktat där.. 

Mvh. mathias

Kan även säga att jag kanske kommer upp med en ny bil på lördag.. tongue Ingen köpt än men har man tur så hinner jag det på fredag..tongue
Senast redigerat av flash_turbo (2 april 2008)

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
20% på MapTun Steg 1!

I sammarbete med MapTun så kan vi erbjuda ett mycket förmånligt pris på Steg 1 till din SAAB.
MapTun kommer ha extra öppet på lördag 5/4 mellan 16.00 och 18.00 då du kommer få möjligheten att trimma din SAAB till ett mycket förmånligt pris.

Förhandsboka gärna, så vi vet att MapTun har tid just för din bil.
Förhandsbokning ska ske via mail till anders@maptun.com (ange namn och adress, bilmodell och motor) eller via telefon 019-237030.
Senast redigerat av Fighter_87 (2 april 2008)

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!

19 Inlägg
2 april 2008
:DKlart men kommer!!!  fick reda på detta idag! hoppas det blir en trevlig kväll! hare gott // Tobbe:D

S40 Power

363 Inlägg
2 april 2008
längtar nå grymt nu:D "she devil" är nästan helt klar nu:) bara lite finslip på det hela

She Devil

295 Inlägg
2 april 2008
Är de för sent att anäla en bil eller?? vem kan man ringa ang de..

BioPower by MapTun
238 Inlägg
2 april 2008
325ix skrev:
Är de för sent att anäla en bil eller?? vem kan man ringa ang de..

31/3 var det som gällde till people choise... Får vara snabbare "Tummen" smile

Maptun #3 BioPower Inviduell

295 Inlägg
2 april 2008
heheh joo men fasen de är ju intemin bil som ska vara med smile hehe de är Rille vet du smile gröna golfen smile han ville vara med smile o han bestämde sig idag.. fasen dax att golfen får komma ut till sin hem miljö smile hehe

563 Inlägg
2 april 2008
Åhh vad jag är taggad på träffen nu ! Hoppas på grymt väder smile

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

295 Inlägg
2 april 2008
Tråkigt att dem inte kan göra undan tag till vissa bilar som inte han annmälas.. "maithy" sveriges snyggaste mk2.a vunnigt bugrun m.m  Inte min som ja har utan en annan

Någon Form Av Proffs
214 Inlägg
2 april 2008
Vi Ses På Lördag Gott Folk!!!//dudde008

Januari 2007 Försvann 9 Meter Av Skåne!!!

MazdaSpeed.se
174 Inlägg
2 april 2008
Säger som andra hoppas på fint väder så blir de en lyckad träff!cool

3 390 Inlägg
2 april 2008
Några mer som möter upp vid statoil Brändåsen 19:00 ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
Håll koll i tråden fram till 00.00 det kommer dyka upp lite rolig information förhoppningsvis smile

Tyskstuk - JDM
Tyskt & Japanskt!

193 Inlägg
3 april 2008
Hej, På grund av mycket stort intresse har vi bestämt att släppa ytterligare 10 platser till People's Choice, men eftersom det är efter att anmälningstiden har gått ut har vi bestämt att dessa platser kommer att kosta 50kr/st, Detta är för en hel del extra arbete som blir. Det är först till kvarn som gäller, vilket innebär att ävenom ni  har visat intresse genom att skicka PM så är det inte säkert att ni får några platser så skynda er.

Denna möjlighet gäller endast under en begränsad tid och absolut sista anmälan kommer tas 12:00 den 4/4-08

Mvh Crew

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
3 april 2008
Trådstartare
Som sagt.. vill ni nu ha en ytterligare chans till tävlingen så passa på att anmäla er till VilleV avgift 50kr och glöm inte som sagt: Namn, Bilmodell & Telefonnummer.

SES PÅ TRÄFFEN!!!! big_smile

Tyskstuk - JDM
Tyskt & Japanskt!

Volvofreak
356 Inlägg
3 april 2008
Gött!!  PM skickat till VilleV

// Andreas
S40N T5-04

FreddeK
3 april 2008