2249
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

236 Inlägg
6 april 2008
Mr_M_ skrev:
Kvällen blev mkt lyckad..
Men jag har en fråga.. Hoppas någon vet svaret wink
Den röda evon.. Vem har den och finns han här på garaget?
Fanns bara en röd evo vad jag såg på hela träffen....

Annars så hoppas jag att det bli mkt folk i sommar också.
Riktigt mkt fina bilar.

Tack

Ja men han kommer inte ihåg vad han heter här inne,
om jag inte misstar mej så var han i från E-tuna.
Väldigt lyckad träff, hoppas på flera såna i denna
håla så vi oxå får vara stolta.

Unknown_Orebro
6 april 2008
Riktigt bra träff, mycket snygga bilar både som ställde ut och som kom på besök men som många innan mig har sagt tar man med sig skräp så tar man F-n med sig det tillbaka och sen angående dem idioterna som har behov av att bränna gummi så vill jag bara berätta för er att om ni fortsätter med dem onödiga uppvisningarna blir det nog tvunget att porta er i framtiden, sen förstår jag inte varför ni gör det ingen blir ju impad iallafall......

Prima kväll!!

Mvh Woody

236 Inlägg
6 april 2008
Woodpecker skrev:
Riktigt bra träff, mycket snygga bilar både som ställde ut och som kom på besök men som många innan mig har sagt tar man med sig skräp så tar man F-n med sig det tillbaka och sen angående dem idioterna som har behov av att bränna gummi så vill jag bara berätta för er att om ni fortsätter med dem onödiga uppvisningarna blir det nog tvunget att porta er i framtiden, sen förstår jag inte varför ni gör det ingen blir ju impad iallafall......

Prima kväll!!

Mvh Woody

Prima skinka *ler*

392 Inlägg
6 april 2008
haha jävlar vilken träff big_smile hade förväntat mig max 100 bilar samt lite folk, men det här var ju helt insane big_smile

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

236 Inlägg
6 april 2008
bra träff oså synd bara att farbror blå skulle förstöra både vid pilängen och ute vid viiby krog sad

Saab ng900 Steg 3+

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
6 april 2008
Hej alla!

Jag vill från personligen tacka alla som kom dit och slöt upp samt skötte sig för att göra träffen extra lyckad.
Men det gjorde lite ont att se de få som misskötte sig på träffområdet, när man lagt ner såpass mycket jobb senaste månaden för alla motorintresserades skull.
Lyckligtvis tillhörde de som inte skötte sig lika bra som de flesta andra en knapp minoritet av alla besökarna under träffen.

Vi visste att det skulle komma mycket bilar från hela mellansverige, men förväntningarna överträffades faktiskt, så tack ännu en gång.
Nu är jag nyss hemkommen efter att ha gått i grupp över området och plockat skräp, tänkte snart sova lite då det blev en lång och intensiv dag.

Ni som vill veta er placering i People's Choice är välkomna att ta kontakt från & med Måndag och framåt.

Vi kommer börja föra diskussion ang denna + kommande träffar och mer info om kommer.

Slutligen, tack alla ni som ställde upp och arbetade på träffen smile utan er hade det inte gått!

Vänliga hälsningar
P J (saablejon) smile

Örebro Street Meet - Crew

(Lägger ett eget personligt inlägg då Crew medlemmarna och funktionärerna, samt fotograferna säkert kommer vilja skriva egna inlägg)

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Vart en lyckad kväll!! big_smile tack alla som var där! fanns både bra o dåligt folk som sagt.. nästa träff är värt att fundera på en "egen yta" för de som vill ställa ut, så de inte blir så tjockt med folk och plats för bilarna som det vart ikväll. Ger även beröm och tack till mina crew medarbetare, stort tack till dem! Vi kommer nog att börja planera nästa träff inom en snar framtid, och ny tråd och ny info kommer då så klart upp.

//Tobbe.

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!

947 Inlägg
6 april 2008
skitfin träff smile kul med utställning som jag tyvärr var för sen med att anmäla mig till då jag fick veta idag att det var träff. Men men sånt händer får ha mer koll nästa gång smile jag vill också säga de som många andra sagt innan att det är jävligt synd det där med skräpet. En kompis till mig körde min andra bil och han råkade köra över glas splitter som låg på parkeringen. Som tur är höll däcket som kostar runt 2000:-!! så vid nästa träff släpp inte in "skrothögar" till bilar. dvs gamla bilar som det inte är någon klass på utan som bara är "svinar" bilar. För som sagt öl + bilar = dålig kombination. Men annars var det kanon bra jobbat av arrangörerna smile

Barre
11 Inlägg
6 april 2008
Grym uppslutning av bilar, fick världens chock när jag såg området,  har aldrig sett så mycket bilintresserade på samma ställe på samma gång..

/Barre

Fighter_87> Ball avatar...tycker att jag känner igen den...smile

Barre åker:
Toyota Supra MKIV Euro-Spec
Örebro

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
6 april 2008
Trådstartare
Barre skrev:
Grym uppslutning av bilar, fick världens chock när jag såg området,  har aldrig sett så mycket bilintresserade på samma ställe på samma gång..

/Barre

Haha! kan nog stämma eftersom det är filurens jag "snott" wink

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!

Unknown_Orebro
6 april 2008
850_GLT skrev:
skitfin träff smile kul med utställning som jag tyvärr var för sen med att anmäla mig till då jag fick veta idag att det var träff. Men men sånt händer får ha mer koll nästa gång smile jag vill också säga de som många andra sagt innan att det är jävligt synd det där med skräpet. En kompis till mig körde min andra bil och han råkade köra över glas splitter som låg på parkeringen. Som tur är höll däcket som kostar runt 2000:-!! så vid nästa träff släpp inte in "skrothögar" till bilar. dvs gamla bilar som det inte är någon klass på utan som bara är "svinar" bilar. För som sagt öl + bilar = dålig kombination. Men annars var det kanon bra jobbat av arrangörerna smile

Nu är det ju inte riktigt så att det bara är "skrothögarna" som beter sig svinit utan även förare av "Fin" bilar eller deras passagerare!

Barre
11 Inlägg
6 april 2008
Fighter_87 skrev:
Barre skrev:

/Barre

Haha! kan nog stämma eftersom det är filurens jag "snott" wink

Det är nog min gammla...det var nämligen jag som tog den bilden i min gammla Type-R på vägen ner till Elmia förra året...hehe

Barre åker:
Toyota Supra MKIV Euro-Spec
Örebro

475 Inlägg
6 april 2008
Kom försent till ALLT!!!!.. 1 timma innan.. kommer man ut.. och inser att det rinner vatten ifrån bilen = mindre
bra... blev lite panik meck. men jag kom.. utan att ens tvätta bilen smile

100000 tack till Crew. allt flöt smidigt!!!.

en regel? kanske till nästa gång.. ha en som kollar alla bilar som åker in på utställnings om rådet.
så folk inte är fulla eller dricker öl i bilen.. ( drömma får väl alla kunna göra )

MASSOR med tack till alla som kom och alla som visade upp sin bil för alla.
trodde knappt att jag var kvar i örebro på denna träff smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Bildrulle
499 Inlägg
6 april 2008
Lizzardo skrev:
Hur många blev tagna av snuten ikväll då?
Jag såg två......

Sprang ihop med en polis på en mack som bekräftade rykten om att ett gäng körkort tagits under natten. Sen såg jag en vit evo på rudbecksgatan med en sheriff bakom... *host* wink

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
6 april 2008
God morgon och för er andra som ej gått upp än, sov gott smile

Vi hade tur med vädret, idag är det regn och lite dimma.

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

313 Inlägg
6 april 2008
kommer det komma upp bilder från träffen ?

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
6 april 2008
Japp, men jag tror vi får ge fotograferna och alla övriga med kameror lite tid att tex sova klart först smile

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

136 Inlägg
6 april 2008
Kom till träffaen 19:58 enligt min SID, parkerar bilen typ prick 20:00 och börjar gå runt hela området. Kommer tillbaka till bilen och ska åka för hade lovat min flickvän att se på bio.

Men det tog mig 30 minuter att komma ut för det stod typ 5 bilar framför! big_smile

Galet mycket folk, galet mycket snygga bilar och det verkade galet bra organiserat.
Tummen upp!

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!

StaticVikings
118 Inlägg
6 april 2008
de va skog! smile får styras upp fler gånger smile

crank it up a bit! // Banz-

Kör för DDesign Autoparts n' Streetwear
357 Inlägg
6 april 2008
Kanon träff!!! Trodde fan inte det skulle komma så mycket folk och bilar:P

Fan va kul cruisingen var! Fan det va ju bilar ööverallt:P Riktigt kul va det:P

Men jag tyckte inte det va så många som körde riktiga vägen hehe:P
Senast redigerat av Kaalle (6 april 2008)

Sök