Men med anledning av quote så behöver vi kanske påpeka att det inte är meningen att bilar ska befinna sig på träffområdet annat än under träffen.
Hehe, var där i ett annat syfte än att gasa. Är containernörd och ville fotografera ett par stycken..
Okey
Kan dock vara bra att påpeka ändå och nu mera allmänt.
Master_J skrev:
Fasiken, fått nytt jobb och ska jobba till 22.15 på lördag Hur länge kommer ni vara på området? Eller finns det en chans att ett gäng håller till på nåt annat ställe lite senare på kvällen?
Det chans att se bilar på träffområdet fram till kl24, sedan tänker vi runda av träffen. Jobbar man till strax efter kl 22 och har nära så börjar bilarna nog rulla in efter cruisingen när man kommer fram till träffen och sedan är det prisutdelning.
Ställer ut till "gulingen" på Peoples... Ni få ha överseende med att klarlacken har släppt på mina skit ASA rimpor..... Hoppas det blir kalasväder. //dennis
Vart ska man parkera om man int är med i nån tävling? kan man parkera på det utmärkta träffområdet? Vill även varna för stor hål i marken, speciellt på andra sidan terminalen.
Ställer ut till "gulingen" på Peoples... Ni få ha överseende med att klarlacken har släppt på mina skit ASA rimpor..... Hoppas det blir kalasväder. //dennis
om du har överseende att min bil är skada höger sida och är orginal
visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor
Då så, har nu fått in 10st efteranmälningar. Vilket innebär att vi inte kommer att ta emot några fler anmälningar.
MkIV skrev:
Vart ska man parkera om man int är med i nån tävling? kan man parkera på det utmärkta träffområdet? Vill även varna för stor hål i marken, speciellt på andra sidan terminalen.
Stor tack till er som arrangerar det här!!
Verkar som folk har missuppfattat meningen med träffen. alla som kommer kommer att få möjlighet att ställa ut sina bilar och därmed så kommer alla få parkera på träff området, skillnaden är att dom som anmält sig till People's Choice har möjlighet att vinna pokal. Så kom visa upp eran bil och mingla med människor som delar våran underbara hobby, och framför allt ha kul. Dock bör poängteras att vi står på allmän plats, vilket innebär att alkoholen får stanna hemma.
Fan, nu blev det inte som man tänkt sig men men...
Hur många bilar, på en ungefär allstå, tror ni kan få plats på området i runda slängar ? Tror det kommer komma en hel del och lite synd om man kanske inte en får plats ......
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre