2583
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
3 april 2008
qbett skrev:
SaabLejon skrev:
Men med anledning av quote så behöver vi kanske påpeka att det inte är meningen att bilar ska befinna sig på träffområdet annat än under träffen.

Hehe, var där i ett annat syfte än att gasa. Är containernörd och ville fotografera ett par stycken..

Okey smile

Kan dock vara bra att påpeka ändå och nu mera allmänt.
Master_J skrev:
Fasiken, fått nytt jobb och ska jobba till 22.15 på lördag sad sad Hur länge kommer ni vara på området? Eller finns det en chans att ett gäng håller till på nåt annat ställe lite senare på kvällen?

Det chans att se bilar på träffområdet fram till kl24, sedan tänker vi runda av träffen.
Jobbar man till strax efter kl 22 och har nära så börjar bilarna nog rulla in efter cruisingen när man kommer fram till träffen och sedan är det prisutdelning.

Mvh
Crew

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

SaabSåld
25 Inlägg
3 april 2008
Ställer ut till "gulingen" på Peoples...
Ni få ha överseende med att klarlacken har släppt på mina skit ASA rimpor.....
Hoppas det blir kalasväder. //dennis

"my saabåjb is fantastisk"

21 Inlägg
3 april 2008
Vart ska man parkera om man int är med i nån tävling? kan man parkera på det utmärkta träffområdet?
Vill även varna för stor hål i marken, speciellt på andra sidan terminalen.

Stor tack till er som arrangerar det här!!

475 Inlägg
3 april 2008
NilseboSaab skrev:
Ställer ut till "gulingen" på Peoples...
Ni få ha överseende med att klarlacken har släppt på mina skit ASA rimpor.....
Hoppas det blir kalasväder. //dennis

om du har överseende att min bil är skada höger sida och är orginal wink

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

193 Inlägg
3 april 2008
Då så, har nu fått in 10st efteranmälningar. Vilket innebär att vi inte kommer att ta emot några fler anmälningar.

MkIV skrev:
Vart ska man parkera om man int är med i nån tävling? kan man parkera på det utmärkta träffområdet?
Vill även varna för stor hål i marken, speciellt på andra sidan terminalen.

Stor tack till er som arrangerar det här!!

Verkar som folk har missuppfattat meningen med träffen. alla som kommer kommer att få möjlighet att ställa ut sina bilar och därmed så kommer alla få parkera på träff området, skillnaden är att dom som anmält sig till People's Choice har möjlighet att vinna pokal.
Så kom visa upp eran bil och mingla med människor som delar våran underbara hobby, och framför allt ha kul. Dock bör poängteras att vi står på allmän plats, vilket innebär att alkoholen får stanna hemma.

Mvh Crew

3 390 Inlägg
3 april 2008
Fan, nu blev det inte som man tänkt sig sad men men...

Hur många bilar, på en ungefär allstå, tror ni kan få plats på området i runda slängar ?  Tror det kommer komma en hel del och lite synd om man kanske inte en får plats ......

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

193 Inlägg
3 april 2008
Det kommer nog inte vara något problem med utrymme. Det är en riktigt stor parkering. och många kommer att kunna ställa sig. big_smile

104 Inlägg
3 april 2008
VilleV skrev:
Det kommer nog inte vara något problem med utrymme. Det är en riktigt stor parkering. och många kommer att kunna ställa sig. big_smile

Tre bilder av området finns här: http://yepmad712.blogspot.com/
Senast redigerat av qbett (3 april 2008)

Harder Better Faster Stronger

Unknown_Orebro
3 april 2008
Samåkning för alla som kommer via Odensbacken/Asker utgår från Asker Kyrka kl 18.00 om ni undrar över något kontakta mig!!

2 Inlägg
3 april 2008
Är det inga som ska åka från uppsala eller ?? sad

Rylander
3 april 2008
Woodpecker skrev:
Samåkning för alla som kommer via Odensbacken/Asker utgår från Asker Kyrka kl 18.00 om ni undrar över något kontakta mig!!

Hehe hörde du hälsa på hos viinikka smile men då ses vi i asker då wink

Unknown_Orebro
3 april 2008
Super då blir vi ju minst 4 bilar iallafall!!

Rylander
3 april 2008
Woodpecker skrev:
Super då blir vi ju minst 4 bilar iallafall!!

Jag kör viinikkas bil tongue så du inte räknar med min bil wink

Sorry för OT roll
Senast redigerat av Rylander (3 april 2008)

Unknown_Orebro
3 april 2008
Nej men det är lugnt jag vet att du inte rattar egen kälke!!
Jag drar med mig två polare....

45 Inlägg
4 april 2008
Man bor ju i närheten, så man måste ju gå o kolla på alla fina bilar som ska komma!

1 779 Inlägg
4 april 2008
vi kommer nog med kanske 5 bilar från gbg.. 3 eller 4 x S40, Audi A3, Saab 9.3 elelr något sånt

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

42 Inlägg
4 april 2008
Jag glider nog ner och kollar läget......nån som har koll på om det blir nåt skoj efteråt?smile

475 Inlägg
4 april 2008
Bave skrev:
Jag glider nog ner och kollar läget......nån som har koll på om det blir nåt skoj efteråt?smile

klart du ska dit din lilla... lilla... hamster smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

5 Inlägg
4 april 2008
Kommer o kikar en sväng! Blå Evo...

Volvofreak
356 Inlägg
4 april 2008
Då hoppas vi samma fina väder som det är utanför just nu! 13grader o strålande solsken!

// Andreas
S40N T5-04

Sök